Dat dacht ik al.. maar ik wil wel graag dat ze weer op jacht gaat.. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:26 schreef Sinceria het volgende:
Niet. De jacht is over, nu is het niet leuk meer voor haar.
Ja tuurlijk, ze zit bij mij op schoolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef dreamzk het volgende:
Irl = In Real Life, dus heb je haar in het echt gezien word bedoeld
Niet. Deze geest kan niet meer terug in de fles.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.. maar ik wil wel graag dat ze weer op jacht gaat.. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen?
Waarom? Zodat je eeuwig de rollen kan blijven omdraaien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.. maar ik wil wel graag dat ze weer op jacht gaat.. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen?
Maar wat als haar vertel dat ik haar sowieso nooit leuk heb gevonden en dat ik maar had gelogen om van haar af te zijn?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet. Deze geest kan niet meer terug in de fles.
Ja, liegen is altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Maar wat als haar vertel dat ik haar sowieso nooit leuk heb gevonden en dat ik maar had gelogen om van haar af te zijn?
Dan zal ze toch het gevoel van falen hebben en zal ze gedwongen zijn om weer het spelletje af te maken?
En daar heb jij zin in?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Maar wat als haar vertel dat ik haar sowieso nooit leuk heb gevonden en dat ik maar had gelogen om van haar af te zijn?
Dan zal ze toch het gevoel van falen hebben en zal ze gedwongen zijn om weer het spelletje af te maken?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Dude seriously, dat is wel één van de meest egoistische dingen die ooit gelezen heb.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als het al vanaf vorig jaar bezig is. Beetje overdreven. Daarbij vind ik het sowieso onzin.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:28 schreef FANN het volgende:
Gevalletje van ''playing hard to get'' dat een beetje is misgelopen dus.
Welke school gaat het hier over?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Nou ja.. is het dan niet egoistisch van haar om me plotsklaps in de steek te latenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dude seriously, dat is wel één van de meest egoistische dingen die ooit gelezen heb.
Houd eens op met die spelletjes zou ik zeggen. Probeer haar te zoenen, lukt dat niet, dan is het duidelijk en klaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Nee... haar een jaar lang negeren is niet egoďstisch zeker?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Nou ja.. is het dan niet egoistisch van haar om me plotsklaps in de steek te laten
Nou, in het echt vlucht ze altijd met een soort lachje weg als ze me ziet..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Houd eens op met die spelletjes zou ik zeggen. Probeer haar te zoenen, lukt dat niet, dan is het duidelijk en klaar.
Zou het helpen om sorry te zeggen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... haar een jaar lang negeren is niet egoďstisch zeker?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:35 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Nou, in het echt vlucht ze altijd met een soort lachje weg als ze me ziet..
Of ze verstopt zich achter haar vriendinnen.
quote:
Ah...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas nadat ik gewonnen hebquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
dude, zoek eens iemand waarbij je niet zo'n spelletje hoeft te spelen
Wat een gedoe
Je bent toch 18? Gedraag je dan ook zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef -Marcel het volgende:
En met easy-to-get bedoel je.... ??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:41 schreef starla het volgende:
[..]
Je bent toch 18? Gedraag je dan ook zo.
Zij speelde toch steeds jouw spelletje van hard -to-get mee? Nu moet jij het meespelen. Dit is een test van haar om erachter te komen of je dat echt wel meende. Dus....play-easy-to-get, totdat zij het sneu gaat vinden om haar vervolgens in de kont te neuken tijdens een climax.
Succes
Zou of zal?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:44 schreef Re het volgende:
ik zou het zo naar PUB schoppen...
Als jij het zegt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |