In dat boterhamzakje zaten niet veel kassabonnen als je dat zo zag..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Met d'r plastic tasje met kassabonnen en haar envelopje met de voor/na foto's als bewijs erbij.
Kan die sleuf ook in een andere houding dan? Huuh!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik kan wel met haar worden hoor.Topwijf lekker lachen met r en met haar zus helemaal .
Volgens Gerda wel, is gastendoekjes stelen erger dan andermans vrouw afpikken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want een paar gastendoekjes jatten is natuurlijk VEUL erger dan het jatten van andermans wijf.
hehe eindelijk iemand die niet met een half oor luistert, bravoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:06 schreef sunny16947 het volgende:
Toen Evert iets vroeg over de timmerman ging Gerda er wijselijk niet op in. Maar haar blik zei genoeg. Dus kun je je afvragen wie nu wie het eerst belazerde, en wie het eerst vreemd ging.
En ik kan me heel goed verplaatsen in Gerda. Als je de familie op een afstandje hebt gevolgd dan hebben ze er alles aan gedaan, zodat Jan dat fortuin kon gaan verdienen. Ze hebben er zelf nooit een slaatje uit geslagen. Ruud bleef gewoon werken. Gerda kookte waste, verzorgde alles voor Jan. En ze potte zijn centjes netjes op een boekje.
Zelfs de 100 handdoeken en washandjes zijn door Gerda gewassen en niet door Yola. Nee het werk was voor Gerda en familie en Yola kon shoppen, 10x de bouw veranderen en de prinses spelen.
En de keukenrol werd alleen als voorbeeld aangedragen dat ze werkelijk alles tot aan de onbenulligste dingen toe heeft meegenomen. En of je het nou kitsch vindt....die antieke meubeltjes kosten een godsvermogen.
Zo wie zo zat er wel even meer in 2 vrachtauto's dan 70 handdoeken. Kon Yo het niet kwijt in haar appartementje. Dan zal het wel naar de spaanse tak verhuisd zijn.
Het was ons wc-eendje Liza zelf die in de kroeg-wc op haar knietjes ging zittenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Gerda wel, is gastendoekjes stelen erger dan andermans vrouw afpikken.
denk meer dat het was om aan te duiden dat zelfs DAT nog allemaal meegenomen is ...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gerda begon met slap lullen over gastendoekjes, keukenrollen en kerstballen.
En daarmee heeft ze terecht eeuwige hoon over zichzelf en haar Jantje afgeroepen. De muts.
Ik ben maar even afgehaakt uit de topicreeks toen ik signalen kreeg dat het (de relatie that is) inderdaad waar wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zat die Telegraaf achteraf toch goed he...met die Liza![]()
T zijn allemaal Smit-haters t heeft geen zin Urquhartquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het was ons wc-eendje Liza zelf die in de kroeg-wc op haar knietjes ging zitten
Ik vind het niet eens zo slechtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
WTF!!!! HEbben Nick en Simon Simon and Garfunkel gecoverd? Meeeeen je dat nou? Wil ik op die link klikken...?
Ik ben op een gegeven moment ook afgehaakt. Maar heb me destijds wel kostelijk vermaaktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben maar even afgehaakt uit de topicreeks toen ik signalen kreeg dat het inderdaad waar was![]()
Liza las trouwens zelf ook mee bij de 1e topics, geen idee of ze dat nog steeds doet....
tsja je bent je eigen maker niet he. Iedereen heeft wat ....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan die sleuf ook in een andere houding dan? Huuh!
Huh Annie zat Japio bij jou?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wist t al maar ik mocht nix zeggen.Zat hier met t zweet op me voorhoofd onder schot gehouden door Japio.
Offtopic:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment ook afgehaakt. Maar heb me destijds wel kostelijk vermaakt
Hoe vond ze me OP, hoe vond ze me OP ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben maar even afgehaakt uit de topicreeks toen ik signalen kreeg dat het (de relatie that is) inderdaad waar was![]()
Liza las trouwens zelf ook mee bij de 1e topics, geen idee of ze dat nog steeds doet....
Geen ideequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe vond ze me OP, hoe vond ze me OP ?
Vermoed je dat ze het niet over haar hart kon verkrijgen te vertellen dat Yolanthe de eerste was?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:06 schreef sunny16947 het volgende:
Toen Evert iets vroeg over de timmerman ging Gerda er wijselijk niet op in. Maar haar blik zei genoeg. Dus kun je je afvragen wie nu wie het eerst belazerde, en wie het eerst vreemd ging.
Morgen nieuws over De Zeeuw schijntquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Offtopic:
Wanneer gaat Ajax zich weer eens roeren, ik vind fok maar boring nu met 4 topics per dag volgeluld met niets
Dan ga je weer lekker naar GeenStijl!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Offtopic:
Wanneer gaat Ajax zich weer eens roeren, ik vind fok maar boring nu met 4 topics per dag volgeluld met niets
quote:
Kerst.quote:
Nou, die zure zuunige kop krijg je vanzelf door zo'n levenshouding hoor, daar wordt je niet mee geboren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
tsja je bent je eigen maker niet he. Iedereen heeft wat ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |