abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71074785

zin an
en ik heb de plattegrond van het campingterrein e.d. wat opgekalefaterd.. staat al in de wiki voor de volgende keer..
dag
pi_71078141
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef -sabine- het volgende:
Motto was toch:
"Wat heb jij er voor over?

Nou zij niet haar vakantiebaantje, gelukkig niet, want ze werkt in mijn winkel.
Blijkbaar moet je er meer voor over hebben.
dat motto zal waarschijnlijk slaan op de spelletjes die je ze gaan doen. Niet echt op de tijd die je vrij kan nemen.
Ik vind het wel eerlijk dat het meer een wedstrijd is dan een loting, oké er gaat een grove loting aan vooraf. Maar nu zal er een echte winnaar zijn die zo'n prijs 'verdient'.

Nog maar 5 weekjes en dan staan we te wachten op The prodigy
pi_71078151
dubbel
pi_71082386
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef julian6 het volgende:
Mensen die hun bandjes maandenlang omhouden

Zodra ik het terrein verlaat knip ik 'mn gelijk er af.
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :p
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71082737
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

Ik laat hem een paar dagen om voor de nostalgie .
Tap tap tap
pi_71083642
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

Haha had niet anders van je verwacht maar iedereen moet zelf weten hoe lang die het omhoudt he

en heb een tent gescoort voor op LL! Nu alleen nog een kaartje, wanneer loopt die actie van NRC af? Ik hoor van conobram dat je verplicht 1 termijn moet betalen ;o bovenop die 5 euro dus..
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:42:04 #157
230345 conobram
is neit lam
pi_71084806
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef julian6 het volgende:

[..]

Haha had niet anders van je verwacht maar iedereen moet zelf weten hoe lang die het omhoudt he

en heb een tent gescoort voor op LL! Nu alleen nog een kaartje, wanneer loopt die actie van NRC af? Ik hoor van conobram dat je verplicht 1 termijn moet betalen ;o bovenop die 5 euro dus..
Vreemde vogels daar bij de NRC, beetje de voorwaarden veranderen. Je bent dus helemaal niks aan verplicht. Dus ik denk dat ik ook maar even een proefabonnementje aanvraag
pi_71089980
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:40:06 #159
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71149727
Ik ben benieuwd naar die andere 2 grote namen die nog moeten komen, naast Snoop Dogg.
Is Mando Diao al officieel bevestigd of zullen ze dat geen grote naam vinden? Lijkt me wel een Alpha Act.
The Most Incredible, Baby
pi_71151235
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben benieuwd naar die andere 2 grote namen die nog moeten komen, naast Snoop Dogg.
Is Mando Diao al officieel bevestigd of zullen ze dat geen grote naam vinden? Lijkt me wel een Alpha Act.
Mando Diao is nog niet bevestigd nee. Ik hoop wel dat die komen
  maandag 20 juli 2009 @ 15:34:59 #161
230345 conobram
is neit lam
pi_71151477
Straattheater staat online, er gaat een knakker met een schip op lake lowlands varen
pi_71151737
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Mando Diao is nog niet bevestigd nee. Ik hoop wel dat die komen
Gezien op pinkpop. Wel aardig maar niet spectaculair.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:43:24 #163
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_71156662
Snoop wordt goed .
Ik vind de line-up wel prima zo, veel diversiteit en veel om te ontdekken.
Ik ben al die standaard gitaarbandjes onderhand ook wel wat zat.

En mensen die zeggen dan Snoop te commercieel is en niet op Lowlands hoort enzo blabla: ik moet dan altijd een beetje lachen om die mensen. weet niet waarom, gebeurt gewoon .
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  maandag 20 juli 2009 @ 21:14:33 #164
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_71160816
hmzzz. zouden ze "The Wiz" nu ook in de bios gaan vertonen op Lowlands? of Moonwalker
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 20 juli 2009 @ 22:14:22 #165
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_71162797
lijkt me eigenlijk best humor om eens een hele dag zo rond te lopen op Low
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_71168226
Ik hoop zo dat ze vnv Lady Gaga hebben weten te strikken, die past echt (nu, dit jaar nog) preciessss bij Lowlands .

Wel opvallend dat er in de NRC Next een artikel vandaag over haar in stond.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_71168629
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:22 schreef febster het volgende:
Lady Gaga
pi_71171653
Zowiezo geen Beastie Boys, sterkte Adam!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:12:45 #169
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_71171943
Ah, de eerste 250 ongeldig gemaakte tickets zijn weer in de voorverkoop!
En er worden er nog meer geannuleerd! Aldus de nieuwsbrief.
quote:
LOWLANDS TICKETS UIT ZWARTHANDEL ONGELDIG GEMAAKT
Mojo Concerts heeft circa 250 kaarten van het Lowlands festival op 21, 22 en 23 augustus ongeldig gemaakt. Deze kaarten waren opgekocht door meerdere bedrijven met als doel deze met winst door te verkopen. Dat is in strijd met de Algemene Voorwaarden van Mojo. De geannuleerde kaarten van Lowlands zijn vanaf 10:00u weer beschikbaar voor het normale tarief via www.livenation.nl. Er worden in de komende periode nog meer kaarten geannuleerd.

Mojo Concerts verzet zich al jaren tegen het structureel doorverkopen van haar tickets. Dit omdat tickethandelaren bewust schaarste creëren door kaarten stelselmatig op te kopen en vervolgens consumenten teveel laten betalen.

Eric van Eerdenburg, festivaldirecteur van Lowlands: “Ik realiseer me natuurlijk ook dat het Lowlandskaartje op dit moment veel meer waard is, alleen willen wij absoluut de prijs niet verhogen omdat wij het festival toegankelijk willen houden voor al onze Lowlands bezoekers, ook degenen die niet zoveel te besteden hebben. Het is voor Lowlands niet mogelijk om aan de vraag te voldoen dus is het essentieel dat wij ervoor zorgen dat de beschikbare kaarten rechtstreeks bij de bezoekers komen en niet bij handelaren die alleen maar aan schaarste willen verdienen.”

Mojo Concerts voelt zich gesteund door de rechterlijke uitspraak in een soortgelijke zaak die door enkele handelaren tegen de KNVB was aangespannen. De rechter heeft de KNVB in het gelijk gesteld.

De kaarten die geannuleerd worden zijn van 4 bedrijven (24hourtickets.nl, kaartverkoop.nl, 4alltickets.nl en tickets4events.nl). Op www.ticketsenconcertkaarten.nl staan alle nummers vermeld van kaarten die nu niet meer geldig zijn. Op deze site staat ook meer uitleg over zwarthandel en welke stappen de kopers kunnen ondernemen tegen de tickethandelaren.

Mojo Concerts adviseert cliënten van 24hourtickets.nl, kaartverkoop.nl, 4alltickets.nl en tickets4events.nl contact te zoeken met deze tussenhandelaren en het geld terug te eisen aangezien de gekochte kaarten géén toegang geven tot het Lowlands festival.

Er zijn nog meer transacties onder de loep genomen en de verwachting is dat de komende periode nog meer kaarten worden geannuleerd. Koop daarom alleen via het officiële voorverkoopadres www.livenation.nl.

Voor meer informatie zie: www.ticketsenconcertkaarten.nl.
pi_71172661
Ik kom er niet door!
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71174508
"Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b."

Zijn alweer weg denk ik? Het waren ten slotte ook maar 162 kaarten...
pi_71174641
162? hoe weet je dat zo precies. Het waren er circa 250 volgens de site.

edit: oh zie het al op de site Dat zijn er veel minder dan 250
pi_71176775
Lady GaGa
Wat was ze op Glasto goed.
pi_71176874
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:54 schreef Keenan het volgende:

[..]

Je kan ook een paar dagen vrij nemen? Het is vakantie? Merendeel van de mensen heeft dus vrij?
Jij hebt nog nooit een fulltime baan gehad? Op vrijdag voor een hele week, direct de week erop vrij nemen gaat haast niemand lukken.
pi_71177419
Ik hoop op ladygaga of placebo (liefst beide) als laatste 'grote' toevoeging. Vind de hits van ladygaga best te doen en vooral de show eromheen lijkt me leuk voor op lowlands.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')