dat motto zal waarschijnlijk slaan op de spelletjes die je ze gaan doen. Niet echt op de tijd die je vrij kan nemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef -sabine- het volgende:
Motto was toch:
"Wat heb jij er voor over?
Nou zij niet haar vakantiebaantje, gelukkig niet, want ze werkt in mijn winkel.![]()
Blijkbaar moet je er meer voor over hebben.
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef julian6 het volgende:
Mensen die hun bandjes maandenlang omhouden
Zodra ik het terrein verlaat knip ik 'mn gelijk er af.
Ik laat hem een paar dagen om voor dequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :p
Haha had niet anders van je verwachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :p
Vreemde vogels daar bij de NRC, beetje de voorwaarden veranderen. Je bent dus helemaal niks aan verplicht. Dus ik denk dat ik ook maar even een proefabonnementje aanvraagquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Haha had niet anders van je verwachtmaar iedereen moet zelf weten hoe lang die het omhoudt he
en heb een tent gescoort voor op LL! Nu alleen nog een kaartje, wanneer loopt die actie van NRC af? Ik hoor van conobram dat je verplicht 1 termijn moet betalen ;o bovenop die 5 euro dus..
Mando Diao is nog niet bevestigd nee. Ik hoop wel dat die komenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben benieuwd naar die andere 2 grote namen die nog moeten komen, naast Snoop Dogg.
Is Mando Diao al officieel bevestigd of zullen ze dat geen grote naam vinden? Lijkt me wel een Alpha Act.
Gezien op pinkpop. Wel aardig maar niet spectaculair.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Mando Diao is nog niet bevestigd nee. Ik hoop wel dat die komen
quote:LOWLANDS TICKETS UIT ZWARTHANDEL ONGELDIG GEMAAKT
Mojo Concerts heeft circa 250 kaarten van het Lowlands festival op 21, 22 en 23 augustus ongeldig gemaakt. Deze kaarten waren opgekocht door meerdere bedrijven met als doel deze met winst door te verkopen. Dat is in strijd met de Algemene Voorwaarden van Mojo. De geannuleerde kaarten van Lowlands zijn vanaf 10:00u weer beschikbaar voor het normale tarief via www.livenation.nl. Er worden in de komende periode nog meer kaarten geannuleerd.
Mojo Concerts verzet zich al jaren tegen het structureel doorverkopen van haar tickets. Dit omdat tickethandelaren bewust schaarste creëren door kaarten stelselmatig op te kopen en vervolgens consumenten teveel laten betalen.
Eric van Eerdenburg, festivaldirecteur van Lowlands: “Ik realiseer me natuurlijk ook dat het Lowlandskaartje op dit moment veel meer waard is, alleen willen wij absoluut de prijs niet verhogen omdat wij het festival toegankelijk willen houden voor al onze Lowlands bezoekers, ook degenen die niet zoveel te besteden hebben. Het is voor Lowlands niet mogelijk om aan de vraag te voldoen dus is het essentieel dat wij ervoor zorgen dat de beschikbare kaarten rechtstreeks bij de bezoekers komen en niet bij handelaren die alleen maar aan schaarste willen verdienen.”
Mojo Concerts voelt zich gesteund door de rechterlijke uitspraak in een soortgelijke zaak die door enkele handelaren tegen de KNVB was aangespannen. De rechter heeft de KNVB in het gelijk gesteld.
De kaarten die geannuleerd worden zijn van 4 bedrijven (24hourtickets.nl, kaartverkoop.nl, 4alltickets.nl en tickets4events.nl). Op www.ticketsenconcertkaarten.nl staan alle nummers vermeld van kaarten die nu niet meer geldig zijn. Op deze site staat ook meer uitleg over zwarthandel en welke stappen de kopers kunnen ondernemen tegen de tickethandelaren.
Mojo Concerts adviseert cliënten van 24hourtickets.nl, kaartverkoop.nl, 4alltickets.nl en tickets4events.nl contact te zoeken met deze tussenhandelaren en het geld terug te eisen aangezien de gekochte kaarten géén toegang geven tot het Lowlands festival.
Er zijn nog meer transacties onder de loep genomen en de verwachting is dat de komende periode nog meer kaarten worden geannuleerd. Koop daarom alleen via het officiële voorverkoopadres www.livenation.nl.
Voor meer informatie zie: www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Jij hebt nog nooit een fulltime baan gehad? Op vrijdag voor een hele week, direct de week erop vrij nemen gaat haast niemand lukken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:54 schreef Keenan het volgende:
[..]
Je kan ook een paar dagen vrij nemen? Het is vakantie? Merendeel van de mensen heeft dus vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |