Because i like pussy of omdat ik op een ouder grijze kunstenaar lijk......quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaj Andy![]()
Ik vond dit plaatje, ik moest aan jou denken:
[ afbeelding ]
Allebei, ÉN er staat andy opquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Because i like pussy of omdat ik op een ouder grijze kunstenaar lijk......
Ik ben (nog) niet grijs.....quote:
Dat weet ik toch niet joh..quote:
^^quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Because i like pussy of omdat ik op een oudere grijze hele leuke kunstenaar lijk......
Dat is waar.quote:
Jep helemaal grijs.. stressvol hoor, Puber zijn..quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.Jij al grijze haren?
Ik? Leuke kunstenaar? Wow wat een groot compliment....quote:
Heulemaal niet.. Jullie overheersen nog steeds..quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De SC wordt meer en meer het chatvenster van anonimus en tanja
En toch moeten we drie jaar wachten voordat het iets wordt tussen die twee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ojah? Kunstenaar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik? Leuke kunstenaar? Wow wat een groot compliment....Ik was een redelijke kleinkunstenaar maar helaas wegens puberaal gedrag niet doorgegaan....
Maar jou komen we redden als je in nood bent in Amerika!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan ik niet van mezelf zeggen. Ik overheers meerdere topicreeksen, zij het dan vaak als agent provocateur.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Heulemaal niet.. Jullie overheersen nog steeds..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En toch moeten we drie jaar wachten voordat het iets wordt tussen die twee.
Ja gezelligquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar jou komen we redden als je in nood bent in Amerika!
Daaag..quote:
Ik was redelijk goed in drama. Maar omdat ik een lastige puber was heeft het geen vervolg gekregen.quote:
Je hebt ook zoiets als MSNquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef Tanjaa het volgende:
We openen wel het : Mr.Anonimous en Tanjaa chat topic... Dan zijn jullie van ons af
Jammer, drama? Toneel dus bedoel je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was redelijk goed in drama. Maar omdat ik een lastige puber was heeft het geen vervolg gekregen.
PS plaagt maar hoor meis!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef Tanjaa het volgende:
We openen wel het : Mr.Anonimous en Tanjaa chat topic... Dan zijn jullie van ons af
Ach, ik word overal gehatenquote:
Dan ben ik waarschijnlijk wel grijs en dan herkent Tanjaa me niet meer....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En toch moeten we drie jaar wachten voordat het iets wordt tussen die twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |