The Fabulous Baker Boys, Prince of Egypt (maar die wist ik ook niet) en Hairsprayquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:57 schreef ranja het volgende:
Afgezien van Grease 2 kan ik geen zing rollen van haar bedenken.
Verder achteraf niet nee.
Klopt. Laatst gezien, goede film.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef Sheridana het volgende:
Oh, das [REC] denk ik...
brrrr...vond 'm echt doodengquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Laatst gezien, goede film.
Sheridana +1
Dat is goed.quote:
Vernoemd naar een Nazi idd maar Lovitz is joods ook in die film en zou nooit een Nazimuseum in lopen tenzij hij zich ontzettend vergist heeft....quote:
Klaus Barbie museum idd.quote:
Lijkt wel Rozemarijn Moggré van het Jeugdjournaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef ranja het volgende:
Ok. Tijd geleden dat ik een punt heb gehad.
Welke film?
[ afbeelding ]
quote:
ik had ook niet gedacht dat ik meer plaatjes moest posten.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van die milieufreaks? Door Penn geregiseerd?
mr_anonimous + 1quote:
Niet geheel..... hij doet een aparte vorm van boksen....quote:
Ja maar Rocky gebruikte iets wel en Mickey niet......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Sheridana het volgende:
Hij heette one punch mickey dacht ik...maar das geen beroep
Flitspaal +1quote:
Een nieuwe vraag stellen na 20 minuten vind ik dan weer wat overdreven. Het mag best wat sneller dan de afgelopen maanden, maar dit gaat wel erg snel. Bovendien wist ik hetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien deze stellen als Hornage en Dopekoe er ook zijn.....
Damn... die ligt ook op de too wacht pile.........quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:26 schreef Flitspaal het volgende:
Wat voor wedstrijd houden vader en schoonzoon in Rachel getting Married?
Kom maar op met het antwoord dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een nieuwe vraag stellen na 20 minuten vind ik dan weer wat overdreven. Het mag best wat sneller dan de afgelopen maanden, maar dit gaat wel erg snel. Bovendien wist ik het
dyonvbaal + s + 1quote:
Ik heb 300 nog niet opengemaakt....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien deze stellen als Hornage en Dopekoe er ook zijn.....
Werkelijk geen idee.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Een makkelijke:
Wie in welke film:
[ afbeelding ]
*ik zie dat er met het plaatje uploaden een foutje is ontstaan. Ik bedoel de man met de tuinslang. Zal het andere maar verklappen, das de nieuwe tekenfilm van Ironman![]()
Kan het kloppen dat ik daar Stir of Echoes in zie ?quote:
Dopekoe + 1quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat ik daar Stir of Echoes in zie ?
Wow, dat ging snelquote:
Das helemaal correctquote:
mwah, ik zag het eind, niet ver van tevoren maar, wel aankomen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das helemaal correct
Patch +1
Gave film (van een goed boek) met een van de meest memorabele filmeindes ooit
2 x dezelfde filmtitel achter elkaar vragen is wel humorquote:
InTrePidIvity + 1quote:
Ik neem de tussenweg:quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Naam + twee films, of geen naam maar vier films.
Dat kan alleen maar Vantage Point zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |