SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:
die 3,2 was dus genoeg he, dat is 1 proefwerk. dat zou van mn 5.4 een 5.5 maken wat dus afgerond op hele gatallen een 6 is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Seam het volgende:
Met het dubbele van je score was je nog niet eens over__!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
kijk, dat soort reacties moeten er meer komen op fokquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:36 schreef Fortitudo het volgende:
hahahahahahhahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, als je 3 hoofdstukken in 1 avond moet lerenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef Gamesua het volgende:
waarom haal je dan ook een fokking 2,5 (of een 1,5 of 3,4). is het ZO MOEILIJK om die 5,5 te halen?
sorry maar met een 2,5 voor wiskunde ben je gewoon een dikke faal en verdien je het ook niet.
Ik had eerst een 5.45 als gemiddelde voor biologie ofzo aan het eind van het 2de of 3de jaar, maar het werd afgerond als een 5,4quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef flaykd het volgende:
[..]
tja, als je 3 hoofdstukken in 1 avond moet leren
ja ik moest drie boeken leren voor mijn eindexamen. is nog steeds geen argument. je hoort het al te kennen. en als je het niet kent of kan, dan verdien je het ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef flaykd het volgende:
[..]
Over dat, hm.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef flaykd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:36 schreef Fortitudo het volgende:
hahahahahahhahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Seam het volgende:
Met het dubbele van je score was je nog niet eens over__!!!
quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:43 schreef Cascade het volgende:![]()
Wacht, nu verwacht je medeleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef Gamesua het volgende:
waarom haal je dan ook een fokking 2,5 (of een 1,5 of 3,4). is het ZO MOEILIJK om die 5,5 te halen?
sorry maar met een 2,5 voor wiskunde ben je gewoon een dikke faal en verdien je het ook niet.
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man![]()
Ik wil jou ook uitlachen, komtie:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAkaasboer![]()
Niks mis met blijven zitten.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Je blijft niet zitten op 0,1 punt, je blijft zitten omdat je fucking dom bent en het hele jaar geen klote geleerd hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
Met die 3,4 krijg je natuurlijk ook niet bepaald het voordeel van de twijfelAls je daar een mooie voldoende voor had gehaald wellicht wel. Dan had je bewezen dat je het eigenlijk wel kan, maar te vaak simpelweg een lamlul was.
![]()
Wat zijn jullie hard voor TS.![]()
Die arme jongen moet nu al die vakken weer overdoen. Een jaar van zijn leven verprutst.
En dan niet te vergeten de preken die hij thuis heeft gehad van pappie en mammie, die waren ook niet mals.How can I make this topic about me?![]()
die 2,5 was anders mijn enige onvoldoende voor wiskunde. en met die extra 0,1 punt was ik tóch overgegaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Je blijft niet zitten op 0,1 punt, je blijft zitten omdat je fucking dom bent en het hele jaar geen klote geleerd hebt.
5,5*2,5 (telt 2,5 keer mee)
6,2
7
2,5 +
------
29,45
29,45/5,5=5,4![]()
ik heb vaak genoeg bewezen dat ik het kan, maar het te vaak gewoon niet dóe. dat is dan ook mijn grootste probleem, mijn hele middelbare schooltijd alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Henno het volgende:
Dan had je bewezen dat je het eigenlijk wel kan, maar te vaak simpelweg een lamlul was.
![]()
![]()
damn ik vind het wel lullig. Zou je niet te ouders met je mentor kunnen laten praten. Niet opgeven denk ik dan. Die 0.1 punt kost je een jaarsalaris je kan immers pas een jaar later aan het werk.![]()
truequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef TheFrankey het volgende:
damn ik vind het wel lullig. Zou je niet te ouders met je mentor kunnen laten praten. Niet opgeven denk ik dan. Die 0.1 punt kost je een jaarsalaris je kan immers pas een jaar later aan het werk.
tenzij je studententijd wat oprekt
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
En dat is erg?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef TheFrankey het volgende:
damn ik vind het wel lullig. Zou je niet te ouders met je mentor kunnen laten praten. Niet opgeven denk ik dan. Die 0.1 punt kost je een jaarsalaris je kan immers pas een jaar later aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |