tjeezus, die zaal zit best volquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef tralalala het volgende:
Ik wou even kijken of hij in de nieuwe grote zaal van Cinemec draaide, zie ik dit:
[ afbeelding ]
Moet je verdomme een verrekijker meenemen als je wat wilt kunnen zien.
Bebrilde heldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef tralalala het volgende:
Ik wou even kijken of hij in de nieuwe grote zaal van Cinemec draaide, zie ik dit:
[ afbeelding ]
Moet je verdomme een verrekijker meenemen als je wat wilt kunnen zien.
Omdat dat niet gaat. Mijn vader heeft leverkanker en dus durft mijn moeder er niet uit (die gaat zaterdag met mijn vrouw als mijn broertje bij mijn pa is), mijn broertje zit doordeweek in den bosch dus gaat daar of zondag, anderen willen pas als het wat rustiger word in de zaal (maar ik wil 'm in de grote zaal zien)...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef ehqo het volgende:
Waarom wacht je niet gewoon een dagje en ga je met je vrienden?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Zeroku het volgende:
Harry Potter, om 0.06 heb ik 'm gedownload
Ik ga...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Hoorde overal van mensen dat ze wel mee wilden; komt puntje bij paaltje dan "is het te laat", "moeten ze er morgen vroeg uit" bladiebla.
Klacht lijkt me duidelijk, TS moet vannacht alleen naar de bios
verwachte reacties:
- ts is een mietje, wie gaat er nu haar HP?
- ts heeft geen vrienden
- HP
Want als je niet met vrienden gaat, zit er natuurlijk niemand naast jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Omdat dat niet gaat. Mijn vader heeft leverkanker en dus durft mijn moeder er niet uit (die gaat zaterdag met mijn vrouw als mijn broertje bij mijn pa is), mijn broertje zit doordeweek in den bosch dus gaat daar of zondag, anderen willen pas als het wat rustiger word in de zaal (maar ik wil 'm in de grote zaal zien)...
Oh en de meeste vrienden/kennissen wonen óf niet in Zwolle óf houden niet van Potter
Ach in ieder geval geen irritant gekraak van M&M's naast me nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |