Kom je stinkboerderij eens af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:31 schreef Big-Pun het volgende:
hardcore is alleen voor lonsdale dragende boeren kansloze puberkoppen die nooit hun dorp uitkomen en toch een hekel hebben aan dat ene marokkaanse gezin op de hoek omdat ze soms couscous eten
Lekker boeiend op Fok!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef Big-Pun het volgende:
Ben je nu boos omdat ik je zo analytisch heb ontleed?
Ik ben een Aziaat dus jammer voor je.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:35 schreef Big-Pun het volgende:
ts geeft toe aan mij
Laat toch gaan...quote:
Geef toe dat ook jij compleet strak staand op Thunderdome '94 zou willen hakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef Acinonyx het volgende:
Jezelf vernoemen naar een briljante rock-legende als Alice Cooper en dan kanker-muziek als hardcore gaan zitten luisteren
Hardcore united.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef ehqo het volgende:
Wiens schuld is dat nou precies dan? De non-racistische hardcore liefhebbers zouden een gebaar moeten maken en racistische hardcore liefhebbers af moeten tuigen, al is het maar omdat het ironisch is.
Kut nu wil ik me weer afrukken aangezien je Alice Cooper zei.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef Acinonyx het volgende:
Jezelf vernoemen naar een briljante rock-legende als Alice Cooper en dan kanker-muziek als hardcore gaan zitten luisteren
Van de Marokkanen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef ehqo het volgende:
Wiens schuld is dat nou precies dan? De non-racistische hardcore liefhebbers zouden een gebaar moeten maken en racistische hardcore liefhebbers af moeten tuigen, al is het maar omdat het ironisch is.
Eh? Is dat zoiets als de United Nations? Want die zijn het ook altijd zo lekker roerend eens.quote:
Dance Hardcore en gewone Hardcore, nu is het niet dat Dance Hardcore niet bestaat of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef beelz het volgende:
Dit is hardcore... niet die takkeherrie voor kaalkopje.
Het zou geen hardcore mogen heten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dance Hardcore en gewone Hardcore, nu is het niet dat Dance Hardcore niet bestaat of zo.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Geef toe dat ook jij compleet strak staand op Thunderdome '94 zou willen hakken.
Eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Hardcore is niet racistisch, maar er zijn wel verdomd veel racisten die van hardcore houden...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef TimKuik het volgende:
Hardcore komt van Digital Hardcore, wat weer bedacht is door een zooitje anarchisten:
't leuke is dat Hardcore een rock/metal/gitaar stijl is en het digital gebeuren eigenlijk het gebeuk is. Domme Nederlanders hebben het gewoon verkeerd over genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |