Aha, dank u!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
SBS shownieuws, wordt straks nog eens herhaald!
Wow! Allemaal: FOK! voor FOK laptop actiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je energie stoppen in dat megamooie topic wat ik heb gemaakt en waar je totaal overheen leest![]()
Ik ben ook reuze benieuwd naar wat Nick en Simon over deze affaire hebben te zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Heeft Jantje zelf al gereageerd hier of daar?
met verhuismannen die de opdracht hadden om ALLES mee te nemen en er verder niks over mochten vertellenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou sneaky wil ik het niet noemen, er stonden aardig wat cameraploegen voor de deur!
Ze gáán op vakantie, weet niet of ze al weg zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef snetje het volgende:
maar goed .. ff tussen de keukenrollen door ..
fam. smit heeft dus alles netjes gepoetst afgewassen etc. voordat de poetsvriendinnen van Yo kwamen.. alles voor het plaatje dus ..
en Jan zit nu lekker met Liza in Italie
O nou ja het zal me eigenlijk aan mijn reet roesten... ze doet maar lekker!!! En als ik Yolanthe was zou ik mijn schoonmoeder ook niet bellen wat een vreselijk ontevreden mens zeg... mevr. wilde ook even aandacht!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef snetje het volgende:
[..]
met verhuismannen die de opdracht hadden om ALLES mee te nemen en er verder niks over mochten vertellen
Zware wolken pakken zich nu samen....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar wat Nick en Simon over deze affaire hebben te zeggen.
Ben je vertrokken nadat je vriend is vreemdgegaan, krijg je je schoonmoeder aan de telefoon over een dekbed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere malen contact gezocht zonder respons en uiteindelijk gezegd als je niet reageert en niet de foon oppakt, doe ik t op een andere manier, ze zegt ook mij hoor je hier niet meer over maar ze wilde t kwijt omdat Yo zonder banjo zich van de domme blijft houden.![]()
ja en dan ook nog de zwarte verdrietige weduwe spelen met haar zonnebril op ondertussen lag Wes al klaar met zijn stijve paling....te wachten op de gastendoekjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef snetje het volgende:
[..]
met verhuismannen die de opdracht hadden om ALLES mee te nemen en er verder niks over mochten vertellen
Is dit echt zoo...?daarom heeft ie zon drankneus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wesley zijn vader is een dronken mongool uit ondiep en hij en zijn tokkie-wijf hebben al zat op straat liggen knokken dus ze zullen Yo een welkome aanwinst vinden
Waar JanTJE geen last van had want hij had zijn zaakie al geloost bij Fleur en een getrouwde moeder van een kind TIJDENS de relatie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja en dan ook nog de zwarte verdrietige weduwe spelen met haar zonnebril op ondertussen lag Wes al klaar met zijn stijve paling....te wachten op de gastendoekjes.
Denk dat die jongen wel genoeg geleden heeft onder zijn vader en moederquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is dit echt zoo...?daarom heeft ie zon drankneus.
En kerstballen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja en dan ook nog de zwarte verdrietige weduwe spelen met haar zonnebril op ondertussen lag Wes al klaar met zijn stijve paling....te wachten op de gastendoekjes.
Waar bemoeit zij zich mee..erg irritante vrouw.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:43 schreef Copycat het volgende:
LINNENGOED!!!!
Het gaat om fucking linnengoed!
En ... tien gastendoekjes!
ja ik zeg toch niet van niet, allebei vreemdgangers.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar JanTJE geen last van had want hij had zijn zaakie al geloost bij Fleur en een getrouwde moeder van een kind TIJDENS de relatie!
Eigenlijk zijn Volendammers niet veel gekker dan die moslim extremisten die vrouwen stenigen nadat ze verkracht zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
En kerstballen.![]()
Wil je nu zeggen dat Yolanthe niet om zich heen mag kijken nadat Jan is vreemdgegaan?
Wie zegt dat er wat met die timmerman is gebeurt ? En daarnaast had janTJE toen al de relatie gesloopt door blonde fleur te douwen. JanTJE is de schuldige in het geheel, en zijn ma probeert het op te poetsen, helaas heeft ze nu Jan ook bestolen van zijn mannelijkheidquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja ik zeg toch niet van niet, allebei vreemdgangers.
ik maak er wel grapjes over ,maar ik voind m als voetballer top hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat die jongen wel genoeg geleden heeft onder zijn vader en moeder. Wat k wel weet is dat hij enorme ballen heeft. Dat heeft hij wel bewezen na de dood van Di Tomasso!
Ho HO! en de keukenrolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Om de handoeken ,theedoeken laat me niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |