Volgende keer een meeting organiseren waar nóg meer mensen komen zodat we een nóg vollere foto in de OP kunnen zettenquote:
Als je vrijdag vrij hebt kan je ook mooi naar Brothers Of Beer (Leiden)quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Ja, bruut!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Wel een leuke kroeg, maar ik denk dat we er nog vaker zullen spelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Geregeld![]()
Brothers of Beer gaat vrijdag niet lukken, dan zit ik bij mijn ouders (ipv zaterdag dus).
Zie bovenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan een kaartje voor Roadgrill?
Zetten we er voor jou een deur neerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef brother52 het volgende:
Wacht even, er kunnen kaarten aan de deur gekocht worden en de locatie is een parkinglot.
Dat gaat nog moeilijk worden.
Maar moet je die nog vooraf bestellen of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, bruut!
Er kunnen nu gelukkig kaarten aan de deur gekocht worden, omdat de organisatie een goede deal met de slager gesloten heeft waardoor makkelijk meer vleesch bijgeleverd kan worden. We gaan loooooooooossss!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |