Bij het hart in de buurt zit de solar plexus, een zenuwknoop, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:15 schreef Automaticoo het volgende:
Hey Fok,
Dit is me eerste post op dit forum.
Frank
PS: Ben nooit zo goed in bewoorden van me denkwijze maar hoop dat het gelukt is
De uitdrukking: 'ik hou van je met heel mijn hart' is oorspronkelijk in de wereld gebracht door een Perzische poëet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Bij het hart in de buurt zit de solar plexus, een zenuwknoop, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Verder zou ik graag zien Frank, dat je ophoudt met "me" als bezittelijk voornaamwoord te gebruiken
Bron?quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De uitdrukking: 'ik hou van je met heel mijn hart' is oorspronkelijk in de wereld gebracht door een Perzische poëet.
Dat zou ik even moeten zoeken. Dit feit kwam trouwens ook voorbij in één van de shows van Freek de Jonge. Hij zei iets van: 'Waarom de uitdrukking: ik hou van je met heel mijn hart, en bijvoorbeeld niet met je knie? Alleen omdat een Perzische poëet dit een paar eeuwen geleden in één van zijn dichtwerken had geschreven'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |