abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70988646
Hey Fok,

Dit is me eerste post op dit forum. Vaak als ik ergens over denk of zo dan zoek ik het op internet op en zo kwam ik vaak bij dit forum uit. Laatste tijd zit een soort theory in me hoofd die ik op een rare manier zoveel mogelijk probeer te delen met iedereen om te kijken wat andere er van vinden. Ik zal hieronder kort uitleggen wat ik bedoel met theory.

Veel mensen zeggen dat je met je hart van iemand moet houden. Op zich klinkt dit altijd best logisch alleen ik zat laatst te denken over dat je hart niets anders is dan een pomp. Dus je houd eigenlijk van iemand met je hersens. Onbewust of bewust? Ik denk zelf dat je jezelf verliefd kan maken op een persoon zoals vaak bij relaties gebeurt die ontstaan zijn uit vriendschappen. Daarom dacht ik dat iedereen die je leuk vind je dat jezelf wijs maakt.

Door steeds te denken aan iemand word je verliefd op diegenen. Waarschijnlijk dus als je met iemand veel omgaat maak je jezelf vanzelf verliefd. Waarin ik dit zelf merk is dat ik vroeger mezelf helemaal gek van verliefdheid kon maken. Waar neer het dan uit gaat of je word afgewezen komt dit super hard aan. Waardoor je beter jezelf klein beetje verliefd kan maken en pas nadat het gevoel van beide kanten komt het helemaal los kan laten gaan.

Uit eigen ervaring kan dit ik vraag me af of jullie dit ook ervaren?

Frank

PS: Ben nooit zo goed in bewoorden van me denkwijze maar hoop dat het gelukt is
Gellukig zijn is het makkelijkste wat er is, om het te blijven is een ander verhaal?
http://www.automaticoo.nl
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:48:33 #2
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_70989110
klinkt als wanhoop...
pi_70989150
Wat bedoel je daarme xD? Ben erg gellukig in me leven en kan eigenlijk niet beter... maar dacht gewoon even zo tis geen wanhoop want vind het absoluut niet erg om zo te denken.

Gellukig zijn is het makkelijkste wat er is, om het te blijven is een ander verhaal?
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:54:49 #4
220836 rinzzz
pi_70989167
Het is toch niet zo dat je op iedere vriendin waar je regelmatig mee om gaat verliefd wordt? bij lange na niet...
pi_70989229
Maar zie jij als vriendinnen regelmatig zien dan 5 keer in de week zoals "meeste mensen" met relatie hebben?
  woensdag 15 juli 2009 @ 02:17:02 #6
220836 rinzzz
pi_70989360
Tja, dat ligt er aan in wat voor context. Als je een vriendin 5 keer in de week ziet omdat het nou eenmaal zo uitkomt dan hoeft het niets te zeggen. Als je 5 keer per week afspreekt, dan zegt het al heel wat meer. Dan kan het nog steeds zo zijn dat je goede vrienden bent maar dan mag je er best op gokken dat ze je piemel lust aangezien ze naast de avonden met jou geen tijd heeft om met andere jongens om te gaan.

Maar goed, geloof niet dat dat jouw issue was, want spreek jij met al je vriendinnen 5 keer per week af? Misschien moet je eens een keer sex hebben met een vrouw, dat maakt een hoop dingen een stuk duidelijker voor je..
pi_70989471
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:15 schreef Automaticoo het volgende:
Hey Fok,

Dit is me eerste post op dit forum.

Frank

PS: Ben nooit zo goed in bewoorden van me denkwijze maar hoop dat het gelukt is
Bij het hart in de buurt zit de solar plexus, een zenuwknoop, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

Verder zou ik graag zien Frank, dat je ophoudt met "me" als bezittelijk voornaamwoord te gebruiken
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  woensdag 15 juli 2009 @ 03:52:07 #8
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_70989983
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 02:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Bij het hart in de buurt zit de solar plexus, een zenuwknoop, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

Verder zou ik graag zien Frank, dat je ophoudt met "me" als bezittelijk voornaamwoord te gebruiken
De uitdrukking: 'ik hou van je met heel mijn hart' is oorspronkelijk in de wereld gebracht door een Perzische poëet.
  woensdag 15 juli 2009 @ 03:54:39 #9
158452 IQM
I am the one
pi_70989995
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 03:52 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De uitdrukking: 'ik hou van je met heel mijn hart' is oorspronkelijk in de wereld gebracht door een Perzische poëet.
Bron?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 15 juli 2009 @ 03:57:20 #10
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_70990007
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 03:54 schreef IQM het volgende:

[..]

Bron?
Dat zou ik even moeten zoeken. Dit feit kwam trouwens ook voorbij in één van de shows van Freek de Jonge. Hij zei iets van: 'Waarom de uitdrukking: ik hou van je met heel mijn hart, en bijvoorbeeld niet met je knie? Alleen omdat een Perzische poëet dit een paar eeuwen geleden in één van zijn dichtwerken had geschreven'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')