Dat zou ik nu al niet kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk wel grijs en dan herkent Tanjaa me niet meer....
Voor de gezelligheid wil de gang ook komen hoor! Ik mag alcohol kopen in de VS!quote:
Was gewoon een constateringquote:
Maar dan toch gehaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ach, ik word overal gehatenOok als ik gewoon een praatje wil maken..
Wat is nou precies het leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Awesomequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid wil de gang ook komen hoor! Ik mag alcohol kopen in de VS!
Toen Tanjaa geboren werd was ik net zou oud als zij nu is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is nou precies het leeftijdsverschil?
15 - 30 ^^quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen Tanjaa geboren werd was ik net zou oud als zij nu is.
aiai, okeequote:
Hoeveel jaar ga je daar studeren?quote:
Afgestorven haarpigment na je dertigste? Klinkt nogal ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook in het echte leven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ach, ik word overal gehatenOok als ik gewoon een praatje wil maken..
Ik heb ravenzwart haar. Dat wordt sneller zichtbaar grijs....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Afgestorven haarpigment na je dertigste? Klinkt nogal ongeloofwaardig.
[ afbeelding ]
Neuh, alleen bij hierquote:
Ik vind het leuk om te kletsen en Tanjaa ook. Daarom kletsen we veel.quote:
Toch niet leukquote:
4quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ga je daar studeren?
In amerika?quote:
Ach mag je pas in je laatste jaar alcohol kopen? Wel cool hoor 4 jaar in het buitenland. Kom je nog wel eens langs op fok!?quote:
1na laatste 'al'quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach mag je pas in je laatste jaar alcohol kopen? Wel cool hoor 4 jaar in het buitenland. Kom je nog wel eens langs op fok!?
Ah Junior en Senior year zijn toch het tofst wat ik hoor.....quote:
vind ik ook niet erg hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Junior en Senior year zijn toch het tofst wat ik hoor.....
Gelukkig maar anders moeten we steeds naar Amerika om te kleppen met je.
De volgende Fokmeet dus in Amerika doen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vind ik ook niet erg hoor
Ben weg
Morgen naar het CWI......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |