wat?quote:
hey, ik begin net!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik deel even mee dat dit 5e deel ook het laatste deel gaat zijn.
mogen we anders naar BNW gekicked worden zodat we daar verder kunnen? mocht deze nog vollopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik deel even mee dat dit 5e deel ook het laatste deel gaat zijn.
Als je van de ene op de andere dag dan niet meer hier post dan weet ik wel wie het laatst lachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef HugoBaas het volgende:
En het verhaal gaat door.
Nog steeds mensen hier die in vaccins geloven.![]()
Als de 'uitbraak' komt ga ik zo hard lachen.
Anders openen we een "Nee, ik laat me niet behandelen."quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:39 schreef switchboy het volgende:
[..]
mogen we anders naar BNW gekicked worden zodat we daar verder kunnen? mocht deze nog vollopen
Is goed man daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als je van de ene op de andere dag dan niet meer hier post dan weet ik wel wie het laatst lacht
Weer iemand die zich gek laat maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:14 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Anders openen we een "Nee, ik laat me niet behandelen."
Wat waren de cijfers weer volgens een nederlandse hogeschoolstudie bof whatever: 17 personen op 50 zouden GEEN verlies aan levensduur of -kwaliteit geleden hebben, in de doorsnee bevolking.
oh ja, veroorzaakt door een medische fout, was ik haast vergeten.
Eeen seriemoordenaar die tien slachtoffers maakt in een miljoenenstad vinden we al heavy, maar een dokter, 250 keer de laatste persoon die het slachtoffer gezien heeft, elke week één of twee een spuitje geven...
Ze hebben hem gepakt ja, wegens vervalsing van een testament...
Ja, want wij gaan allemaal dood van de griepprikquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef HugoBaas het volgende:
Voordat ik ga slapen nog even iets voor de mensen die zich dokter wanen hier in dit topic.
Als je een vak leert wees dan krtisch, ook over je eigen vakgebied.
Het enige dat jullie doen is de medische wereld prijzen die lang zo goed niet is als dat jullie denken.
Maar goed laat jullie maar inenten.
Lambiekje, ik en nog wat anderen lachen ons kapot over een decennia.
Als het leven hier op aarde een levende hel is (control, terror, yada), en zij die het vaccin hebben genomen zijn dood -- wie lachen er dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef HugoBaas het volgende:
Lambiekje, ik en nog wat anderen lachen ons kapot over een decennia.
Open daar gewoon een zes dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:39 schreef switchboy het volgende:
[..]
mogen we anders naar BNW gekicked worden zodat we daar verder kunnen? mocht deze nog vollopen
Het is een griepje, en nog een hele milde ook..quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als je van de ene op de andere dag dan niet meer hier post dan weet ik wel wie het laatst lacht
het is een economisch probleem en dat is kwalijk te noemenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:35 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
hey, ik begin net!![]()
Lambiekje is niet (veel) erger dan de personen die menen dat vaccinaties de holy grail zijn, geen gevaren inhouden, en voor iedereen ongeacht omstandigheden de beste keuze zijn. Intelligent maar pedant en betweterig zijn vind ik erger. zijn
Geen enkel geneesmiddel is zonder risico's, anaphylactische shock door een allergische reactie is altijd mogelijk, om maar iets te noemen.
Vaccinaties zoals men nu plant voor de mexicaanse griep zijn puur utilitaristisch, het zijn economische variabelen die men tracht te optimaliseren. Het is duidelijk dat het verlies aan manuren (-dagen, -weken -jaren) in de economie de reden is waarom de overheid het vaccin promoot, kranten voorspellen een tweede nooit gebeurde Y2K day after of zoiets, met lege bedrijven waar alles stilvalt. Denk je nu echt dat een minister die moet kiezen tussen enkele duizenden doden door een vaccin, of enkele miljoenen zieken waardoor de economie stilvalt, dat die gaat zeggen, beperk het aantal sterfgevallen, niets anders telt?
Je moet altijd kritisch zijn, en elke week je eigen ideeën twee keer zo kritisch bekijken.
*gezopen heeft
ik snap niet dat mensen nu gillen van ik wil het eerst de prik, nee ik. Terwijl men zich de afgelopen 30 jaar nooit druk heeft gemaakt om die griep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:10 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het is een griepje, en nog een hele milde ook..
Als jij op deze toon doorgaat ga ik aangifte doen van laster. Via Fok! zal ik dan ook trachten informatie te ontvangen voor het OM. Geneeskunde gelijkstellen aan moord met voorbedachte rade en de vergelijking trekken met nazi's gaat mij nu echt te ver.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist.
[..]
Maar als ik al eerder gemerkt heb. Wil je dat mensen graag kapot en dood gaan aan de medicijnen en vaccinatie. Ben je werkzaam in de branche?
en weer draai je de zaak om. Er wordt vanuit de regering een vaccin aangeboden en gesteld dat het een goed idee is om je te laten vaccineren. Mensen als jij zijn juist degenen die gillen. Alleen dan " ik wil niet, ik wil niet, en jullie moeten het ook niet doen !"quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen nu gillen van ik wil het eerst de prik, nee ik. Terwijl men zich de afgelopen 30 jaar nooit druk heeft gemaakt om die griep.
Ik snap het niet. Omdat de krant zegt dat het erg is dan opeens is het een issue. Kan men dan echt niet zelf nadenken.
Doe de moeite niet. Het zou zinniger zijn om de begleider van Lambiekje te waarschuwen dat hij zijn medicatie niet inneemt en een beetje last heeft van waandenkbeelden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als jij op deze toon doorgaat ga ik aangifte doen van laster. Via Fok! zal ik dan ook trachten informatie te ontvangen voor het OM. Geneeskunde gelijkstellen aan moord met voorbedachte rade en de vergelijking trekken met nazi's gaat mij nu echt te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |