Bier tietjes FTW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Hoe ging dat bij de vorige meets dan? Ben daar zelf niet bij geweest maar was alles toen wel opt tijd bekend?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:54 schreef Q. het volgende:
Ik vind het nog steeds wazig allemaal qua organisatie, qua officlele mededelingen enzo, zeker omdat het nu echt wel dichtbij komt. Typisch FOK! zullen we maar zeggen..
De vijf-jaars was goed geregeld. Er was op tijd duidelijk wie er kwamen, waar het geld naartoe moest, waar we verwacht werden etc etc.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij de vorige meets dan? Ben daar zelf niet bij geweest maar was alles toen wel opt tijd bekend?
Er mag inderdaad wel iets meer duidelijkheid komen, over ruim 4 weken is het al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
De vijf-jaars was goed geregeld. Er was op tijd duidelijk wie er kwamen, waar het geld naartoe moest, waar we verwacht werden etc etc.
Als ik het vergelijke met hoe het bij deze 10-jaars gaat dan is het idd wat Q zegt: wazig.
Er ging een alarmbel bij mij thuis rinkelen nadat jij dit posttequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hoorde dat er al een plek was, dat er bijna een bier-deal rond was. Of zit ik er nou naast?
Zeg, daar hoor ik toch wel bij hè!?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja...
ik vind het leuk om veel mensen (weer) eens te zien, maar wil wel vastomlijnde plannen zien zo langzamerhand..
Wel als je een leven hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef royjn het volgende:
Ik zie zoveel mensen klagen over plannen maken.
Is het dan zo erg/moeilijk om een dagje niks te plannen???
Uitgerekend dat weekend heb ik nachtdienstquote:
Ach ik was toch niet van plan om te gaan slapenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook dus dan kun je dat wel schudden.
Tja, dat hebben ze dan echt helemaal aan zichzelf te danken. Bij dit soort dingen moet je ruim op tijd duidelijkheid geven, zelfs FOK!kers hebben wel wat beter te doen dan wachten op vage plannen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb wel het idee dat de lijst, als de organisatie niet snel wat laat weten, echt heel veel korter wordt.
Dat zou zomaar kunnen kloppen. Last-minute plannen werkt voor veel mensen niet, en iets dat niet zeker is ga je niet vrij houden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb wel het idee dat de lijst, als de organisatie niet snel wat laat weten, echt heel veel korter wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |