Slechte keuze ... Maar ja Geld is ook handig af en toequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:03 schreef Scary_Hairy het volgende:
Shredder nieuws.
Tony MacAlpine verhuist van Carvin naar Ibanez.
Wil je je gain/overdirve/distortion geheel uit de top halen of gebruik je pedalen of id. ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:25 schreef nightfall het volgende:
van de week ga ik wat versterkers naast elkaar leggen, wil van me'n rack af en een top,. op het lijstje van proberen staan:
engl invader 100
engl steve morse signature 100
bogner ecstacy
uiteraard zoek ik een strak metal geluid, zo weinig mogelijk "korrel" dus
iemand nog suggesties welke het proberen waard is?
als ik de bogner wil wordt het of doorsparen of 2dehands,. helaas zie ik beide engl's nog niet 2dehands opduiken
Sommige huizen hebben geen aansluiting op het stroom netwerk.quote:
Wat denk je waar ik zit? Als ik vergeet te remmen voor mijn huis lig ik in zee manquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Sommige huizen hebben geen aansluiting op het stroom netwerk.
(Vooral in het noorden van het land)
ik gebruik geen pedalen,. hooguit een denoiser als het nodig is, en wat delay en reverb op me'n sologeluid,. maar daar hang ik mijn replifex voor tussen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wil je je gain/overdirve/distortion geheel uit de top halen of gebruik je pedalen of id. ?
En definieer strak metal geluid eens met voorbeelden
* brother52 noteert: vrijdag zwembandjes meenemen, just in casequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Wat denk je waar ik zit? Als ik vergeet te remmen voor mijn huis lig ik in zee man
Oh wacht maar! Onze backstage is in de andere ruimte als waar onze kast is. Ik krijg je nog welquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Geen varkensrijger helaas, je zal me vooral veel backstage zien samen met Marjo. Ik ben Marjo's kleine assistentje
M
ik hoef geen kopie van het exacte geluid van eerlijk gezegt, ik heb de bogner al eens gehoord en dat ding is zo veel breder dan welke mesa dan ook,. en voldoet ruim aan mijn eisen,. maar ik wil daar ook graag de engl's tegenover proberen, ben erg benieuwd,. wel jammer dat ik nog geen winkel heb kunnen vinden die ze alle 3 heeft,. het makkelijkste voor mij is denk ik naar peter verspuy voor de engl's en daarna door naar feetback voor de bogner,. kijk wel wat er nog meer staat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer deze eens je kan verschillende modules kopen die je geluid misschien kunnen benaderen
Er zitten podmeterknoppen op hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik hoef geen kopie van het exacte geluid van eerlijk gezegt,
De knoppen op je POD?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Er zitten podmeterknoppen op hoor![]()
wat voor versterker type is dat precies?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer deze eens je kan verschillende modules kopen die je geluid misschien kunnen benaderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |