abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71042975
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:18 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

doodgaan op lowlands. er is nix mooiers
wel pas op maandagochtend aub
pi_71048772
Dan ben ik sowieso wel dood, waarschijnlijk.
Tap tap tap
pi_71068136
Lowlands for life!

Mijn dochter had zich (voor de lol) opgegeven en is uitgekozen om volgende week te komen strijden op een camping voor een ticket voor je leven.
Jammergenoeg voor haar kan ze niet volgende week, ze moet (echt moet!) werken.

Ze krijgt ieder jaar van ons haar ticket voor haar verjaardag, ook een soort ticket for life.

Sukses als er van hier meer mensen zijn die gaan knokken voor dat tickte.
Doe je best.
pi_71069033
Leuk is dat. LL4L, moet je volgende week dus van de 18de tot de 24ste beschikbaar zijn op een camping. Leuke 'discrimantie' richting werkende mensen...
pi_71070370
Hoe wil je dat anders doen. Je zult toch tijd op zij moeten zetten om dat te winnen.
Ik kan ook niet tot en met de 24e vanwege vakantie. Help ik word ook gediscrimineerd
pi_71070422
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef portie het volgende:
Hoe wil je dat anders doen. Je zult toch tijd op zij moeten zetten om dat te winnen.
Ik kan ook niet tot en met de 24e vanwege vakantie. Help ik word ook gediscrimineerd
Dan moeten ze een wedstrijd verzinnen waarmee je niet een paar dagen van te voren plots een week vrij moet nemen.
pi_71070644
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan moeten ze een wedstrijd verzinnen waarmee je niet een paar dagen van te voren plots een week vrij moet nemen.
Het is een wedstrijd, ze geven iets gratis weg en daar moet jij iets voor doen. Zij moéten niets
pi_71070695
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

Het is een wedstrijd, ze geven iets gratis weg en daar moet jij iets voor doen. Zij moéten niets
En ze willen dus overduidelijk een jong iemand hebben die het wint, das beter voor de PR.
pi_71072157
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En ze willen dus overduidelijk een jong iemand hebben die het wint, das beter voor de PR.
Je kan ook een paar dagen vrij nemen? Het is vakantie? Merendeel van de mensen heeft dus vrij?
pi_71072224
Motto was toch:
"Wat heb jij er voor over?

Nou zij niet haar vakantiebaantje, gelukkig niet, want ze werkt in mijn winkel.
Blijkbaar moet je er meer voor over hebben.
pi_71074785

zin an
en ik heb de plattegrond van het campingterrein e.d. wat opgekalefaterd.. staat al in de wiki voor de volgende keer..
dag
pi_71078141
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef -sabine- het volgende:
Motto was toch:
"Wat heb jij er voor over?

Nou zij niet haar vakantiebaantje, gelukkig niet, want ze werkt in mijn winkel.
Blijkbaar moet je er meer voor over hebben.
dat motto zal waarschijnlijk slaan op de spelletjes die je ze gaan doen. Niet echt op de tijd die je vrij kan nemen.
Ik vind het wel eerlijk dat het meer een wedstrijd is dan een loting, oké er gaat een grove loting aan vooraf. Maar nu zal er een echte winnaar zijn die zo'n prijs 'verdient'.

Nog maar 5 weekjes en dan staan we te wachten op The prodigy
pi_71078151
dubbel
pi_71082386
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef julian6 het volgende:
Mensen die hun bandjes maandenlang omhouden

Zodra ik het terrein verlaat knip ik 'mn gelijk er af.
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :p
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71082737
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

Ik laat hem een paar dagen om voor de nostalgie .
Tap tap tap
pi_71083642
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

Haha had niet anders van je verwacht maar iedereen moet zelf weten hoe lang die het omhoudt he

en heb een tent gescoort voor op LL! Nu alleen nog een kaartje, wanneer loopt die actie van NRC af? Ik hoor van conobram dat je verplicht 1 termijn moet betalen ;o bovenop die 5 euro dus..
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:42:04 #157
230345 conobram
is neit lam
pi_71084806
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef julian6 het volgende:

[..]

Haha had niet anders van je verwacht maar iedereen moet zelf weten hoe lang die het omhoudt he

en heb een tent gescoort voor op LL! Nu alleen nog een kaartje, wanneer loopt die actie van NRC af? Ik hoor van conobram dat je verplicht 1 termijn moet betalen ;o bovenop die 5 euro dus..
Vreemde vogels daar bij de NRC, beetje de voorwaarden veranderen. Je bent dus helemaal niks aan verplicht. Dus ik denk dat ik ook maar even een proefabonnementje aanvraag
pi_71089980
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:40:06 #159
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71149727
Ik ben benieuwd naar die andere 2 grote namen die nog moeten komen, naast Snoop Dogg.
Is Mando Diao al officieel bevestigd of zullen ze dat geen grote naam vinden? Lijkt me wel een Alpha Act.
The Most Incredible, Baby
pi_71151235
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben benieuwd naar die andere 2 grote namen die nog moeten komen, naast Snoop Dogg.
Is Mando Diao al officieel bevestigd of zullen ze dat geen grote naam vinden? Lijkt me wel een Alpha Act.
Mando Diao is nog niet bevestigd nee. Ik hoop wel dat die komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')