Ik weet dat je liever hebt dat zij het doet, maar echt... Slikken, slikken en nog eens slikken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef cohen het volgende:
[..]
Ja ik besef ook wel dat ze het niet makkelijk heeft. Maar het lijkt wel of ik alles fout doe! Opeens liggen de schoenen in de weg, is de thee óf te licht óf te donker en kan ik zelfs geen knakworstjes warmen!
Dat besef ik me ook echt wel hoor.quote:natuurlijk verandert je lichaam ongelofelijk en ik denk dat je dat als man ook niet kan beseffen wat het met je doet. Maar het betekent toch niet dat je niet meer kan beseffen dat een man het ook niet makkelijk heeft met zo'n vriendin
Het is wellicht wel overdreven, maar het kan maar zo zijn dat je hormonen dus wel dusdanig opspelen dat het je irriteert...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
Mwah je hebt hormonaal gedrag en hormonaal gedrag vind ik...
je kunt best last hebben van je hormonen en emotioneler en/of sneller geirriteerd zijn dan anders, maar uitvallen omdat de kleur van je thee je niet aanstaat is wel een beetje onredelijk vind ik persoonlijk.
Maar das mijn mening.
ja dat is het! zaniken over pietluttige dingetjes! dan denk ik: denk het gewoon ipv hardop zeggen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet dat je liever hebt dat zij het doet, maar echt... Slikken, slikken en nog eens slikken.![]()
![]()
Ik snap van mezelf ook af en toe niet waarom ik zomaar ineens zo zanik over pietluttige dingetjes, maar het is op dat moment wel van het grootste belang dat het even gemeld wordt.
[..]
quote:
nja maar dat bedoel ik dus ook, zolang je zelf maar achteraf wel beseft dat het niet echt netjes is en je excuus aanbiedt is het niet zo'n punt. Ik weet wel dat er geen maatstaf is en dat je echt wel last kunt hebben van hormonen verder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is wellicht wel overdreven, maar het kan maar zo zijn dat je hormonen dus wel dusdanig opspelen dat het je irriteert...
Ik had bij mijn vorige zwangerschap echt totaal geen (hand across my heart) last van hormonale buien. F. geeft dat zelf ook echt toe, het is niet ingebeeld van mezelf, terwijl ik er deze keer dus wel degelijk wel last van heb. Zij het, vind ik zelfnog redelijk mild, maar er hebben hier bijvoorbeeld ook wel verhalen gestaan over gaten die in deuren waren geslagen enzo.
Dit is in mijn ogen net zoiets als met de moeheid, de misselijkheid, de rugpijn, de buikpijn etc. etc. Er is geen simpele maatstaf van 'zo erg is het' en alles wat erger is is overdreven etc.
Wel zou het netjes zijn als de vriendin van cohen wel zo af en toe haar verontschuldigingen aan zou bieden voor zulk gedrag.
Dat doe ik zelf nl. wel altijd, zoals gezegd, ik ben er ook niet altijd trots op zeg maar.
ja daar trap ik dus niet meer in! lief glimlachend voor me komen staan met een flesje massage-olie. Op de een of andere manier ben ik dan altijd de aller-aller leukste vriend met heeeerlijke handen....ja dan opeens wel..quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en Cohen... tip om je vrouw en d'r hormonen enigszins hanteerbaar te houden: masseren tot je een ons weegt!
Ach schatquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Zelf heb ik voor de derde nacht op rij wakker gelegen. Eerst gisteravond uitgebreid het hormonster uitgehangen tegen mijn man, de stakker. Vervolgens niet kunnen slapen omdat je je er lullig over voelt, maar ook geen excuses willen aanbieden omdat je vindt dat hij het allemaal maar moet begrijpen. Herkenbaar anyone?![]()
Gelukkig vanochtend uitgebreid geknuffeld om het goed te maken. Lief wil dan altijd dat ik met mijn buik lekker tegen hem aankruip zodat hij ons meisje ook kan voelen. Dan vind ik hem zo lief dat mijn hormonen het dan even niet winnen
Als je daar 'niet meer intrapt' dan scoor je niet heel hoog bij je vriendin inderdaad...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef cohen het volgende:
[..]
ja daar trap ik dus niet meer in! lief glimlachend voor me komen staan met een flesje massage-olie. Op de een of andere manier ben ik dan altijd de aller-aller leukste vriend met heeeerlijke handen....ja dan opeens wel..
Tssk, met zo'n instelling vraag je er ook om!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef cohen het volgende:
[..]
ja daar trap ik dus niet meer in! lief glimlachend voor me komen staan met een flesje massage-olie. Op de een of andere manier ben ik dan altijd de aller-aller leukste vriend met heeeerlijke handen....ja dan opeens wel..
Had ik zelf ook gewoon moeten doen, maar ik kon me er niet toe zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ach schat
Ik herken het wel! Probeer inmiddels zelf om er dan toch overheen te stappen en sorry te zeggen, dan is het veel sneller weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |