quote:Thelonious
Onaangekondigde dopingcontrole doet Podolski de billen samenknijpen.
quote:Waaghals
Nee hoor, kijk maar de trainer steekt geen veren in mijn reet
quote:Luco
In genante situaties verandert Zielinksy in Zieniksy
De opmaak is hier te vinden.quote:sezten
Teamgenoten verstoppen ski´s van Podolski.
Ja klopt, maar wordt wel tijd dat wat regels aangepast worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:22 schreef Luco het volgende:
Mocht de winnaar niet een nieuwe foto plaatsen?
Overigens ben ik vanaf morgen op vakantie, dus nummer 2 (Waaghals) moet maar jureren.
Ja mooi is dat ik ben er morgen niet, pas na een uur of 2 denk ikquote:Op zondag 19 juli 2009 20:22 schreef Luco het volgende:
Mocht de winnaar niet een nieuwe foto plaatsen?
Overigens ben ik vanaf morgen op vakantie, dus nummer 2 (Waaghals) moet maar jureren.
Laat Thelonious maar doen, hij kwam ook al met de fotoquote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja mooi is dat ik ben er morgen niet, pas na een uur of 2 denk ik
Kunnen we dan niet gewoon een normale tijd vaststellen voordat de nieuwe foto er moet staan, en dat dit anders voor de eerstvolgende is die een leuke foto heeft? Nu kom ik op een fatsoenlijke tijd kijken (8u - half 9) en staan er alweer 6 onderschriften bij een foto waar ik persoonlijk geen zak aan vindt. Nu ben ik morgen weg, maar anders moet ik een (in mijn ogen) kutfoto gaan beoordelen...quote:Op zondag 19 juli 2009 20:25 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wordt wel tijd dat wat regels aangepast worden.
Soms duurt het tot 23.00 voordat er een foto staat.
Wat heeft het feit dat ik Ajacied ben te maken met het feit dat ik op dit moment chagrijnig benquote:
1 + 1 = 2quote:Op zondag 19 juli 2009 20:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat ik Ajacied ben te maken met het feit dat ik op dit moment chagrijnig ben?
Hier ben ik het mee eens. De foto is ook erg bepalend voor de onderschriften. Nu is er een foto geplaatst om maar een foto te plaatsen. Er zit vaak (de keren dat ik kom lurken) niet echt een idee achter. Een actuele foto zou het mijn inziens ook leuker maken, al is dat nu lastiger in de komkommerperiode.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet gewoon een normale tijd vaststellen voordat de nieuwe foto er moet staan, en dat dit anders voor de eerstvolgende is die een leuke foto heeft? Nu kom ik op een fatsoenlijke tijd kijken (8u - half 9) en staan er alweer 6 onderschriften bij een foto waar ik persoonlijk geen zak aan vindt. Nu ben ik morgen weg, maar anders moet ik een (in mijn ogen) kutfoto gaan beoordelen...
Ja, ik ben chagrijnig, dus dit moet even met enige nuance gelezen worden
Ik ben de jury.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja mooi is dat ik ben er morgen niet, pas na een uur of 2 denk ik
quote:-Dhill0n-
-Noem je dat een 4 dubbele schaar evert?-
quote:-EnGCatjuh-
-Fiorentina probeert met sponsor voetbalintelligentie bij de spelers te vergroten.-
quote:-skittelman-
-Hoezo lijk ik op Tinky-Winky, ik heb helemaal geen handtasje-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
--Is dit mijn Lotto ?
Het onderschrift paste m.i. perfekt bij de gezichtsuitdrukking, en het haar natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Wat is er leuk aan de winnende?
Isiolo was de enige waar ik om moest lachen.
Ja !quote:Op maandag 20 juli 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Wat is er leuk aan de winnende?
Isiolo was de enige waar ik om moest lachen.
Ik heb nog nooit naar South Park gekeken.quote:
Gevoel voor donkere humor is dan wel een préquote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar South Park gekeken.
Dat zal het wel zijn.
Nee kwam het weer eens proberenquote:
ik probeer om 20.00 online te komen om te jurerenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:02 schreef SCH het volgende:
Kun je wel jureren vanavond skittelman. Je hoeft dan namelijkj geen nieuw onderschrift te plaatsen.
als je dat echt wilt ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik de mijnes veranderen in ? "Voor mij geen slingers aan de wand" ?
Wat denk je ?quote:
Wat moet jij nou met een poedel ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat denk je ?
Meer punten of eerder een poedel ?
quote:Raymania
"Kom op jongens, ik had alleen een snipperdag opgenomen in Milaan".
quote:Bjoro
Moet ik echt op al die papiertjes mijn handtekening zetten ?
quote:Ruud
"Kijk nou uit. Je zag hoe dat in Groningen ging."
De opmaak is hier te vinden.quote:Waaghals
Beckham richting vlaggestok zonder lenzen: Aaah Victoria!!
Nog ongeslagen dit seizoenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
Nou foto Ruudje, doe je plicht en verzaakt niet, dat doet je clubje wel.
alleen jammer dat vlaggestokken eigenlijk nooit lenzen hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:30 schreef Thelonious het volgende:
Vind de poedel beter dan de winnaar.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen jammer dat vlaggestokken eigenlijk nooit lenzen hebben
ik was/ben geen jury, dus voor mij hoef je het niet te doen hoor !quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef Waaghals het volgende:
zal er volgende keer comma's inzetten als het zo lastig is
quote:BB-King
Afellay: "Pas op scheids, die Turken halen altijd hun hele familie erbij! "
quote:Isiolo
Gedreven door "Wilders blonde coupe " stuurt Blom de ene na de andere Moslim eruit.
quote:EnGCatjuh
Blom serveerde kaart niet halal.
De opmaak is hier te vinden.quote:Dillh0n
Rustig aan jongens , die met sambal was van mij
Idd , niks aan toe te voegenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:
blablablablablabla bla blabla blablabla blablablablablabla bla blabla blablabla
blblablablablablabla bla blabla blablabla ablablablablabla bla blabla blablabla
8e keer op rij droog.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:56 schreef SCH het volgende:
Kutjury. Die nummer 1Nummer 3 was het leukst.
Hoi SCHquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:56 schreef SCH het volgende:
Kutjury. Die nummer 1Nummer 3 was het leukst.
Maak hem dan ff volquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:20 schreef Thelonious het volgende:
Bijna tijd voor een nieuw topic.
Wat is nou de definitie van een leuke foto?
En kom niet met Sneijder aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |