quote:Thelonious
Onaangekondigde dopingcontrole doet Podolski de billen samenknijpen.
quote:Waaghals
Nee hoor, kijk maar de trainer steekt geen veren in mijn reet
quote:Luco
In genante situaties verandert Zielinksy in Zieniksy
De opmaak is hier te vinden.quote:sezten
Teamgenoten verstoppen ski´s van Podolski.
Ja klopt, maar wordt wel tijd dat wat regels aangepast worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:22 schreef Luco het volgende:
Mocht de winnaar niet een nieuwe foto plaatsen?
Overigens ben ik vanaf morgen op vakantie, dus nummer 2 (Waaghals) moet maar jureren.
Ja mooi is dat ik ben er morgen niet, pas na een uur of 2 denk ikquote:Op zondag 19 juli 2009 20:22 schreef Luco het volgende:
Mocht de winnaar niet een nieuwe foto plaatsen?
Overigens ben ik vanaf morgen op vakantie, dus nummer 2 (Waaghals) moet maar jureren.
Laat Thelonious maar doen, hij kwam ook al met de fotoquote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja mooi is dat ik ben er morgen niet, pas na een uur of 2 denk ik
Kunnen we dan niet gewoon een normale tijd vaststellen voordat de nieuwe foto er moet staan, en dat dit anders voor de eerstvolgende is die een leuke foto heeft? Nu kom ik op een fatsoenlijke tijd kijken (8u - half 9) en staan er alweer 6 onderschriften bij een foto waar ik persoonlijk geen zak aan vindt. Nu ben ik morgen weg, maar anders moet ik een (in mijn ogen) kutfoto gaan beoordelen...quote:Op zondag 19 juli 2009 20:25 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wordt wel tijd dat wat regels aangepast worden.
Soms duurt het tot 23.00 voordat er een foto staat.
Wat heeft het feit dat ik Ajacied ben te maken met het feit dat ik op dit moment chagrijnig benquote:
1 + 1 = 2quote:Op zondag 19 juli 2009 20:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat ik Ajacied ben te maken met het feit dat ik op dit moment chagrijnig ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |