wel pas op maandagochtend aubquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
doodgaan op lowlands. er is nix mooiers
Dan moeten ze een wedstrijd verzinnen waarmee je niet een paar dagen van te voren plots een week vrij moet nemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef portie het volgende:
Hoe wil je dat anders doen. Je zult toch tijd op zij moeten zetten om dat te winnen.
Ik kan ook niet tot en met de 24e vanwege vakantie. Help ik word ook gediscrimineerd
Het is een wedstrijd, ze geven iets gratis weg en daar moet jij iets voor doen. Zij moéten nietsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moeten ze een wedstrijd verzinnen waarmee je niet een paar dagen van te voren plots een week vrij moet nemen.
En ze willen dus overduidelijk een jong iemand hebben die het wint, das beter voor de PR.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd, ze geven iets gratis weg en daar moet jij iets voor doen. Zij moéten niets
Je kan ook een paar dagen vrij nemen? Het is vakantie? Merendeel van de mensen heeft dus vrij?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ze willen dus overduidelijk een jong iemand hebben die het wint, das beter voor de PR.
dat motto zal waarschijnlijk slaan op de spelletjes die je ze gaan doen. Niet echt op de tijd die je vrij kan nemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef -sabine- het volgende:
Motto was toch:
"Wat heb jij er voor over?
Nou zij niet haar vakantiebaantje, gelukkig niet, want ze werkt in mijn winkel.![]()
Blijkbaar moet je er meer voor over hebben.
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef julian6 het volgende:
Mensen die hun bandjes maandenlang omhouden
Zodra ik het terrein verlaat knip ik 'mn gelijk er af.
Ik laat hem een paar dagen om voor dequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :p
Haha had niet anders van je verwachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Mijn bandje ging toen ik zondagnacht terug ging naar mn tent al meteen af :p
Vreemde vogels daar bij de NRC, beetje de voorwaarden veranderen. Je bent dus helemaal niks aan verplicht. Dus ik denk dat ik ook maar even een proefabonnementje aanvraagquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Haha had niet anders van je verwachtmaar iedereen moet zelf weten hoe lang die het omhoudt he
en heb een tent gescoort voor op LL! Nu alleen nog een kaartje, wanneer loopt die actie van NRC af? Ik hoor van conobram dat je verplicht 1 termijn moet betalen ;o bovenop die 5 euro dus..
Mando Diao is nog niet bevestigd nee. Ik hoop wel dat die komenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben benieuwd naar die andere 2 grote namen die nog moeten komen, naast Snoop Dogg.
Is Mando Diao al officieel bevestigd of zullen ze dat geen grote naam vinden? Lijkt me wel een Alpha Act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |