Eigen schuld. Moet je maar niet in Volendam gaan zitten.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
was je weg dan?
Heb een mod op mn nek zitten in SHO/Vol...... damn ik lijk wel een crimineel zo
ja heuj ze verplaatsen ineens mn palinggate naar vol..............quote:Op zondag 19 juli 2009 20:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moet je maar niet in Volendam gaan zitten.
ik begon heul niet!!! tssssss wat denk je van mij zegquote:Op zondag 19 juli 2009 20:50 schreef ManAtWork het volgende:
Nou, dat klopt dan toch ook?
Is toch geen reden om te gaan rellen.
Ach, dat weet je toch.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon heul niet!!! tssssss wat denk je van mij zeg
wat ben je een schat he... sanger hoeft niet eens meer te zoekenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:13 schreef ManAtWork het volgende:
Kun je toch zo vinden in de posthistorie van Nizno.
Zelfs zo ziet het er ondeugend uitquote:Op zondag 19 juli 2009 19:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, niks persoonlijks, had ik even zin in
Je kan zien dat ik vakantie heb. Zelfs nadenekn die ik niet meerquote:Op zondag 19 juli 2009 21:13 schreef ManAtWork het volgende:
Kun je toch zo vinden in de posthistorie van Nizno.
quote:
Luilak.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kan zien dat ik vakantie heb. Zelfs nadenekn die ik niet meer
Hohohoho. Ik ben al twee dagen druk bezig met klussen en de materialen daarvoor in huis halenquote:
Naar Fabeltjesland Fogeltjeslandquote:
Ja, maar je bent toch ook geboefte?quote:Heb een mod op mn nek zitten in SHO/Vol...... damn ik lijk wel een crimineel zo
ik lijk op geboeftequote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef Light het volgende:
[..]
Naar Fabeltjesland Fogeltjesland
[..]
Ja, maar je bent toch ook geboefte?
Da's hobby. Telt niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Hohohoho. Ik ben al twee dagen druk bezig met klussen en de materialen daarvoor in huis halen
Heb jij een streepjespak in de kast hangen?quote:
6 dagen is te kort om alles te zien. Ik wil weerquote:Op zondag 19 juli 2009 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lijk op geboefte
En hoe was Fabeltjesland?
ja.... maar dan wel krijtstreepjequote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb jij een streepjespak in de kast hangen?
Wanneer ga je weer??quote:Op zondag 19 juli 2009 22:12 schreef Light het volgende:
[..]
6 dagen is te kort om alles te zien. Ik wil weer
Netjes.quote:
Dat weet ik nog niet. Eerst even weer sparen. En een hotel zoeken met een grotere douche. 80x50 cm is toch wel wat erg klein, ook al zit er een douchegordijn aan 1 van de lange kanten.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.... maar dan wel krijtstreepje
[..]
Wanneer ga je weer??
wil altijd minstens een douche met een bad in n hotel... niet dat ik er dan in ga... maar toch.... dan is het er in elk gevalquote:Op zondag 19 juli 2009 22:34 schreef Light het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Eerst even weer sparen. En een hotel zoeken met een grotere douche. 80x50 cm is toch wel wat erg klein, ook al zit er een douchegordijn aan 1 van de lange kanten.
Als geboefte nog eisen stellen aan je 'hotelkamer',... toe maar weer.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil altijd minstens een douche met een bad in n hotel... niet dat ik er dan in ga... maar toch.... dan is het er in elk geval
Straks wil ze ook nog roomservice. En het mag allemaal niets kosten natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als geboefte nog eisen stellen aan je 'hotelkamer',... toe maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |