Welke tuin?quote:
Ze lekker wat potten op dat prachtige balkon van jullie. Twee jaar terug had ik op ons frut balkonnetje in totaal 20 potten en bakken staan/hangen. Of ga jufferig tuinkers kweken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Welke tuin?![]()
![]()
Maar cute foto's weer hoor, van je grietje.![]()
Daar stond ik laatst ook enorm bij te kwijlen jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef snoopy het volgende:
Oh en bij de HEMA hebben ze geweldige tuinierdingen voor kinderen
Pas maar op. Eindelijk had ik er bij oudste -ook Iris- toen ze een maand of 10 was in dat we geen plantjes moeten eten. Gelukkig! Tot er een paar dagen later sla op tafel kwam: "nee, nee, nee mammie......."quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef HarryP het volgende:
Voorlopig probeert Iris de tuin nog op te eten. Dus nog even wachten.
Iris helpt ook soms met het water geven van de planten:quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef Troel het volgende:
Ruben geeft de planten waterOok het onkruid, maar dat verschil hebben we hem nog niet geleerd
Ze staat zonder elektriciteit te maaien hoor, net alsof. Ze heeft wel echt gemaaid maar dan samen met mij, ik ben veel te bang dat ze zich bezeerd of idd het snoer te pakken krijgt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef livelink het volgende:
Leuk, al die meehelpende kinderen. Grasmaaien mogen ze van mij nog niet, ik vrees dat ze dan het snoer doormaaien of zo.
verse kruiden? misschien veldsla? geen idee of je een intratuin ofzo in de buurt hebt misschien leuk om ideeën op te doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef Silmarwen het volgende:
Heeeeeeeeel grote schop!
Ik wil binnenkort eens gaan tuinieren met Yade. Zat te denken aan wortels in een grote pot ofzo. Nog tips/ideeen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |