Bekijk die andere foto ook nog even.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gejank ja, vind je het niet fucking logisch dat er gejankt wordt. Onze zogenaamde topaankoop van 16 miljoen+ kan het niet opbrengen om even twee uur per dag de sportschool in te duiken.
Die smerige geldtrekker kunnen we beter meteen van de hand doen, hij lijkt nog wel boller dan Verhoeven man.
Gezien, nog steeds een dikkerdje, maar op de lange afstand zie je dit minder goed. Op dit niveau mag je GEEN overgewicht hebben, zeker niet als je net voor fucking 16 miljoen+ bent gekocht.quote:
Is toch logisch vent, als Fok! wordt aangeklaagd verhaald Danny gewoon de kosten op sjimz hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jezus wat is dat voor een bullshit![]()
Link voor livestream Bristol - Ajax PM me daarvoor maar.
Policy wat betreft het plaatsen van directe links naar streams: belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jezus wat is dat voor een bullshit![]()
Link voor livestream Bristol - Ajax PM me daarvoor maar.
Damn..quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom post je hem niet gewoon?
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
Blindelings spelers aankopen zou ik dus niet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oké, dus jij stelt je vertrouwen blindelings op Jol, zou ik niet doen, maar ieder zijn ding.
Zo'n vage stream heb ik nooit zoveel vertrouwen in. Maar ik probeer het toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kans is 0.05% dat het uitgezonden wordt hoor.
Dit is geen eredivisie wedstrijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Policy wat betreft het plaatsen van directe links naar streams: belangrijk bericht mbt livestreams!
I know, en als het wel werkt zie je meestal nog nietsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kans is 0.05% dat het uitgezonden wordt hoor.
I told you soquote:EXCLUSIEF: Luis Suarez nieuwe aanvoerder van Ajax
Datum: 15-jul-2009 18:14
Door Bart Vlietstra
EXCLUSIEF - Bristol - Luis Suarez (22) is de nieuwe aanvoerder van Ajax. De Uruguayaanse aanvaller volgt Thomas Vermaelen, die een maand geleden naar Arsenal verkaste, op. "Dat klopt," beaamt Ajax-trainer Martin Jol die de spelersgroep zojuist inlichtte. "Hij is één van de belangrijkste spelers, dat heeft hij vorig seizoen bewezen. Ook de afgelopen weken heeft hij een goede indruk op me gemaakt, zowel op als buiten het veld. Daarnaast vind ik het erg prettig dat hij zich zo nadrukkelijk aan Ajax committeert."
Suarez liet in een uitgebreide reportage in de nieuwste Sportweek al optekenen te azen op het aanvoerderschap. "Het zou voor mij een extra stimulans zijn. Ik ben klaar om Ajax te leiden." Suarez liet ook geen mogelijkheid onbenut om aan te geven dat hij dit seizoen de Amsterdamse club trouw blijft. "Eerder heb ik wel eens gezegd dat ik wilde blijven, maar toen wilde ik eigenlijk weg als er een mooie club zou komen. Nu niet."
Verder gaat Suarez in Sportweek in op de komst van Martin Jol, zijn korte acteercarričre, zijn ambities en het vertrek van Marco van Basten. "Marco kwam er zelf ook achter dat er tussen hem en de groep iets ontbrak. Maar wie zegt dat de spelers helemaal niet op konden schieten met Marco is een slecht mens," aldus Suarez in het weekblad.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het Suarez zal zijn.
quote:
WOWquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom post je hem niet gewoon?
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WOW![]()
Leeft hij wel voor de sport? Dit is toch niet normaal meer?
Ik hoop dan toch maar op de invloed van Jolquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Suarez wilde een paar maanden terug nog geen aanvoerder zijn en nu ineens wel. Vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |