Vanavond BREAKING NEWS om half 11 bij SBS.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Biogarde het volgende:
En dat was niet eens bij Hart van Nederland?
Idd. Dat is hetzelfde als naast een wietplantage wonen en klagen dat je de hele dag stoned bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef DeLuna het volgende:
Terechte klacht.
Wat verwacht je nou bij een school dan, dat die kinderen allemaal rustig zijn?
Dat dacht ik wel ja. Maar dan nog moet die opa niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef tralalala het volgende:
Is de school er later gekomen?
hij woont er al 50 jaar, die school is er nu 7 jaarquote:
Albertoooo schijnt onderweg te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Biogarde het volgende:
En dat was niet eens bij Hart van Nederland?
Dan vind ik dat hij wel een punt heeft. Alsof er iemand naast die kut school wil wonen, dus een waardedaling zal er ook wel zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij woont er al 50 jaar, die school is er nu 7 jaar
I.m.o. geen goede vergelijking...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Dat is hetzelfde als naast een wietplantage wonen en klagen dat je de hele dag stoned bent.
Neeeee, dan kan je beter zeggen:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
I.m.o. geen goede vergelijking...![]()
Je kunt beter zeggen : Dat is hetzelfde als naast een wietplantage gaan wonen en klagen over drugsoverlast..
Nee... je kunt beter zeggen :quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neeeee, dan kan je beter zeggen:
Je woont naast een begraafplaats en hebt er last van dat necrofielen telkens schreeuwen van genot als ze klaarkomen, terwijl het half vier snachts is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wilde dit topic ook openen. Was alleen te lui om dit te typen.
Zo mooi toen ie over de schutting ging kijken
Wij woonden ook dicht bij een school. Vond het altijd wel gezellig klinken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Z'n huis is nu minder waard geworden en hij heeft de hele dag schreeuwende kinderen aan z'n hoofd. Dat wist hij niet toen die z'n huis kocht.
Hij kwam wel over als en zure oude man, maar hij heeft wel een punt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar het is zo'n klepzeiker van 'het gaat me om het principe'.
"Het is een postzegel van 44 cent, ik heb 45 cent neergelegd, dus krijg ik nog 1 cent van u"
Zat ie zeker tijdens zijn jeugd achter een boekenkast.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ging kapot toen hij op een gegeven moment begon van: "ja en die kinderen schreeuwen maar en hebben geen besef van de mensen om zich heen. Dat was vroeger nog wel anders, toen speelden we gewoon rustig maar tegenwoordig kan dat niet meer".
Hij woonde er al 50 jaar, dus winst zal hij wel maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Z'n huis is nu minder waard geworden en hij heeft de hele dag schreeuwende kinderen aan z'n hoofd. Dat wist hij niet toen die z'n huis kocht.
Hij kwam wel over als en zure oude man, maar hij heeft wel een punt.
Idd. En dan helemaal ziekelijk neurotisch over een heg staan turen hoeveel kinderen er rondlopen. Als je rust wil hebben moet je niet in Den Haag gaan wonen. Ga naar Drente, in een plaggenhut van 200 euro wonen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij woonde er al 50 jaar, dus winst zal hij wel maken.
Gaat hij toch lekker een huisje in drente kopen, Hij rust, de school geen proces aan de broek. iedereen happy.
Gaat ie klagen over de haan die s' ochtends kraait.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij woonde er al 50 jaar, dus winst zal hij wel maken.
Gaat hij toch lekker een huisje in drente kopen, Hij rust, de school geen proces aan de broek. iedereen happy.
Antiklacht: Gelukkig houdt het enge oude bejaarde mannetje niet juist heel veel van kleine kinderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:23 schreef Sigmund666 het volgende:
Klacht: Enge oude bejaarde mannetjes die een hekel aan kleine kinderen hebben
Ach je stelt je aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik woon achter een basisschool en wordt op zomerse dagen soms ook horendol van het gegier en geschreeuw van die kinderen en het gerij met kleine driewielers over de tegels op het schoolplein. Ik heb mijn werk aan huis en wil ook mijn ramen en achterdeur open kunnen zetten als het erg warm is. Na een half uur herrie doe ik toch maar alles weer dicht.
Met name de onderbouwgroepen zijn op warme dagen meer buiten op het plein dan in het klaslokaal.
Een kwartier!?! Die onderbouwgroepen, de kleuters dus, zijn uren op het plein aan het spelen. Toen ik hier in 1994 kwam wonen was de school een keer zo klein.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:33 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ach je stelt je aan.
Die kinderen hebben toch maar een kwartier speelkwartier.
De oplossing: http://www.state.ak.us/quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik woon achter een basisschool en wordt op zomerse dagen soms ook horendol van het gegier en geschreeuw van die kinderen en het gerij met kleine driewielers over de tegels op het schoolplein. Ik heb mijn werk aan huis en wil ook mijn ramen en achterdeur open kunnen zetten als het erg warm is. Na een half uur herrie doe ik toch maar alles weer dicht.
Met name de onderbouwgroepen zijn op warme dagen meer buiten op het plein dan in het klaslokaal.
Woon jij in Amsterdam Noord toevallig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik zie op de website van de school dat sinds 2008 in de bijgebouwde lokalen een peuterspeelzaal zit.
In 1995 zijn twee scholen samengevoegd met als gevolg dat er diverse lokalen bijgebouwd zijn en het plein is vergroot.
Provincie Groningen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woon jij in Amsterdam Noord toevallig?.
Ow ok, hier namelijk beetje dezelfde situatie, voorheen 1 basischool, nu echt een megading van 2 verdiepingen etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |