Denk het niet, aangezien Balkenende één van de meest intelligente politici uit Den Haag is die zijn talen zeer behoorlijk spreekt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:30 schreef DrDarwin het volgende:
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als mij te binnen schiet dat ik door iemand als JP in het buitenland vertegenwoordigd wordt.
Dat mocht ik Obama ooit ontmoeten dat hij dan denkt, 'hey that's one stupid motherfucker' als ik vertel dat ik Dutch ben.
Kun je nagaan hoeveel intelligentie de rest heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien Balkenende één van de meest intelligente politici uit Den Haag is die zijn talen zeer behoorlijk spreekt.
Alleen jammer dat er wat (quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien Balkenende één van de meest intelligente politici uit Den Haag is die zijn talen zeer behoorlijk spreekt.
Bush was dan ook Balkie's messias, gristelijke rakker dat ie is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er wat () charisma ontbreekt bij de beste man.
Al komt nu wel iig beter over dan bij Bush toen. Dat was echt dramatisch.
Obama is net zo Christelijk. Sterker nog, Obama heeft diverse subsidies voor Christelijke organisaties verhoogd ten opzichte van Bush.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
Bush was dan ook Balkie's messias, gristelijke rakker dat ie is.
Daar heb je gelijk in. Echter, Obama is een ander type christen. Bush was een reborn christian, en dat zijn toch de ergste. Bovendien was Bush iemand die sprak over kruistochten e.d, tsjaaquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Obama is net zo Christelijk. Sterker nog, Obama heeft diverse subsidies voor Christelijke organisaties verhoogd ten opzichte van Bush.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |