En heb je nu je bijna-ex-zwager of je zus in huis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:54 schreef ColtZ40 het volgende:
We hebben een nieuwe bewoner in huis..... De man van mijn zus wil scheiden na 14 maanden huwelijk..... Hij heeft er goed over nagedacht, doe dat dan ook over trouwen.
Arme StereoTic, plaag die jongen niet zo.quote:
zijn zusje!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
En heb je nu je bijna-ex-zwager of je zus in huis?
Goeiemorgen trouwens!
Lijkt me inderdaad heel raar. Vind het ook wel echt heel zielig voor haar, zo kort getrouwd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zijn zusje!
Het is zo dubbel allemaal. Vorige week vriend van ons afscheid moeten nemen van zijn grote liefde en nu dit weer! pfff...
Precies! We waren het al niet van plan om te gaan doen en nu al helemaal niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:36 schreef bleiblei het volgende:
lekker debiele hond. na 14 maanden er genoeg van hebben. ga dan niet trouwen. dit soort lui gooien de gedachte achter trouwen te grabbel.
Hebben ze tegenwoordig ook al een wildwaterbaan op de kermis?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef bleiblei het volgende:
en ze zijn kermis aan het opbouwen! ik kan vanaf hier de opbouw van het reuzenrad en wildwaterbaan volgen.
Maar dan trouwen ze vaak om de verkeerde redenen. Een neef van mij trouwde met zijn lief waar hij al 10 jaar mee samenwoonde, om de relatie een "nieuwe impuls" te geven. Jaar later waren ze gescheiden. Net als mensen die kindertjes krijgen om de relatie te redden, dat is ook zo ongelofelijk stom.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies! We waren het al niet van plan om te gaan doen en nu al helemaal niet meer.
Je ziet dat zo vaak, jarenlange relatie dan gaan ze trouwen en is het allemaal ineens over.
Heb je het nou over mijn broer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan trouwen ze vaak om de verkeerde redenen. Een neef van mij trouwde met zijn lief waar hij al 10 jaar mee samenwoonde, om de relatie een "nieuwe impuls" te geven. Jaar later waren ze gescheiden. Net als mensen die kindertjes krijgen om de relatie te redden, dat is ook zo ongelofelijk stom.
Ik weet wel zeker dat ik wel bij V. wil blijven.quote:
pics?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zijn zusje!
Het is zo dubbel allemaal. Vorige week vriend van ons afscheid moeten nemen van zijn grote liefde en nu dit weer! pfff...
levensgevaarlijk ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:49 schreef bleiblei het volgende:
ja zoon piranja achtig ding.
check wel ff of hij niet stiekum klaagt op de viva.nl en lievemona.orgquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik wel bij V. wil blijven.
Kijk, er kunnen altijd rare dingen gebeuren, stel hij blijkt een dubbel leven als spion te hebben... dan verandert de zaak. Maar ik denk niet dat hij een spion is.![]()
* Levi visualiseert V. als James Bond en schiet in de lach...
En dus denk ik wel dat ik aardig kan inschatten dat we het heel leuk samen hebben en ik dat zo wil houden.
Ik denk ook dat ik dat zeker weet maar als ik zo om me heen kijk schijnt dat allemaal zo te kunnen veranderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik wel bij V. wil blijven.
Kijk, er kunnen altijd rare dingen gebeuren, stel hij blijkt een dubbel leven als spion te hebben... dan verandert de zaak. Maar ik denk niet dat hij een spion is.![]()
* Levi visualiseert V. als James Bond en schiet in de lach...
En dus denk ik wel dat ik aardig kan inschatten dat we het heel leuk samen hebben en ik dat zo wil houden.
Tja, maar eigenlijk vind ik de stap die we nu hebben genomen, een huis op 2 salarissen kopen, veel enger dan trouwen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik dat zeker weet maar als ik zo om me heen kijk schijnt dat allemaal zo te kunnen veranderen.
Maar je hebt niemand iets beloofd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar eigenlijk vind ik de stap die we nu hebben genomen, een huis op 2 salarissen kopen, veel enger dan trouwen.
dat is ook engerquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, maar eigenlijk vind ik de stap die we nu hebben genomen, een huis op 2 salarissen kopen, veel enger dan trouwen.
Ik ga er niet per definitie van uit dat ons huwelijk "tot de dood ons scheidt" zal zijn.quote:
Ja, maar als wij een maand geleden uit elkaar waren gegaan, was alles simpel. Het huis waar we wonen kunnen we allebei betalen, dus eentje blijft en de ander zoekt wat anders.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar je hebt niemand iets beloofd.
alleen de hypotheekverstrekker dat je iedere maand braaf betaald.![]()
Dat is ook zo. Ik vind die stap dan ook voldoende (heel onromantisch... maar wij zijn door een paar bakstenen aan elkaar verbonden) hihi....quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja want dan kom je noooit meer van elkaar af.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Kinderen krijgen is trouwens nóg enger dan huizen kopen.![]()
trouwen is alleen maar eng omdat dan de hele schoonfamilie komtquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een maand geleden uit elkaar waren gegaan, was alles simpel. Het huis waar we wonen kunnen we allebei betalen, dus eentje blijft en de ander zoekt wat anders.
Het huis dat we gekocht hebben, zal verkocht moeten worden als we uit elkaar gaan. En dat is dus een stuk problematischer, zeker gezien de huidige economische situatie.
Daarom is een huis kopen enger dan trouwen.
wel waar: boot, witte trimschoenen, een paar matties en klaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja want dan kom je noooit meer van elkaar af.
Juist! En dat is best heftig!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja want dan kom je noooit meer van elkaar af.
Dat is waar. Gelukkig heeft mijn zus een huurhuis. Ze vroeg zich af waar ze heen moest. Ik heb haar ff haarfijn duidelijk gemaakt dat hij maar moet verkassen. Hij kiest ervoor dus hij moet maar op de blaren zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar als wij een maand geleden uit elkaar waren gegaan, was alles simpel. Het huis waar we wonen kunnen we allebei betalen, dus eentje blijft en de ander zoekt wat anders.
Het huis dat we gekocht hebben, zal verkocht moeten worden als we uit elkaar gaan. En dat is dus een stuk problematischer, zeker gezien de huidige economische situatie.
Daarom is een huis kopen enger dan trouwen.
Joran is your man.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel waar: boot, witte trimschoenen, een paar matties en klaar
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
trouwen is alleen maar eng omdat dan de hele schoonfamilie komt
ja tochquote:
Je kunt natuurlijk ook trouwen in Nieuw Zeeland op het strand.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga er niet per definitie van uit dat ons huwelijk "tot de dood ons scheidt" zal zijn.Je kunt nu eenmaal niet in de toekomst kijken, maar het is wel ons streven bij elkaar te blijven en het samen goed te hebben tot de dood er eentje wegrooft.
Ik hoop gewoon samen stokoud te worden.
En ik ga er ook zeker mijn best voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |