1 naam bekend, dacht dat er misschien elke week een naam bij zou komenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef lienelien het volgende:
Ik hoorde pas van iemand van MoJo dat er 3 grote namen aan zitten te komen, waarvan een 'hij' en internationaal bekend.. Ik heb geen idee wie
in-der-daadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef portie het volgende:
over 9 dagen ... Spanning loopt op dus![]()
Ben meer benieuwd naar het filmprogramma maar goed.
Ome Joost ook weer van de partij!quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:10 schreef stbabylon het volgende:
Amanda Black
Buraka Som Sistema
Lil'Vic
The Subs
Funckarma
I-F
Moderat
Mala
Squarepusher
Melon
Pilooski
DJ Koze
Silkie
Quest
Joost van Bellen
Optimo
Reverend & The Makers
Kumpanie Algazarra
http://www.lowlands.nl/#/nieuwsbericht_528
Hij komt toch alleen voor Promo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:49 schreef Keenan het volgende:
[..]
sup? vind je ook die namen kut of nietszeggend?
Kaartje niet, tent onderhand wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef couleurs het volgende:
Heeft hij onderhands wel een kaartje kunnen regelen?
Had gehoopt op een minimal DJ of nog een hardcore/industrial act voor in de X-ray. Heb zo het vermoeden dat Darkraver best weleens hardstyle/jump kan gaan draaien en daarvan draait mijn maag zich om.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:49 schreef Keenan het volgende:
[..]
sup? vind je ook die namen kut of nietszeggend?
Nee, voor een leuke tijd. En promo gaat niet draaien zoals vorig jaar..quote:
het was bijna gelukt gisterenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef couleurs het volgende:
Heeft hij onderhands wel een kaartje kunnen regelen?
Minimalquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Had gehoopt op een minimal DJ of nog een hardcore/industrial act voor in de X-ray. Heb zo het vermoeden dat Darkraver best weleens hardstyle/jump kan gaan draaien en daarvan draait mijn maag zich om.
Verder ken ik die namen niet nee.. maarja misschien word ik verrast
[..]
Nee, voor een leuke tijd. En promo gaat niet draaien zoals vorig jaar..(anders kwam ik wel vooral voor hem).
[..]
het was bijna gelukt gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |