En heb je nu je bijna-ex-zwager of je zus in huis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:54 schreef ColtZ40 het volgende:
We hebben een nieuwe bewoner in huis..... De man van mijn zus wil scheiden na 14 maanden huwelijk..... Hij heeft er goed over nagedacht, doe dat dan ook over trouwen.
Arme StereoTic, plaag die jongen niet zo.quote:
zijn zusje!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
En heb je nu je bijna-ex-zwager of je zus in huis?
Goeiemorgen trouwens!
Lijkt me inderdaad heel raar. Vind het ook wel echt heel zielig voor haar, zo kort getrouwd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zijn zusje!
Het is zo dubbel allemaal. Vorige week vriend van ons afscheid moeten nemen van zijn grote liefde en nu dit weer! pfff...
Precies! We waren het al niet van plan om te gaan doen en nu al helemaal niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:36 schreef bleiblei het volgende:
lekker debiele hond. na 14 maanden er genoeg van hebben. ga dan niet trouwen. dit soort lui gooien de gedachte achter trouwen te grabbel.
Hebben ze tegenwoordig ook al een wildwaterbaan op de kermis?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef bleiblei het volgende:
en ze zijn kermis aan het opbouwen! ik kan vanaf hier de opbouw van het reuzenrad en wildwaterbaan volgen.
Maar dan trouwen ze vaak om de verkeerde redenen. Een neef van mij trouwde met zijn lief waar hij al 10 jaar mee samenwoonde, om de relatie een "nieuwe impuls" te geven. Jaar later waren ze gescheiden. Net als mensen die kindertjes krijgen om de relatie te redden, dat is ook zo ongelofelijk stom.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies! We waren het al niet van plan om te gaan doen en nu al helemaal niet meer.
Je ziet dat zo vaak, jarenlange relatie dan gaan ze trouwen en is het allemaal ineens over.
Heb je het nou over mijn broer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan trouwen ze vaak om de verkeerde redenen. Een neef van mij trouwde met zijn lief waar hij al 10 jaar mee samenwoonde, om de relatie een "nieuwe impuls" te geven. Jaar later waren ze gescheiden. Net als mensen die kindertjes krijgen om de relatie te redden, dat is ook zo ongelofelijk stom.
Ik weet wel zeker dat ik wel bij V. wil blijven.quote:
pics?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zijn zusje!
Het is zo dubbel allemaal. Vorige week vriend van ons afscheid moeten nemen van zijn grote liefde en nu dit weer! pfff...
levensgevaarlijk ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:49 schreef bleiblei het volgende:
ja zoon piranja achtig ding.
check wel ff of hij niet stiekum klaagt op de viva.nl en lievemona.orgquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik wel bij V. wil blijven.
Kijk, er kunnen altijd rare dingen gebeuren, stel hij blijkt een dubbel leven als spion te hebben... dan verandert de zaak. Maar ik denk niet dat hij een spion is.![]()
* Levi visualiseert V. als James Bond en schiet in de lach...
En dus denk ik wel dat ik aardig kan inschatten dat we het heel leuk samen hebben en ik dat zo wil houden.
Ik denk ook dat ik dat zeker weet maar als ik zo om me heen kijk schijnt dat allemaal zo te kunnen veranderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik wel bij V. wil blijven.
Kijk, er kunnen altijd rare dingen gebeuren, stel hij blijkt een dubbel leven als spion te hebben... dan verandert de zaak. Maar ik denk niet dat hij een spion is.![]()
* Levi visualiseert V. als James Bond en schiet in de lach...
En dus denk ik wel dat ik aardig kan inschatten dat we het heel leuk samen hebben en ik dat zo wil houden.
Tja, maar eigenlijk vind ik de stap die we nu hebben genomen, een huis op 2 salarissen kopen, veel enger dan trouwen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik dat zeker weet maar als ik zo om me heen kijk schijnt dat allemaal zo te kunnen veranderen.
Maar je hebt niemand iets beloofd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar eigenlijk vind ik de stap die we nu hebben genomen, een huis op 2 salarissen kopen, veel enger dan trouwen.
dat is ook engerquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar eigenlijk vind ik de stap die we nu hebben genomen, een huis op 2 salarissen kopen, veel enger dan trouwen.
Ik ga er niet per definitie van uit dat ons huwelijk "tot de dood ons scheidt" zal zijn.quote:
Ja, maar als wij een maand geleden uit elkaar waren gegaan, was alles simpel. Het huis waar we wonen kunnen we allebei betalen, dus eentje blijft en de ander zoekt wat anders.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar je hebt niemand iets beloofd.
alleen de hypotheekverstrekker dat je iedere maand braaf betaald.![]()
Dat is ook zo. Ik vind die stap dan ook voldoende (heel onromantisch... maar wij zijn door een paar bakstenen aan elkaar verbonden) hihi....quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja want dan kom je noooit meer van elkaar af.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Kinderen krijgen is trouwens nóg enger dan huizen kopen.![]()
trouwen is alleen maar eng omdat dan de hele schoonfamilie komtquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een maand geleden uit elkaar waren gegaan, was alles simpel. Het huis waar we wonen kunnen we allebei betalen, dus eentje blijft en de ander zoekt wat anders.
Het huis dat we gekocht hebben, zal verkocht moeten worden als we uit elkaar gaan. En dat is dus een stuk problematischer, zeker gezien de huidige economische situatie.
Daarom is een huis kopen enger dan trouwen.
wel waar: boot, witte trimschoenen, een paar matties en klaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja want dan kom je noooit meer van elkaar af.
Juist! En dat is best heftig!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja want dan kom je noooit meer van elkaar af.
Dat is waar. Gelukkig heeft mijn zus een huurhuis. Ze vroeg zich af waar ze heen moest. Ik heb haar ff haarfijn duidelijk gemaakt dat hij maar moet verkassen. Hij kiest ervoor dus hij moet maar op de blaren zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een maand geleden uit elkaar waren gegaan, was alles simpel. Het huis waar we wonen kunnen we allebei betalen, dus eentje blijft en de ander zoekt wat anders.
Het huis dat we gekocht hebben, zal verkocht moeten worden als we uit elkaar gaan. En dat is dus een stuk problematischer, zeker gezien de huidige economische situatie.
Daarom is een huis kopen enger dan trouwen.
Joran is your man.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel waar: boot, witte trimschoenen, een paar matties en klaar
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
trouwen is alleen maar eng omdat dan de hele schoonfamilie komt
ja tochquote:
Je kunt natuurlijk ook trouwen in Nieuw Zeeland op het strand.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga er niet per definitie van uit dat ons huwelijk "tot de dood ons scheidt" zal zijn.Je kunt nu eenmaal niet in de toekomst kijken, maar het is wel ons streven bij elkaar te blijven en het samen goed te hebben tot de dood er eentje wegrooft.
Ik hoop gewoon samen stokoud te worden.
En ik ga er ook zeker mijn best voor doen.
mijn schoonmoeder is terug naar turkijequote:Op woensdag 15 juli 2009 09:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die van mij gaat wel.En ze wonen niet om de hoek.
Euuhmmm, daar moet ik even over nadenken. Ik kom hier op terug als ik het antwoord weetquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Kinderen krijgen is trouwens nóg enger dan huizen kopen.![]()
Goed regelen dan gebeurt dat nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
trouwen is alleen maar eng omdat dan de hele schoonfamilie komt
Waar twijfel je nog over? De engheidsfactor van het huizenkopen of van het kindertjes krijgen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euuhmmm, daar moet ik even over nadenken. Ik kom hie rop terug als ik het antwoord weet
Maar wat doet zij dan bij jullie als hij maar moet oprottenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is waar. Gelukkig heeft mijn zus een huurhuis. Ze vroeg zich af waar ze heen moest. Ik heb haar ff haarfijn duidelijk gemaakt dat hij maar moet verkassen. Hij kiest ervoor dus hij moet maar op de blaren zitten.
Tot over 18 jaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euuhmmm, daar moet ik even over nadenken. Ik kom hie rop terug als ik het antwoord weet
Ze is behoorlijk van slag en wil hem ff niet zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar wat doet zij dan bij jullie als hij maar moet oprotten
Het is nog heel pril allemaal. Ze heeft hem weggestuurd en is toen naar ons gekomen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar twijfel je nog over? De engheidsfactor van het huizenkopen of van het kindertjes krijgen?
Het eerste. Om een of andere reden vind ik een huis kopen enger dan een kind krijgen (DuchessX krijgt die dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar twijfel je nog over? De engheidsfactor van het huizenkopen of van het kindertjes krijgen?
Verkeerde quote?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is nog heel pril allemaal. Ze heeft hem weggestuurd en is toen naar ons gekomen.
Lijkt me dat ze eerst nog even een keer moeten praten en dan kan ze hem dat even duidelijk maken.
Huur FUFR en zijn boys even in en gooi hem met zijn spullen en al uit huisquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk van slag en wil hem ff niet zien.
Huis kopen is wel een stuk complexer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eerste. Om een of andere reden vind ik een huis kopen enger dan een kind krijgen (DuchessX krijgt die dus) en opvoeden.
Kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk van slag en wil hem ff niet zien.
hoezo ik?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Huur FUFR en zijn boys even in en gooi hem met zijn spullen en al uit huis
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad!
-moppie- heeft een te korte nacht gehad en is er niet helemaal bij...
Jij bent MegaFUFR dus kan dat makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoezo ik?
Colt kan dat ook gewoon zelluf doen hoor.
ik heb mn pak niet bij mequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent MegaFUFR dus kan dat makkelijk
Jij hebt... hoe zeg ik dit netjes? ...meer gewicht om in de strijd te werpen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoezo ik?
Colt kan dat ook gewoon zelluf doen hoor.
Het is maar een klein pisventje dus in dit geval zou ik het wel kunnen regelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Huur FUFR en zijn boys even in en gooi hem met zijn spullen en al uit huis
relatie was al 10 jr. huwelijk 14 mnd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef FUFR het volgende:
Maar een erg hechte relatie dan als het na 14 maanden al over is.
Niks nie eelt nie!
Plus acht jaar verkering.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef FUFR het volgende:
Maar een erg hechte relatie dan als het na 14 maanden al over is.
Niks nie eelt nie!
Dat was het probleem denk ik, ze leefden een beetje langs mekaar heen zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klinkt wel klote iig
Lijkt me ook wel heel erg schrikken...
niemand iets zien aankoemn?
Ze hadden een dipje in februari hoorde ik gisteren. Ik wist weer van niks zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klinkt wel klote iig
Lijkt me ook wel heel erg schrikken...
niemand iets zien aankoemn?
had je het graag willen weten dan?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze hadden een dipje in februari hoorde ik gisteren. Ik wist weer van niks zoals gewoonlijk.
Neequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
had je het graag willen weten dan?!
jij toch ook, doe jij het dan!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt... hoe zeg ik dit netjes? ...meer gewicht om in de strijd te werpen.
Ik ben maar een klein meisje...quote:
Hij heeft de uitstraling van een louche figuur?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt... hoe zeg ik dit netjes? ...meer gewicht om in de strijd te werpen.
Nah, in februari hebben ze er erover gepraat. Maar als de een moet werken van 4:30 tot 14 uur en de ander van 15 uur tot 1 uur leef je aardig langs elkaar heen.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:12 schreef FUFR het volgende:
maarre, hoe zit het nou met die BBQ?
gaat ie nog door? Kan ik andere dingen gaan plannen?
wordt ie verzet? Is er wel genoeg animo?
Heeft Artic ondertussen genoeg gespaard voor de drank?
moet dat louche figuur effe naar son komen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij heeft de uitstraling van een louche figuur?
Ik heb er wel zin in!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:12 schreef FUFR het volgende:
maarre, hoe zit het nou met die BBQ?
gaat ie nog door? Kan ik andere dingen gaan plannen?
wordt ie verzet? Is er wel genoeg animo?
Heeft Artic ondertussen genoeg gespaard voor de drank?
Zolang jij in Son blijft is het goedquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet dat louche figuur effe naar son komen?
ik weet waar je nieuwe huis woont hoor, en ik heb geduld, veel geduld!
ja, nogalquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nah, in februari hebben ze er erover gepraat. Maar als de een moet werken van 4:30 tot 14 uur en de ander van 15 uur tot 1 uur leef je aardig langs elkaar heen.
BS.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nah, in februari hebben ze er erover gepraat. Maar als de een moet werken van 4:30 tot 14 uur en de ander van 15 uur tot 1 uur leef je aardig langs elkaar heen.
ik zie son en breugel als 1 groot dorpquote:
fixed. free of charge.quote:
FUFR komt op zeker. ook als de rest niet komt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:13 schreef -moppie- het volgende:
Ik zou het leuk vinden als het gewoon blijft staan op de 26e.
Moet wel snel weten want ik moet natuurlijk wel vlees bestellen en weten hoeveel mensen er nu uiteindelijk gaan komen.
Dus.....................
jij is geweldig! ik zal je bij V. voordragen als huwelijkspartner.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij is geweldig! ik zal je bij V. voordragen als huwelijkspartner.
Veel plezier met zoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:15 schreef FUFR het volgende:
Juup, geheimzinnige man, via je nieuwe casa weet ik volgens mij in no time waar je nu woont
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUFR komt op zeker. ook als de rest niet komt.
Fok hen
doe dat eens niet... is typen ipv eens. Dat is zo irritant.quote:
Al neuk je nog zo veel, je kan toch langs elkaar heen leven hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
BS.
wij hebben ook zo gewerkt. dan neuk je maar in de gang als je elkaar daar tegenkomt.
je gaat het mij gewoon vertellenquote:
Of maak er es van, das ook minder irritant dan isquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
doe dat eens niet... is typen ipv eens. Dat is zo irritant.
ligt voornamelijk aan wat je voor elkaar over hebt en of je de weinige tijd die je samen hebt wel als quality time gebruikt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Al neuk je nog zo veel, je kan toch langs elkaar heen leven hoor
Ligt niet alleen aan werktijden, maar dat kan het echt wel moeilijker maken.
ik ook, in Breugelquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, zo maar eens boodschappen doen.
Ja, ook, maar ik geloof werkelijk dat er omstandigheden kunnen zijn die dingen moeilijker maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ligt voornamelijk aan wat je voor elkaar over hebt en of je de weinige tijd die je samen hebt wel als quality time gebruikt.
ik mag daar over mee praten, wij zitten sinds vorige week pas 27 jaar bij elkaar, waarvan...eh...ik denk 15 jaar getrouwd...of meer....waar is mijn trouwring...?
Weet ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
doe dat eens niet... is typen ipv eens. Dat is zo irritant.
dat wordt dan de Jumbo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelden. Eerlijk gezegd weet ik nog niet waar wij heengaan, moet nog overleggen.
De Jumbo is Son is echt een fijne winkel. Daar kan die in Veldhoven nog wat van leren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat wordt dan de Jumbo.
ik weet het zeker denk ik
In de Jumbo in V'hoven leg ik altijd veel te veel km af.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De Jumbo is Son is echt een fijne winkel. Daar kan die in Veldhoven nog wat van leren.
Inderdaad, ik ga er ook gewoon niet meer naartoe!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
In de Jumbo in V'hoven leg ik altijd veel te veel km af.De winkel is onlogisch ingericht en ik loop daardoor 10 keer op en neer voor ik alles heb.
Ik ben het zo eens met jou! Maar voor het vlees moet ik er af en toe heen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
In de Jumbo in V'hoven leg ik altijd veel te veel km af.De winkel is onlogisch ingericht en ik loop daardoor 10 keer op en neer voor ik alles heb.
Zal ik dat dan maar zo nu en dan eens tijdens mijn lunchpauze in Son gaan halen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben het zo eens met jou! Maar voor het vlees moet ik er af en toe heen.
ja en dan de leukste kassajuf uitzoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De Jumbo is Son is echt een fijne winkel. Daar kan die in Veldhoven nog wat van leren.
Ik probeer altijd als 4ste aan te sluiten in de rij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja en dan de leukste kassajuf uitzoeken
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zal ik dat dan maar zo nu en dan eens tijdens mijn lunchpauze in Son gaan halen dan?
Als jij dat wilt... Maar uh, ik moet dus vlees gaan halen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
En ik heb besloten hier nog 37 minuten te blijven. Dan is de accu leeg.
We hebben nog.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als jij dat wilt... Maar uh, ik moet dus vlees gaan halen?
welja, laat ze nu ook al dr bezoek langskomen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook genoeg voor je zusje en dr bezoek van vanmiddag.
ooit gelukt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik probeer altijd als 4ste aan te sluiten in de rij.
Ik weet zeker dat ze uit eten gaat met hem. Er brand geld in haar portemonnee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook genoeg voor je zusje en dr bezoek van vanmiddag.
nee dat dan weer niet.quote:
das waar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze uit eten gaat met hem. Er brand geld in haar portemonnee.
ik antwoord wel effe voor Juup: Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef -moppie- het volgende:
Juup ik heb denk ik iets gemist...
Hebben jullie ook een huis gekocht?
Leuk.. bestaand volgens mij he...??quote:
volgens mij nieuwbouwquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Leuk.. bestaand volgens mij he...??
Weet echt niemand hoe het zou kunnen komen dat ik de Eindhoven topics (en dan ook echt alleen de Eindhoven topics) alleen kan lezen wanneer ik de plaatjes niet laadt??!!!
nee, nieuwbouw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Leuk.. bestaand volgens mij he...??
Weet echt niemand hoe het zou kunnen komen dat ik de Eindhoven topics (en dan ook echt alleen de Eindhoven topics) alleen kan lezen wanneer ik de plaatjes niet laadt??!!!
Misschien moet FUFR de 26ste even naar je instellingen kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:02 schreef -moppie- het volgende:
Instelling gecheckt maar kan niks raars vinden alhoewel ik ook moet toegeven er niet al teveel verstand van te hebben.
geen adblocker aanstaan enzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:02 schreef -moppie- het volgende:
Instelling gecheckt maar kan niks raars vinden alhoewel ik ook moet toegeven er niet al teveel verstand van te hebben.
nah, ze heeft al een vriendquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet FUFR de 26ste even naar je instellingen kijken.
das t probleem. is pc van werk he... anders had Colt het misschien ook wel op kunnen lossen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet FUFR de 26ste even naar je instellingen kijken.
Oja...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das t probleem. is pc van werk he... anders had Colt het misschien ook wel op kunnen lossen.
Wij hebben een hele losse BV vol van die mensen maar ik denk dat het niet slim is om hier over te beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja...
Hebben jullie geen IT-er? Even een melding maken dat je fok het niet meer doet.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat heeft onze AH ook regelmatig. Kom je daar: geen mandarijnen, geen sla, geen foo yong hai mix van conimex etc etc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Heel vaak (ook vandaag weer) zijn er schappen leeg. Als ik dan ga vragen naar de producten krijg ik te horen "morgen komt de vrachtwagen met goederen". Waardeloze ballentent.
En ja die in Veldhoven is dubbel zo erg waardeloos.
Nee, wij krijgen een nieuwbouw huurwoningquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef -moppie- het volgende:
Juup ik heb denk ik iets gemist...
Hebben jullie ook een huis gekocht?
Lijkt me inderdaad dat jouw inkomen zekerder is dan het mijne!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen een nieuwbouw huurwoningWij zouden wel willen kopen maar de banken doen moeilijk over WAO gebeuren, belachelijk eigenlijk want als ik voor een uitzendbureau zou werken zou het wel gaan en juist dan is mijn inkomen niet zeker
Maar wij vinden het goed zo.
Oh fijn zeg! Wanneer moet het klaar zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen een nieuwbouw huurwoningWij zouden wel willen kopen maar de banken doen moeilijk over WAO gebeuren, belachelijk eigenlijk want als ik voor een uitzendbureau zou werken zou het wel gaan en juist dan is mijn inkomen niet zeker
Ik heb net de was afgehaald en nieuwe was in de machine gedaan, boekhouding bijgewerkt, bedden verschoont, gordijnrails en gordijnen opgehangen, boven gestofzuigd, kamer opgeruimd, en nu ben ik overprikkeld. Ik ga zo meteen ontspannen in de tuin, even de palm en 1 bananenplant in grote kuipen zetten zodat ze beter gaan groeien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ergens maart-april volgend jaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh fijn zeg! Wanneer moet het klaar zijn?
Wij weten de datum wanneer wij de sleutel krijgen, maar dat staat ergens in de papieren en die ken ik niet uit mijn hoofd.quote:
Leuk!quote:
Ik kom er nooit langsquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leuk!![]()
kom er regelmatig langs als ik naar mijn schoonouders ga.
same here!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kom er nooit langsmaar dat zal gaan veranderen
Gewoon een planning op papier voor jezelf maken met wat ongeveer wanneer plaatsvindt. Hou er rekening mee dat verhuizen heel veel tijd en energie kost.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Juup© het volgende:
Drukke tijd dus voor mij het komende jaar. Eerst een kleine erbij en dan verhuizen. Wij zijn nu al bezig om heel veel te plannen en voor te bereiden omdat ik helemaal gek wordt van het geen overzicht hebben.
Zijn wij nu mee bezig. Ben al vaker verhuist dus weet wat voor ellende het isquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon een planning op papier voor jezelf maken met wat ongeveer wanneer plaatsvindt. Hou er rekening mee dat verhuizen heel veel tijd en energie kost.
Wij zijn nog maar net begonnen en ik vind er nu al niets meer aan. Inpakken en opruimen sucks, het huis is nu een zooi en ik ben het overzicht kwijt en daar word ik apatisch van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zijn wij nu mee bezig. Ben al vaker verhuist dus weet wat voor ellende het isMaaaarrrr, het bied ook de mogelijkheid om gelijk veel op te ruimen en weg te gooien e.d. dus dat is weer een pluspunt
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij zijn nog maar net begonnen en ik vind er nu al niets meer aan. Inpakken en opruimen sucks, het huis is nu een zooi en ik ben het overzicht kwijt en daar word ik apatisch van.Kan echt een uur zitten kijken naar de zooi omdat ik niet weet waar ik moet beginnen.
![]()
LEES GOED LEVI!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zijn wij nu mee bezig. Ben al vaker verhuist dus weet wat voor ellende het isMaaaarrrr, het bied ook de mogelijkheid om gelijk veel op te ruimen en weg te gooien e.d. dus dat is weer een pluspunt
Moet je niet bij mij zijn, maar bij die vent van me.quote:
Van mij mag je het ook houden, als je wilt. Maar teruggeven mag ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef amaranta het volgende:
hoi
@ levi, je had vast mijn bericht gemist maar ik heb je nitraat niet meer nodig... moet ik het komen afgeven? Of kom jijj het ophalen ? of???
@rest, ik ben ook bij de bbq, mijn significante wederhelft niet want die is op vrijgezellenweekend
hoe was de uitvaart geweest moppieencolt?
Gisteren door al het geouwehoer helemaal geen tv gekeken maar ik denk ook dat ik snel voorbij zou zappen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie je gisteren je ook zo kostelijk vermaakt met dat interview met de moeder van Jan Smit? Dit was echt het tv moment van het jaar zeg ik. Beter nog dan alle MJspecials en uitvaarten bij elkaar!
Jij hebt duidelijk nooit temptation island gevolgd...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef -moppie- het volgende:
Normaliter kijk ik tv voor mijn plezier en niet om me te irriteren. Schijnt niet overal zo te zijn zo te lezen??!!
nee, daar kan ik/kunnen wij echt niet naar kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit temptation island gevolgd...
Dat is gewoon heerlijk om je daar over op te winden, ies goed voor stress
Volgens mij is TI kijken ook aantoonbaar slecht voor de gezondheid. Kan haast niet anders... dat moet haast wel hersencellen afbreken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, daar kan ik/kunnen wij echt niet naar kijken.
over wie verbaas je je dan?????quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:59 schreef bleiblei het volgende:
ik blijf me verbazen over sommige mensen. maareh count ons maar in moppie. voor zo ver ik weet kunnen wij.
dat geldt voor alle reality big brother achtige meuk, soaps en endemol producties .quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is TI kijken ook aantoonbaar slecht voor de gezondheid. Kan haast niet anders... dat moet haast wel hersencellen afbreken.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef amaranta het volgende:
Fufr, nu kunnen we eindelijk doen alsof we een stel zijn
Ik hou mij niet bezig met die trieste onzinquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie je gisteren je ook zo kostelijk vermaakt met dat interview met de moeder van Jan Smit? Dit was echt het tv moment van het jaar zeg ik. Beter nog dan alle MJspecials en uitvaarten bij elkaar!
alleen als ik je aan mag rakenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan ik jou ook op de lijst zetten? Dan mag je me eindelijk een keer live zien.
stel je voor zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je mag me een hand geven als je je eindelijk eens voorstelt.
ik denk dat mijn moeder dan iets met haar verjaardag doet aangezien die 2 dagen later jarig is dus reken er maar niet opquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zondag de 26e. volgende week zondag dus
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan ik jou ook op de lijst zetten? Dan mag je me eindelijk een keer live zien.
ja maar je moeder is ieder jaar jarig. Nu kan je moppie zien en haar hand aanraken!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat mijn moeder dan iets met haar verjaardag doet aangezien die 2 dagen later jarig is dus reken er maar niet op
eh ja!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef ArTiC het volgende:
neuken...iemand?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef amaranta het volgende:
Fufr, nu kunnen we eindelijk doen alsof we een stel zijn
nu komt ie zekerquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja maar je moeder is ieder jaar jarig. Nu kan je moppie zien en haar hand aanraken!
Wtfquote:Deze auto heeft als originele kleur carbon-zwart, maar is nu beplakt met witte folie. Dit ziet er superstrak uit, maar is binnen een uur weer terug te veranderen in de originele zwarte kleur
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja maar je moeder is ieder jaar jarig. Nu kan je moppie zien en haar hand aanraken!
Nieuwe inboedel voor Jan dankzij radio-actiequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef amaranta het volgende:
je hoopt dat het alleen bij haar hand blijftquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
jezus...die kerel heeft genoeg geld om 1000 huizen luxe in te kunnen richtenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nieuwe inboedel voor Jan dankzij radio-actie
correctiequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet dat het alleen bij haar hand blijft
naakt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
correctie![]()
Knuffelen mag ook, heb ik ook met SQ gedaan.
je kent mij en mijn grote bek al aardigquote:
ik prik er zo dooheenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kent mij en mijn grote bek al aardig
zullen wij dan naakt knuffelen?quote:
Juupquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef bleiblei het volgende:
Goed topic... Lekker kort.
mijn ma heeft geen idee hoe een PC werkt, en dat houden we zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mail je ma eens, misschien kunnen we wel knuffelen!
Eens. Ons moeder kan wel patience op de computer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn ma heeft geen idee hoe een PC werkt, en dat houden we zo
dat is al teveelquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eens. Ons moeder kan wel patience op de computer.
mijn pa kan op internet...het duurt wel lang enzo maar hij komt er uiteindelijk wel...quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de computer zo ongeveer uitgevonden. Dus is het wel een beetje weinig.
een andere keerquote:
soms hoort een mythe een mythe te blijvenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Juup
Net als anders, 300 reacties.
/Juup
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
soms hoort een mythe een mythe te blijven
jijquote:
doe mij ook van die pillenquote:
Steek je altijd en met alles je kop in t zand?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
soms hoort een mythe een mythe te blijven
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Steek je altijd en met alles je kop in t zand?
ik ben niet zo'n strandmensquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Steek je altijd en met alles je kop in t zand?
Die kans heb je en vervolgens zeg je dat je niet komtquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:36 schreef ArTiC het volgende:
hou ik ook niet van![]()
ik steek mijn hoofd liever een in een emmer drank
*kijkt ff in de kast*quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die kans heb je en vervolgens zeg je dat je niet komt
*zet badmuts op*quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef ColtZ40 het volgende:
hoeft niet te kijken, emmer staat hier klaar!
gloof r nix vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef Juup© het volgende:
Eet smakelijk
Diner met een vieze bijsmaak
Ik ook niet. Zal wel zo'n figuur zijn die geld wil "verdienen" met zo'n trukje. Of misschien is het wel een actie van een concurrentquote:
muis ja, vinger ja, maar een tampon in het eten bij het waldorffquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal wel zo'n figuur zijn die geld wil "verdienen" met zo'n trukje. Of misschien is het wel een actie van een concurrent
quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:00 schreef Juup© het volgende:
Godver etc... Mijn laptop is dood
Nu moet ik een andere kopen maar ik ben arm
Moet je terug of ben je er weer voor een (half) jaar vanaf?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:08 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen.
Ben alweer terug van de tandarts. Blegh, heb er zo'n hekel aan.
zeker een Acer?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:00 schreef Juup© het volgende:
je was liever gebleven dat je er een hekel aan hebt om terug van de tandarts te zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:08 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen.
Ben alweer terug van de tandarts. Blegh, heb er zo'n hekel aan.
Over een half jaar moet ik weer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Moet je terug of ben je er weer voor een (half) jaar vanaf?
Ben jij Juups jongere broertje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je was liever gebleven dat je er een hekel aan hebt om terug van de tandarts te zijn?
veel jonger he, veel jongerquote:
Ook leuk.quote:
ik heb nog een fujitsu liggen,maar misschien niet snel genoeg voor je..quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:00 schreef Juup© het volgende:
ook lekker, uurtje of 7?quote:
ik heb er geen probleem mee dat bij anderen te doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is altijd keigezellig maar de stank weerhoud me ervan om het te doen.
gewoon Debian erop, draait als een tierelier op mijn PIII 500Mhz met 128 MBquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb nog een fujitsu liggen,maar misschien niet snel genoeg voor je..
zoiets heb ik ook staan, wel een lege XP er op dan..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon Debian erop, draait als een tierelier op mijn PIII 500Mhz met 128 MB
ideaal als SSH/VPN serverquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook staan, wel een lege XP er op dan..
Lekker! Nu heb ik ook honger.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:22 schreef amaranta het volgende:
ik heb trek in chicken wraps, dus dat wordt het dan denk ik
Ik was nu terug voor het dichtsmeren van een gat tussen 2 kiezen dat hij te groot had gelaten. Hij heeft een vulling uitgeboord en opnieuw gemaakt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen
en hoeveel gaaaaaaaaaaaaaaatjes heb je?
Ik kom wel even langs morgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:
Hmmm, kom je morgen nog langs? Ik wil het ook wel komen brengen hoor
Zaterdag ga ik met fufr samen frietjes eten! Ik kijk er nu al naar uit
Meej verdoving?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was nu terug voor het dichtsmeren van een gat tussen 2 kiezen dat hij te groot had gelaten. Hij heeft een vulling uitgeboord en opnieuw gemaakt.
Verder zag hij 2 plekjes die hij "in de gaten gaat houden" dus ik denk over een half jaar weer de sjaak te zijn met gaatjes.
Ik wil het zilvernitraat van Levi ook wel aan jou geven hoor. Als jij daar gelukkig van wordt.quote:
En nu maar hopen dat dat lukt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef -moppie- het volgende:
Nog even een Colt zusje update:
ze gaan het toch nog samen proberen met hulp!
Soms................
ohnoesquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef -moppie- het volgende:
Soms................
yes!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:41 schreef -moppie- het volgende:
Dat was vanochtend...
weer update: via sms laten weten dat hij toch nog twijfelt!
Ik zou er gillend gek van worden, van zo'n vent.quote:
heerlijk hoe goed jij tussen de regels door kan lezen, dit is gewoon precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou er gillend gek van worden, van zo'n vent.
Precies! Ik zou hem denk ik even een tijdje links laten liggen in ieder geval!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou er gillend gek van worden, van zo'n vent.
yep, wij zijn van de wisselende contactenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:35 schreef ArTiC het volgende:
iedereen date met elkaar ineens?
als je het maar veilig doetquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
yep, wij zijn van de wisselende contacten
quote:Ik heb dit van een ander binnengekregen .. en ik d8, ik stuur dit ff door
echt raar, maar leess
niet te geloven maar lees
niet te geloven maar lees!!!!
lees!!!
Echt niet noormaal!! Ongelovelijk!! Moet je doen!!
wil je geluk
Stuur deze mail door naar iedereen die je kent!! Als je dat gedaan hebt druk dan op f1 en dan kan je zien wie jij niet aardig vind en wie op jou verliefd is!! Doe vervolgens een wens!! je wens komt uit binnen ''naar hoeveel mensen je het gestuurd hebt'' Doe het want het is egt niet normaal!! Het werkt bij mij dus wil je ook dat het bij jou werkt doe het dan!!!
1-5 pers:Je wens komt binnen 2 jaar uit.
5-10: Je wens komt binnen 1,5 jaar uit.
10-20: je wens komt binnen 1 jaar uit.
20-40: Je wens komt binen 6 maanden uit.
40-60: Je wens komt binnen 3 maanden uit.
60-90: Je wens komt binnen 1 maand uit.
90-100:Je wens komt binnen een week uit.
Al je contactpers.''meer dan honderd'':je wens komt morgen uit!!
Als je het niet doet dan kan er iets vreselijks gebeuren!!
Bijvoorbeeld: Een meisje van 13 jaar, zij stuurde dit berichtje niet door, en de volgende dag maakte haar vriendje het uit, en pestte iedereen haar!! zelfs haar vriendinnen!! En ze kreeg huissarrest van haar moeder omdat ze alleen sorry zei, en haar juffrouw gaf haar straf, als ze een som niet wist..Wil je dat dat bij jou overkomt??
Nee: stuur dit bericht dan door..
Ja: Stuur dit dan niet door!!
Het werkt eggt dus stuur door het is eggt ongelovelijk!!
moet ik helpen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef -moppie- het volgende:
Soms................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |