7:30 pas?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:47 schreef KudFokker het volgende:
7:30 alweer present in Utrecht, iedereen zo: "huh, jou had ik echt nog niet verwacht ?!" "dat je nu alweer aanwezig bent !?"
Ik kom uit Haarlem en mijn collega uit Arnhem en we zijn er ruim voor 7 uur.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:00 schreef KudFokker het volgende:
Vanuit Hoorn hehdat vind ik dus best netjes
5:30 opwel met helse pijn aan m'n verstandskies, dus heb maar 3 uur geslapen
benieuwd hoe lang ik het ga volhouden
Door "mannen" als jij hebben we de naam dat we ons altijd aanstellen, aanstellerquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:00 schreef KudFokker het volgende:
wel met helse pijn aan m'n verstandskies
Die had ik gistermiddag al gepostquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:07 schreef rival het volgende:
Stelling:
Verliefd zijn is niet genoeg
http://www.telegraaf.nl/v(...)genoeg__.html?p=28,2
Jonge, het bloedt nu nog steeds man, m'n kussen was helemaal rood toen ik wakker werdquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:08 schreef rival het volgende:
[..]
Door "mannen" als jij hebben we de naam dat we ons altijd aanstellen, aansteller
Ik sta om 05.45 op en ik ben er om 6.45 ongeveer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:08 schreef KudFokker het volgende:
Nja ik sta normaal om 6:00 op en rij dan om 6:30 weg en ben er meestal om 8:00
Nu stond ik om 5:30 op en wakker worden tot 6:30toen in een uurtje gereden dus was er 7:30
Ik vind dat zo dom hehquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Dit nummer ...
bezorgde me op eind van liedje kippenvel vanmorgen.
Maar jah dit nummer kan ik me ook echt zo goed in vinden
boodschap kort samengevat:
Jongen wordt verliefd, durft niet te zeggen, meisje mist hem ook
Gelijk je gevoelens op tafel leggen is ook niet alles.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom hehwanneer mensen niet voor hun gevoel uit komen
![]()
Nee heb je, ja kan je krijgen...
inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk je gevoelens op tafel leggen is ook niet alles.
Ballans vindenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad.
als je gelijk eerste keer zegt: ik ben verliefd op je. Kan weer zijn dat ze je kansloos vinden
Kwijlerd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:10 schreef KudFokker het volgende:
Jonge, het bloedt nu nog steeds man, m'n kussen was helemaal rood toen ik wakker werd
Mijn god zeg, volgens dit artikel kun je gewoon beter vrijgezel blijvenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:07 schreef rival het volgende:
Stelling:
Verliefd zijn is niet genoeg
http://www.telegraaf.nl/v(...)genoeg__.html?p=28,2
Ik kan m'n mond amper dichthouden omdat het aanvoelt alsof ik gigantische kramp in mijn boven en onderkaak hebquote:
Maar dat ligt niet aan dat je het de eerste keer zegt, dan vindt diegene je sowieso niet zo leuk. Als iemand je wél leuk vindt, dan is dat alleen maar leuk om te horen, is mijn meningquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad.
als je gelijk eerste keer zegt: ik ben verliefd op je. Kan weer zijn dat ze je kansloos vinden
I'm kiddingquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan m'n mond amper dichthouden omdat het aanvoelt alsof ik gigantische kramp in mijn boven en onderkaak heb
nou denk dat als iemand die je totaal niet kent, en gelijk recht op je afloopt en zegt: ik ben verliefd op je ...quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan dat je het de eerste keer zegt, dan vindt diegene je sowieso niet zo leuk. Als iemand je wél leuk vindt, dan is dat alleen maar leuk om te horen, is mijn mening
Gelijk bij de eerste keer? Zou me rot schrikken a.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan dat je het de eerste keer zegt, dan vindt diegene je sowieso niet zo leuk. Als iemand je wél leuk vindt, dan is dat alleen maar leuk om te horen, is mijn mening
Ja, maar in dat geval spoor je zelf ook gewoon niet echtquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
nou denk dat als iemand die je totaal niet kent, en gelijk recht op je afloopt en zegt: ik ben verliefd op je ...
dan sta je denk ik ook wel raar te kijken
Dan mag je tenminste ook legaal in dit topic blijven postenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn god zeg, volgens dit artikel kun je gewoon beter vrijgezel blijven![]()
Dan weet je ook dat het gewoon niet waar kan zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou denk dat als iemand die je totaal niet kent, en gelijk recht op je afloopt en zegt: ik ben verliefd op je ...
dan sta je denk ik ook wel raar te kijken
Eerste keer is wel wat overdreven jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:49 schreef Bengeltje het volgende:
Gelijk bij de eerste keer? Zou me rot schrikken a.![]()
En dan zeggen. " Wat leuk".m.a.w. niets weten terug te zeggen.
Er zijn er hier ook genoeg die illegaal postenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Dan mag je tenminste ook legaal in dit topic blijven posten
So it ain't all bad
Neequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:55 schreef STING het volgende:
Zeg, moeten jullie niet werken of iets anders nuttigs doen
Wowquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
N. zei trouwens maandag 'ik hou van je' tegen meschrok daar serieus van...
Ik weet dat ze écht hartstikke gek op me ismaar ik vind dat zo vroeg...
Ik ken haar pas 3 maanden ofzo!
Ik heb gezegd dat ik dat nog niet wil zeggen tegen haar maar even wil bewarenze vond dat niet erg...
Zouden jullie dat erg vinden als dat tegen je wordt gezegd ?
Ik heb wel gezegd dat ik veel om haar geef en super blij met haar was...
Liefde op het eerste gezicht lijkt te bestaan volgens sommige.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het gewoon niet waar kan zijn.
Hmm daaromquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Wow![]()
Betekent het dan nog wel wat?!
En ja, dat zou ik erg vinden, zo snel al
dus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
N. zei trouwens maandag 'ik hou van je' tegen meschrok daar serieus van...
Ik weet dat ze écht hartstikke gek op me ismaar ik vind dat zo vroeg...
Ik ken haar pas 3 maanden ofzo!
ik heb soms wel als ik iemand zie: WOW die ziet er leuk uit ofzo,quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht lijkt te bestaan volgens sommige.Zelf nooit meegemaakt.
En hoeveel later was ze je ex?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daaromik vind het ook zo vroeg...
Heb haar verteld dat die woorden heel veel voor mij betekenen en er daarom heel voorzichtig mee ben...
Heb het ook na 3 jaar pas tegen mijn ex verteld
Ik zeg nergens dat dat niet magquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn er hier ook genoeg die illegaal posten
Ze kennen elkaar pas 3 maanden maar gaan pas een week of 2 met elkaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:59 schreef rival het volgende:
dus?
als het gevoel nou goed zit?
Zitten daar data aan vast? van dat mag op zijn vroegst na maand 7?
kijk, om dat na een weekje oid te horen is hartstikke eng...
maar na 3 maanden... en je bent gek op elkaar...
Ik zou er wel heel erg van schrikken als ik zelf die gevoelens nog niet heb, maar volgens mij heb jij die wel toch?
Drie mnd kennen ze elkaar, ze hebben toch nog geen drie mnd een relatie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
dus?
als het gevoel nou goed zit?
Zitten daar data aan vast? van dat mag op zijn vroegst na maand 7?
kijk, om dat na een weekje oid te horen is hartstikke eng...
maar na 3 maanden... en je bent gek op elkaar...
Ik zou er wel heel erg van schrikken als ik zelf die gevoelens nog niet heb, maar volgens mij heb jij die wel toch?
al zin in ? (ook al heb je niet veel aan de dag ? )quote:
Ik hoorde dat liedje voor het eerst toen ik een jaar of 12 was, en toen moest ik er van huilenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Dit nummer ...
bezorgde me op eind van liedje kippenvel vanmorgen.
Maar jah dit nummer kan ik me ook echt zo goed in vinden
boodschap kort samengevat:
Jongen wordt verliefd, durft niet te zeggen, meisje mist hem ook
*pur* *pur* *pur*quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Braaf. *aai over bolletje geeft* .
ongeveer een jaar later...quote:
Run Lars, Ruuuuuuuunnnnnnnnquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar pas 3 maanden maar gaan pas een week of 2 met elkaar
aaahquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liedje voor het eerst toen ik een jaar of 12 was, en toen moest ik er van huilen
Ja! Maar voornamelijk omdat het de eerste dag van de clinic van Chris Irwin isquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
al zin in ? (ook al heb je niet veel aan de dag ? )
Ik heb pas 1.5 week officieel iets met haarquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Drie mnd kennen ze elkaar, ze hebben toch nog geen drie mnd een relatie?![]()
Of vliegt de tijd zo snel.
ik gister alle bodoschappen gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja! Maar voornamelijk omdat het de eerste dag van de clinic van Chris Irwin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |