Ze heeft gewoon 1 interview aan Evert Santegoeds gegeven, en laat die nu net verbonden zijn aan zowel SBS Shownieuws, de telegraaf en weekblad Privequote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de Telegraaf er gewoon weer een eigen draai aan heeft gegeven eerlijk gezegd. Want ze zei luid en duidelijk (luider en duidelijker kon niet) dat ze het bij dat interview zou laten en er nooit meer iets over zou zeggen in een blad of op tv.
En ik geloof nooit dat ze aan de Telegraaf heeft verteld dat hij een ring voor Liza heeft gekocht, want zo scheutig was ze niet met informatie over die nieuwe relatie.
SBS hoort voor zover ik weet niet bij TMG, en Privé betwijfel ik ook hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon 1 interview aan Evert Santegoeds gegeven, en laat die nu net verbonden zijn aan zowel SBS Shownieuws, de telegraaf en weekblad Prive
Omdat het allemaal zusterbedrijven van elkaar zijn binnen de Telegraaf Media Groep
typische hollandse koopmansgeest. Gewoon 1 interview geven, en op 3 verschillende kanalen exposure
Telegraaf was aandeelhouden van eerste SBS nederland en heeft dat later via tussentijdse transacties en fusies ingeruild voor een belang in de europese moedermaatschappij waarin ook b.v. Vox en Pro Sieben zittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SBS hoort voor zover ik weet niet bij TMG, en Privé betwijfel ik ook hoor![]()
Ben nu 12 minuten onderweg, die Jan moet zich wel doodschamen om z'n moeder, het is zó sneu, dat die vrouw z'n kleertjes wast, z'n bedje opmaakt, zelf overal rekeningen gaat opvragen want HIJ koopt voor ZIJN huis
Ik had het niet meer 'ik denk ik breng die kleren meteen even naar zijn huis'quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SBS hoort voor zover ik weet niet bij TMG, en Privé betwijfel ik ook hoor![]()
Ben nu 12 minuten onderweg, die Jan moet zich wel doodschamen om z'n moeder, het is zó sneu, dat die vrouw z'n kleertjes wast, z'n bedje opmaakt, zelf overal rekeningen gaat opvragen want HIJ koopt voor ZIJN huis
Dat viel mij ook op Olequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:12 schreef Ole het volgende:
Ze kan ook rijmen!
Voor acteren heeft ze een dikke tien,
Maar ik wil haar voorlopig niet meer zien!
nou ik blijf er bij dat Liza blij mag zijn dat Yo zoveel mee heeft genomen. Stel je voor dat je als nieuwe vriendin van Jan met je kind bij hem in gaat wonen en alles ala Yo is ingericht. Dan zou je gek worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Marrije het volgende:
'Er is plek genoeg'
Ik moest meteen denken aan die opmerking hier van iemand 'ja, daar heeft Yolanthe goed voor gezorgd'.
Man o man, wat is dit enorm vermakelijk.
Weten we meteen ook wie die kutnummers van Jantje verzonnen heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:12 schreef Ole het volgende:
Ze kan ook rijmen!
Voor acteren heeft ze een dikke tien,
Maar ik wil haar voorlopig niet meer zien!
In dat interview was echt NIETS over een ring te horen, dus dat heeft de Telegraaf er gewoon zelf bij verzonnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon 1 interview aan Evert Santegoeds gegeven, en laat die nu net verbonden zijn aan zowel SBS Shownieuws, de telegraaf en weekblad Prive
Omdat het allemaal zusterbedrijven van elkaar zijn binnen de Telegraaf Media Groep
typische hollandse koopmansgeest. Gewoon 1 interview geven, en op 3 verschillende kanalen exposure
Precies, Jan heeft gelijk dat ie zich er niet sappel om maakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik blijf er bij dat Liza blij mag zijn dat Yo zoveel mee heeft genomen. Stel je voor dat je als nieuwe vriendin van Jan met je kind bij hem in gaat wonen en alles ala Yo is ingericht. Dan zou je gek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |