quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef Hyman het volgende:
Het is een kutkapsel
Btw het gaat niet om die meidquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef SpaceLlama het volgende:
Maf kapsel... Ik zou het zelf niet nemen... maarja, ik ben dan ook langharig tuig... xD
Omdat ze vroeg :" WTF is dit voor kapsel? "quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft die chick een hoek op haar linkeroog gehad?
Deze personen zijn Nederlands en zijn niet van die site (die ik wel kenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
Is dit van http://www.hotchickswithdouchebags.com/ geplukt ofzo?
Gast, dit wil je niet. Echt niet.
Ah, je hebt de foto van hyves (quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Deze personen zijn Nederlands en zijn niet van die site (die ik wel ken![]()
) geplukt
.
Kom je wel eens op Hyvesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ah, je hebt de foto van hyves () geplukt?
Ik kom er zo weinig mogelijk, maar ik snap best hoe het werkt, je kan de profielen van andere mensen bekijken en vaak ook hun foto's. Best kans dus dat jij die foto daar ergens vandaar getoverd hebt. Of denk ik nu verkeerd?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Kom je wel eens op Hyves? Als dat wel is dan weet je dat er een hele kleine kans bestaat dat ik de foto van Hyves heb
.
De maximale kwaliteit op Hyves van foto's is nog geen 800x600 meen ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik kom er zo weinig mogelijk, maar ik snap best hoe het werkt, je kan de profielen van andere mensen bekijken en vaak ook hun foto's. Best kans dus dat jij die foto daar ergens vandaar getoverd hebt. Of denk ik nu verkeerd?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef muay-toy het volgende:
Heej TS, als je eens naar buiten gaat zie je allemaal mensen die er anders uitzien als jou! Als je dat nou eens doet ipv eenzaam achter je computertje er een topic over te openen. Dus ga gewoon naar buiten en ontdek dat iedereen er anders uitziet en dat dit kapsel helemaal niet zo 'schokkend' is als je misschien zelf denkt.
Misschien in de provinciequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef muay-toy het volgende:
Heej TS, als je eens naar buiten gaat zie je allemaal mensen die er anders uitzien als jou! Als je dat nou eens doet ipv eenzaam achter je computertje er een topic over te openen. Dus ga gewoon naar buiten en ontdek dat iedereen er anders uitziet en dat dit kapsel helemaal niet zo 'schokkend' is als je misschien zelf denkt.
Ik dacht heel even dat jijzelf de TS was en vond het toen grappig dat je jezelf belachelijk ging maken, maar toen kwam ik achter dat jij het niet was, jammer was een goeie grap geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef muay-toy het volgende:
dit dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef SpecialK het volgende:
Kapsel?! KAPSEL?!! Wat is dat voor een VRIENDIN???
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef NoFidea het volgende:
We zijn er nog steeds niet achter mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |