Game on.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Phones666 het volgende:
Een vriend van mij ging eens een keer krantjes rondbrengen, en hij had zijn Disturbed t-shirt aan, waar een schedel opstond. Opeens werd hij aangehouden door 2 oude vrouwtjes, en die zeiden:
"Als je Satan aanbidt, dan moet je er niet zo openlijk voor uitkomen."
En toen ik eens een keertje de mijn Nightwish t-shirt aanhad waar een guillotine opstond, vond een vrouw dat ik er niet zo voor moest uitkomen dat ik voor de guillotine was :S
Samenvatting: mensen denken dat mensen die rock of iets in die richting luisteren, de duivel aanbidden.
Klacht: mensen moeten je niet beoordelen op welke muziek je luistert.
countryquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wacht nog steeds even op de uitleg waarom die gekke jongen die er op de laatste pagina bij kwam ervan uitgaat dat ik bij 'de massa' hoor.
Ik luister verdomme naar country! Dat is pas uniek!
hillbillyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wacht nog steeds even op de uitleg waarom die gekke jongen die er op de laatste pagina bij kwam ervan uitgaat dat ik bij 'de massa' hoor.
Want alle countryluisteraars zijn falers omdat een stel populaire huppelkutjes dat toevallig zegt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
countryje moet maar iets luisteren he
ja godverdomme kanker kanker dit gaat toch kanker nergens over he kanker die alto's met hun bandshirts en lange vieze haren enzo en headbangen gvd jeweetwel die worden gewaardeerd maar gewoon als je naar country luistert word je uitgelachen godverdomme je bent gewoon blind en lui en loopt met de massa mee dus lekker makkelijk om een kleine groep aan te pakken he laffe massa-hondquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nope,het is gewoon niet mijn smaakquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Want alle countryluisteraars zijn falers omdat een stel populaire huppelkutjes dat toevallig zegt?
Zie je hoe subtiel ik je imiteer in mijn eerdere post?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nope,het is gewoon niet mijn smaak
Aidsquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ja godverdomme kanker kanker dit gaat toch kanker nergens over he kanker die alto's met hun bandshirts en lange vieze haren enzo en headbangen gvd jeweetwel die worden gewaardeerd maar gewoon als je naar country luistert word je uitgelachen godverdomme je bent gewoon blind en lui en loopt met de massa mee dus lekker makkelijk om een kleine groep aan te pakken he laffe massa-hond![]()
![]()
![]()
.
Waarom dan de ":') ". Erg neerbuigend. Alsof je beter bent. En dat is natuurlijk niet zo, he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nope,het is gewoon niet mijn smaak
dan ben je serieus een mongool,als dat de informatie is die je uit mn post weet te halen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zie je hoe subtiel ik je imiteer in mijn eerdere post?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wil je me even uitleggen waarom je zegt dat ik bij de massa hoor terwijl het enige dat je van me weet is dat ik geen bandshirts draag?
ik heb nergens beweert dat ik beter benquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom dan de ":') ". Erg neerbuigend. Alsof je beter bent. En dat is natuurlijk niet zo, he.
Nou nou, waarom weer zo afzetten tegen mensen die een andere mening hebben. Heb je het hier vaker moeilijk mee, jongen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dan ben je serieus een mongool,als dat de informatie is die je uit mn post weet te halen....
ga eens even me post nog eens goed door lezen,en probeer het te begrijpen... al ben je daar hoogst waarschijnlijk te achterlijk voor
Waarom quote je mij niet ik noemde hem een hilbillyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom dan de ":') ". Erg neerbuigend. Alsof je beter bent. En dat is natuurlijk niet zo, he.
ik wil eerst wel eens weten waar hij dat op baseert ?quote:
ik heb het nergens moeilijk mee,gelukkig niet zeg... als ik me druk moet maken om elke rand debiel... dan had ik nu al lang een hart-aanval gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou nou, waarom weer zo afzetten tegen mensen die een andere mening hebben. Heb je het hier vaker moeilijk mee, jongen?
Nee, dat deed je impliciet door de "quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik heb nergens beweert dat ik beter ben
dat ben ik wel,maar dat post ik niet
Jij ging er vanuit in je post dat iedereen die over bandshirts klaagt met de massa meeloopt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik wil eerst wel eens weten waar hij dat op baseert ?
dat was niet met opzet,:') is gewoon een van m'n favoriete Smiley's dus gooi hem tequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat deed je impliciet door de "" . Maar dat snap jij ook wel, dat je geen woorden nodig hebt om een bepaalde mening uit te dragen. Je kan ook een bandshirt hebben, bijvoorbeeld.
Nee, nu ben je het toonbeeld van kalmte zodra iemand iets over je shirt zegt, inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik wil eerst wel eens weten waar hij dat op baseert ?
[..]
ik heb het nergens moeilijk mee,gelukkig niet zeg... als ik me druk moet maken om elke rand debiel... dan had ik nu al lang een hart-aanval gehad.
nee,maar wel iedereen die er zo fanatiek tegen is....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij ging er vanuit in je post dat iedereen die over bandshirts klaagt met de massa meeloopt.
"Ja, ik zei het wel, maar dat deed ik niet expres he. Kankerneger is nou eenmaal mijn favoriete woord, dus ik gooi het te pas en te onpas door teksten heen".quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat was niet met opzet,:') is gewoon een van m'n favoriete Smiley's dus gooi hem tepas en te onpas
door teksten
heen
Waarom? Ik kijk liever naar knappe mensen dan naar ongewassen tuig in lelijke shirts. Ik probeer te helpen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:55 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nee,maar wel iedereen die er zo fanatiek tegen is....
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij ging er vanuit in je post dat iedereen die over bandshirts klaagt met de massa meeloopt.
Ik ben er fanatiek tegen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:55 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nee,maar wel iedereen die er zo fanatiek tegen is....
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef Biels het volgende:
[..]
"Ja, ik zei het wel, maar dat deed ik niet expres he. Kankerneger is nou eenmaal mijn favoriete woord, dus ik gooi het te pas en te onpas door teksten heen".
Hij heeft la tourette, snap dat dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef Biels het volgende:
[..]
"Ja, ik zei het wel, maar dat deed ik niet expres he. Kankerneger is nou eenmaal mijn favoriete woord, dus ik gooi het te pas en te onpas door teksten heen".
omdat je mensen benoemt tot dingen die nergens op gebaseerd zijn.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er fanatiek tegen.
Ga je me nu uitleggen waarom dat betekent dat ik met de massa meeloop?
Wat. Ben jij te incapabel om te bedenken welke smiley wat uitdraagt? Nogal vreemd voor iemand die net een ander uitmaakt voor domme mongool.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:57 schreef amvrosios het volgende:
[..]
zo belachelijk dat het grappig is
aandacht tekort sinds je moeder je het huis uit heeft geflikkerd omdat je je mbo niet af kon maken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:59 schreef stamppot het volgende:
BANDSHIRTS
HAHAHAAHA![]()
![]()
WAT THE FUCK MAN GADVERDAMME
MET JE GRANIETBLOKHOOFD
IS GEWOON KANKERLELIJK MAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik iemand langs zie waggelen met een Slipknot shirt, dan durf ik wel te gokken dat het een rocker is ja. Daarom draag je zo'n shirt toch? Om uit te dragen wat je luistert en waar je voor staat? Of vind je het mooi? In dat geval:quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:59 schreef amvrosios het volgende:
[..]
omdat je mensen benoemt tot dingen die nergens op gebaseerd zijn.....
omdat iemand een band-shirt draagt is het meteen een Rocker of een alto....
die je dus blijkbaar minder vind als andere mensen.... puur om hun kleding of hun stijl ....
als je iemand daar op gaat beoordelen,dan is iedereen met een roze shirt dus homo (niet het sterkste voorbeeld maar het is een voorbeeld)
maar waarom zou iemand die dat soort muziek luistert een slechter mens zijn als iemand die (bijvoorbeeld) naar Country luisterd,of van mij part naar hardcore,of dance... of noem het maar op....quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Als ik iemand langs zie waggelen met een Slipknot shirt, dan durf ik wel te gokken dat het een rocker is ja. Daarom draag je zo'n shirt toch? Om uit te dragen wat je luistert en waar je voor staat? Of vind je het mooi? In dat geval:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Zo te lezen doe jij ook niet bepaald een WO, jongenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
aandacht tekort sinds je moeder je het huis uit heeft geflikkerd omdat je je mbo niet af kon maken?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:59 schreef amvrosios het volgende:
die je dus blijkbaar minder vind als andere mensen.... puur om hun kleding of hun stijl ....
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Je bent geen slechter mens. Ze vinden je kleren gewoon lelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:01 schreef amvrosios het volgende:
[..]
maar waarom zou iemand die dat soort muziek luistert een slechter mens zijn als iemand die (bijvoorbeeld) naar Country luisterd,of van mij part naar hardcore,of dance... of noem het maar op....
Ik weet niet of het een slechter mens is, maar kledingsmaak heeft die persoon in ieder geval niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:01 schreef amvrosios het volgende:
[..]
maar waarom zou iemand die dat soort muziek luistert een slechter mens zijn als iemand die (bijvoorbeeld) naar Country luisterd,of van mij part naar hardcore,of dance... of noem het maar op....
wel eens over na gedacht dat die reactie puur een uit het zelfde spectrum is... als die reacties van jou t.o.v mensen met band-shirts?quote:
Oh, en net was het nog een ongelukje? Je gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
wel eens over na gedacht dat die reactie puur een uit het zelfde spectrum is... als die reacties van jou t.o.v mensen met band-shirts?
Ik vind er ook niks mis mee om iemand belachelijk te maken vanwege zijn muzieksmaakquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
wel eens over na gedacht dat die reactie puur een uit het zelfde spectrum is... als die reacties van jou t.o.v mensen met band-shirts?
Nee, jij komt hier binnenwandelen met een grote bek over dat we je moeten accepteren, zodat we samen wiggers en marokkanen kunnen hatenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef amvrosios het volgende:
iedereen heeft smaak,iedereen heeft een verschillende smaak
patat friet discussie wordt het weer he![]()
de post zelf,was puur bedoeld als tegen reactie... de smiley keuze was onbewust...quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, en net was het nog een ongelukje? Je gaat de goede kant op.
De smileykeuze is bepalend voor de hele post, jij wonder van de Nederlandse taal. De uitvinder van intonatie belde me net op, of ik je wou feliciteren met bewezen diensten voor de ontwikkeling van de taal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef amvrosios het volgende:
[..]
de post zelf,was puur bedoeld als tegen reactie... de smiley keuze was onbewust...
moeilijk voor je om 2 dingen uit elkaar te houden blijkbaar?
bedankt voor de felicitatiesquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:09 schreef Biels het volgende:
[..]
De smileykeuze is bepalend voor de hele post, jij wonder van de Nederlandse taal. De uitvinder van intonatie belde me net op, of ik je wou feliciteren met bewezen diensten voor de ontwikkeling van de taal.
Aangezien je blijkbaar niet capabel bent om zelf even terug te lezen, deze posts graag:quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks mis mee om iemand belachelijk te maken vanwege zijn muzieksmaak![]()
. Jij blijkbaar wel, zo betoog je net. Maar waarom doe je het zelf dan?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
Verder zie ik ook nog steeds niet waarom ik 'met de massa meeloop'. Leg het eens duidelijk uit. Ik vind bandshirts gewoon lelijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
Boh, maar daar woon ik niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:15 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en je vergeet alleen al alle country-luisteraars in de VS van A...
Zoals ik in een eerdere post al aangaf,heb jij sowieso geen recht van spreken...quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:13 schreef Biels het volgende:
Helaas, je hebt de discussie verloren. Gaarna jezelf uit het topic te verwijderen om een nieuwe opponent de ring in te laten.
maar je bent dus meer dan overduidelijk niet zo uniek als dat jij denkt dat je bent... (qua muzieksmaak dan)quote:
Welke post? Dat heb ik namelijk nergens gelezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerdere post al aangaf,heb jij sowieso geen recht van spreken...
dus waarom jij je überhaupt nog op fok durft te vertonen is me een groot raadsel,
maar blijkbaar zijn jullie te dom om er eens over na te denken dat het belachelijk is om mensen te veroordelen puur omdat ze andere kleding dragen... maar als jullie met die visie het leven in willen,zal het mij een zorg zijn ...
ik ga eens wat nuttigs doen,in plaats van een stel mongolen uit te leggen dat jullie een poep logica hanteren,
for the record,ik heb zelf niet 1 band-shirt... maar altijd leuk om ff iemand uit hun dak te zien gaan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:20 schreef HugoBaas het volgende:
Trek een shirt aan met een lijk erop en zeg dat je een foto van hun erop hebt.
Reactie op eerdere post graag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerdere post al aangaf,heb jij sowieso geen recht van spreken...
dus waarom jij je überhaupt nog op fok durft te vertonen is me een groot raadsel,
maar blijkbaar zijn jullie te dom om er eens over na te denken dat het belachelijk is om mensen te veroordelen puur omdat ze andere kleding dragen... maar als jullie met die visie het leven in willen,zal het mij een zorg zijn ...
ik ga eens wat nuttigs doen,in plaats van een stel mongolen uit te leggen dat jullie een poep logica hanteren,
for the record,ik heb zelf niet 1 band-shirt... maar altijd leuk om ff iemand uit hun dak te zien gaan
Ik ben absoluut niet uniek. Echter, zoveel Nederlandse tieners die naar country luisteren zijn er niet. Niet in mijn directe omgeving in ieder geval. Je kunt dus wel zeggen dat ik 'tegen de massa in ga'. anarchy in the uk, 666, ik ben rebels enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
maar je bent dus meer dan overduidelijk niet zo uniek als dat jij denkt dat je bent... (qua muzieksmaak dan)
Heej wat leuk, een happer!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
aandacht tekort sinds je moeder je het huis uit heeft geflikkerd omdat je je mbo niet af kon maken?
Ik wil eigenlijk ook echt wel naar de meet. Ga ik jullie proberen te bekeren en overal moralistisch over doen. Real-life trolling yeah.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef Biels het volgende:
En dan gaan we zo meeten, kom ik binnen met m'n halflange haar en bandshirt en zeg ik van "joahhhh, ik ben amvrosios", en dan denken jullie allemaal dat hij een mongool is!!!!
stond net al in de sub van mn post hequote:Op woensdag 15 juli 2009 01:25 schreef stamppot het volgende:
[..]
t of probeer je iedereen nou voor de gek te houden?
Kom ik met een cowboyhoed op.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook echt wel naar de meet. Ga ik jullie proberen te bekeren en overal moralistisch over doen. Real-life trolling yeah.
Please. Ik ben zo'n discussiekoning, ik laat je je geloof on the spot de rug toekeren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook echt wel naar de meet. Ga ik jullie proberen te bekeren en overal moralistisch over doen. Real-life trolling yeah.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
stond net al in de sub van mn post hemaar leuk dat jullie ff allemaal zo leuk mee gingen
t was me weer n geslaagde bagger aktie... en bedankt voor de post-count krik
Maar wel de hele OP quotenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hij maakt die volgdelen altijd heel geniepig, geheel andere TT en geen nummer erbij zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Is toch veels te veel werk om op een topic te klikken als een mod, die hebben een druk schema hoorquote:
Kunnen we niet een soort publiek debat opzetten? Gaan we gewoon midden op Neude staan en discussiëren. Net als op FOK! alle christenbashers aan één kant en aan de andere kant... ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Please. Ik ben zo'n discussiekoning, ik laat je je geloof on the spot de rug toekeren.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
Die oudjes hebben gewoon gelijk. Als je als normaal behandeld wilt worden, luister je als rockliefhebber toch gewoon je rockmuziek zonder associaties met satan, bloed, demonen, geweld, seks, drugs, marteling en afgoderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Utrecht? Iedereen weet dat KLB-meets in Amsterdam zijn, in besloten kring, niet met de Juicyhil-kliek erbij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort publiek debat opzetten? Gaan we gewoon midden op Neude staan en discussiëren. Net als op FOK! alle christenbashers aan één kant en aan de andere kant... ik.
Dan mogen Bio en BoWa de spreektijd in de gaten houden enzo.
Ik zou het groots opzetten, op de dam ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Utrecht? Iedereen weet dat KLB-meets in Amsterdam zijn, in besloten kring, niet met de Juicyhil-kliek erbij.
Klinkt niet verkeerd. Is Fristi ook goed?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:44 schreef Biels het volgende:
Nee, gewoon 8 man die samen bier drinkt en voetbal kijkt ofzo. Dat is mooi genoeg.
Als je me maar niet echt gaat trollen mag jij drinken wat je wilt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Is Fristi ook goed?
Ik wil Fantaquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Is Fristi ook goed?
wees blij dat íe niet bruin wasquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef EvanStone het volgende:
Ik had laatst een zwart t-shirt aan, dachten ze dat ik een zwartwerker was.
Daar is niets mis mee anders.quote:
Zeg ik toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee anders.
Bedoelde je dat met 'ook zoiets'? Ok, was me niet duidelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |