SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef Stout het volgende:
mag ik jullie wat vragen over de was ?
Ik zie tegenwoordig die reclame van wassen op 15 graden, iemand hier die daar al ervaring mee heeft ?
Is het echt schoon ? T scheelt je nl een bult energie
dat was ook ons idee...hoe kan een grasvlek er op 15 graden in hemelsnaam uitgaan... ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb geen flauw idee Stout, moet ook zeggen dat ik er persoonlijk wat sceptisch over ben.
Het lijkt me ook lastig om je was er daadwerkelijk schoon mee te krijgen, maar wie weet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! wat een mooie rok Suug!![]()
En wat een TT.Da's toch allemaal veel te confronterend. Eerst over in je bikini op de foto en nou moet ik alweer met mijn rol bloot.
![]()
ook grasvlekken en zo ? Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |