Tevens tvp.quote:
Slaap lekker.quote:
Ja he.quote:
Als modje zijnde ben ik altijd nuttig sidekickquote:
Zelfs als kutmodje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als modje zijnde ben ik altijd nuttig sidekick.
Dan ben je dus niet altijd lief.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegen HW niet, tegen jou natuurlijk wel.
dieskriemienaasi! wat heeft zij dat ik niet heb?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegen HW niet, tegen jou natuurlijk wel.
Wie niet?quote:
Is dat een serieuze vraag?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dieskriemienaasi! wat heeft zij dat ik niet heb?.
Wel met mate!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je je antwoord.![]()
Maar jou kan ik plagen en pesten enzo.
boeiend, er is crew bijquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook.Ik maak het altijd weer goed.
![]()
We zijn trouwens ongelooflijk offtopic.
Die IRC vind ik ook niets, dus dan maar weer hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
We zijn trouwens ongelooflijk offtopic.
Begeleid offtopic.quote:
Kan ff leuk zijn, maar gaat vervelen. En ziet er lelijk uit en je kan niet zo uitgebreid dingen vertellen. En ik mis mijn emoticons.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die IRC vind ik ook niets, dus dan maar weer hier.
Eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan ff leuk zijn, maar gaat vervelen. En ziet er lelijk uit en je kan niet zo uitgebreid dingen vertellen. En ik mis mijn emoticons.
Ook dat ja en je kan minder op wat iemand zegt inspelen. Wordt snel rommelig enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ik vind het ook moeilijker posts uit elkaar te houden.
Conclusie: dit is leuker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dat ja en je kan minder op wat iemand zegt inspelen. Wordt snel rommelig enzo.
Al is het nu wel vrij rustig hierquote:
Nee joh, dikke pret.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al is het nu wel vrij rustig hier.
Ja, of slapen.quote:
Ook wel een redelijke optiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |