nog ff ja.. moest nog even het aandeel van de andere "moeder" hier plaatsenquote:
Trust lieve Snetjequote:Op woensdag 15 juli 2009 04:38 schreef snetje het volgende:
[..]
nog ff ja.. moest nog even het aandeel van de andere "moeder" hier plaatsen![]()
ben op dit moment team Gerda![]()
jaja ...moeders
![]()
truste
Inderdaad hij is alles behalve een manquote:Op woensdag 15 juli 2009 04:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Na deze afgang mogen wij moederskindje Jan Smit gewoon weer Jantje noemen toch?
met zulke inkomsten kan jan zich best een werkster veroorlovenquote:Op woensdag 15 juli 2009 06:53 schreef brambor het volgende:
Volgens mij moet Jantje eens een beetje volwassen worden en zelf naar de markt gaan en lakens kopen. Hij zal vast een druk leven hebben, maar je kunt niet eeuwig onder de plak blijven zitten bij moeders die impliciet op tv verkondigt wat een loser haar zoon eigenlijk is.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:29 schreef snetje het volgende:
a joh! ik heb ff gegoogled en zie daar! daar hebben we de pikkert !!!![]()
![]()
![]()
de keukenrol gappert !!!
[ afbeelding ]
met dank aan Reni van Maren .. coole gast![]()
http://www.reni.nl/index.php
Omg, ik lig dubbel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zie Gerda en Moeder Cabau van Kasbergen al ruzie makend op de markts.
Gerda: DEES ga JIJ BETALUH! *wijzend op een stapel gastendoekjes op de markt. 10 voor een 10tje"
Moeder van Yo: Pardon? No comprendo!
Gerda: SEG gaan we bijdehande doen! Je dochter heb van me soon gestolen! NAJ niet GESTOLEN..
SE HEBT VAN HEM GEROOFD!
Moeder van Yo: Pardon? Ik weet er niks van, senorita! Ik was vamos a la keuken!"
Gerda: Doe niet zo BIJDEHAND! rotmens! Hier pak AAN!
En toen gaf Gerda Moeder van Yo een duw..het gevecht ging heel de markts over..alles werd naar elkaar gegooid. Gastendoekjes, een blender, linnen bloemen van de action en van zijde! een bonnenboekje, kledingshangers, de baby van LIZA, enzovoort.
Het gevecht verplaatste zich naar de DIJK waar Gerda een laatst overgebleven kerstbal uit haar jas toverde en hem midden in het gezicht gooide van de moeder van Yo, die vervolgens van de dijk afkletterde en wiens hoofd uiteenspatte tegen de boeg van een zojuist aangevaarde vissersboot volgeladen met paling.
Gerda verdween vervolgens jarenlang de cel in waar ze de bitch werd van een 200 kilo zware lesbische medegeditneerde vol met tattoos, piercing.
Wat een kutkrant blijft 't toch ookquote:Jan Smit koopt ring voor Liza
Jan Smit heeft zijn Liza vorige week een ring voor haar verjaardag gegeven. Als een symbool van zijn liefde voor haar. De moeder van Jan, Gerda, heeft hun relatie gisteren bevestigd. „Mijn zoon is volmaakt gelukkig nu. Daar gaat het om.”
De ring waarmee de 23-jarige Jan Smit op de 28e verjaardag van Liza kwam, maakt de tongen in Volendam los. „Jan is stapelverliefd op Liza. Dat zij een stuk ouder is en al een 1-jarig dochtertje heeft, vindt hij onbelangrijk. Liza is tijdelijk bij haar ouders ingetrokken. Het samenwonen van die twee is een kwestie van tijd. Die ring is het begin.”
Liza zou gewoon een vriendin van Jan zijn, waren de berichten een paar weken geleden nog. Een blonde Volendamse, samenwonend met de aardige stucadoor Wim en moeder van zijn dochtertje Fem. Jan en Liza, die elkaar al tien jaar kennen, kwamen elkaar vaak tegen in de kroeg en dat was het dan.
Maar toen Liza uiteindelijk haar man verliet en introk bij haar ouders werd de zaak al duidelijker. En nu is het dan officieel; Jan en Liza zijn een paar. En Jans moeder heeft haar zegen al gegeven. „Het belangrijkste voor mij is dat mijn zoon lacht.” Gerda vindt, weet haar omgeving, een Volendamse vrouw voor haar Jan sowieso beter. Yolanthe was een beetje te glamourachtig.
Jan en Yolanthe zijn alle twee jong en het feit dat hun relatie is verbroken zou geen stof moeten doen opwaaien. Maar de omstandigheden waren nogal heftig. Werd Jan uitgebreid gefilmd op het moment dat hij in een ziekenhuisbed onderweg was naar een operatie aan zijn stembanden, toen het doek viel voor zijn liefde volgde slechts een kort persbericht.
Logisch bleek later. Na de beelden waarin Yolanthe in een parkeergarage kuste met voetballer Wesley Sneijder en de schuld door Nederland op haar werd geschoven kwam Volendam in opstand: „Liza heeft Jan verleid. Yolanthe heeft Jan en Liza in haar bed thuis in Volendam betrapt. Zij had al eerder escapades van Jan door de vingers gezien, maar nu was het haar te veel. Niet Yolanthe, maar híj is de schuld van de breuk. Dat moet in de openbaarheid.”
Yolanthe liet alleen weten dat de waarheid vanzelf naar buiten zou komen. En dat blijkt nu. De ex-partner van Liza, stucadoor Wim, klinkt triest door de telefoon: „Ik heb mijn dochtertje hier bij me. Zij is het belangrijkste in mijn leven. Ik heb een goede omgangsregeling met Liza kunnen treffen. Hoe lang zij al een relatie heeft met Jan Smit weet ik niet. Vraag dat aan haar zelf. Ik beleef niet de leukste tijd van mijn leven.”
Liza zelf vindt het beter haar aanstaande schoonmoeder aan het woord te laten.
Gerda zelf wil nog wel iets kwijt over Yolanthe: „Ik slaap er niet van”, zegt zij. „Yolanthe heeft zoveel spullen uit het huis van Jan gehaald. Alsof ze niet acht maanden met hem heeft samengewoond, maar een relatie van twintig jaar achter de rug heeft.” In Volendam gaat een nieuw gerucht. Gerda wil dat Jan Yolanthe een rekening stuurt van 1 ton…
Interview met Sylvie van der Vaart staat wel op de SBS site, en dat was ook in shownieuws gisteren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb me suf gezocht, niks gevonden
Lijkt me stug omdat ze geen familie (zeggen te) zijn , maar naar het schijnt zijn die hangende mondhoeken een Volendamse afwijking isquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef kissaa het volgende:
Dat blonde kindje van Liza heeft wel het zure bekkie van oma (Gerda) geerfdLijkt het!
Ja Sylvie moeten we niet vergeten....ik ben blij dat ze in ieder geval geen uitzaaiingen heeft,hopelijk gaat t weer helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Interview met Sylvie van der Vaart staat wel op de SBS site, en dat was ook in shownieuws gisteren.
http://www.shownieuws.tv/web/show/id=185476/langid=43
ja net als in Duckstad... we lijken hier allemaal op elkaar, ik kreeg net nog een klap voor me harses bij de bakker, ze dachten dat ik Gerda was...quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me stug omdat ze geen familie (zeggen te) zijn , maar naar het schijnt zijn die hangende mondhoeken een Volendamse afwijking is
No offence hoor Anniequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja net als in Duckstad... we lijken hier allemaal op elkaar, ik kreeg net nog een klap voor me harses bij de bakker, ze dachten dat ik Gerda was...
Ja die is écht hard de sjaak, waar iedereen in deze soap alweer een ander heeft zit hij alleen met zn dochtertje, terwijl mama in de grande villa van J. Smit Paling ligt te rokenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind t ergste van dit verhaal nog dat Wim helemaal wordt vergeten,de arme man is de dupe uiteindelijk,ik hoop dat ik hem eerdaags tegenkom, dan zal ik hem een hart onder de riem steken,t is zon lieve goeierd...Niet dat ie daar wat aan heeft,maar toch... ik vergeet m in ieder geval niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |