quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslot.
Dat was die dag dat we geboekt waren daar te spelen, maar bij aankomst bleek dat ze over het hoofd hadden gezien dat een band luxe dingen nodig heeft zoals een podium, stroompunten en een PA. Oh ja en het regende soms... tent iemand?!. Geez.
Dank je, maar voor nu ben ik alleen op zoek naar advies.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog wel een MG combo staan die je misschien wel mag overnemen.
maar jullie zijn toch een folk bandje? die spelen toch op traditionele instrumenten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslot.
Dat was die dag dat we geboekt waren daar te spelen, maar bij aankomst bleek dat ze over het hoofd hadden gezien dat een band luxe dingen nodig heeft zoals een podium, stroompunten en een PA. Oh ja en het regende soms... tent iemand?!. Geez.
Of mijn (straks opgeknapte) Marshall 8040.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dank je, maar voor nu ben ik alleen op zoek naar advies.
Maar goed een combo dus
Welnee, gewoon mijn cube60quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of mijn (straks opgeknapte) Marshall 8040.
Ik ben op zoek naar een goede nylon-snarige akoestisch electrische gitaar met een cutaway. Voornamelijk om jazz, bossa nova en flamenco op te kunnen spelen. Ik beperk me niet tot een bepaalde regio, heb OV dus ik kan overal in Nederland wel terechtquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
....
Muzikaza in Roermond heeft overigens ook wel aardig wat akoestische gitaartjes hangen, maar weet niet in wat voor klasse je zoekt en in welke regio.
Zijn er ook mensen hier die niet zelf een versterker te koop hebben die me enkel van advies willen voorzien?quote:
Ik zou inderdaad zeggen een Roland Cube of een Line6 Spider of een Vox Valvetronix. Dan kun je qua stijlen alle kanten op, het klinkt op lagere volumes ook prima en je kunt er ook een koptelefoon op aansluiten. Voor 200 euro zijn die zeker wel tweedehands te vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen hier die niet zelf een versterker te koop hebben die me enkel van advies willen voorzien?
De truuk is om 'BBQ' te schrijven wanneer je TVP bedoeltquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef guitarist het volgende:
Een kutmod heeft m'n TVP weer eens weggehaald.
Geen varkensrijger helaasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben jij de varkensrijger die dag?.
Wij zijn er al om 12u mét Dean, dus dat wordt een minimeet dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |