ben je de Ringh op geweestquote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een dag gisterEn ik weeet het zeker, de volgende motor word een SV650
Wat rijd dat ding lekker, en gaat die makkelijk de lucht in
Kinderhand ... etc.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
laat die jongen nou maar rustig beginnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Kinderhand ... etc.
Zou je niet eerst wat andere motoren proberen
Torx in rammenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgengisteren met geweld en WD40 geprobeerd, de 6 hoeken zijn al iets vern%*(&(_
waterpomptang? uitboren?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgengisteren met geweld en WD40 geprobeerd, de 6 hoeken zijn al iets vern%*(&(_
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je was er bij![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anderekant opdraaienquote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zag je gisteren nog rijdenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Torx in rammen, of laten schrikken inbus erin en grote klap met de hamer moker erop.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
1000ds zijn makkelijker dan je denktquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* vergeleken met de GS is bijna alles beteren tsja.. niet iedereen begint meteen op een 1000
ach t lijkt zo'n lelijke duivel, maar t is een schaap in wolfskleren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* vergeleken met de GS is bijna alles beteren tsja.. niet iedereen begint meteen op een 1000
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
boeienje bent verkeerd begonnen, ga nou niet verkeerd verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |