abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:50:49 #201
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70992737
Duchess, wat naar lijkt me dat als de rollen tussen moeder en dochter omgedraaid zijn

Bar, hoera voor het loze alarm! En over een paar weekjes pas voor het echie weer he?

Hallo Cohen
Ondanks alles, het afreageren en snauwen dat we soms doen, zijn we heus wel gek op jullie en dankbaar enzo hoor! En dat ruige sexleven komt sooner or later ook wel weer terug hoor, al is het alleen maar omdat er misschien nog wel meer kindjes gewenst worden later

Chan ook al krampjes?
Hier ook
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:00:16 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70992929
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef cohen het volgende:

[..]

Ja ik besef ook wel dat ze het niet makkelijk heeft. Maar het lijkt wel of ik alles fout doe! Opeens liggen de schoenen in de weg, is de thee óf te licht óf te donker en kan ik zelfs geen knakworstjes warmen!
Ik weet dat je liever hebt dat zij het doet, maar echt... Slikken, slikken en nog eens slikken.
Ik snap van mezelf ook af en toe niet waarom ik zomaar ineens zo zanik over pietluttige dingetjes, maar het is op dat moment wel van het grootste belang dat het even gemeld wordt.
quote:
natuurlijk verandert je lichaam ongelofelijk en ik denk dat je dat als man ook niet kan beseffen wat het met je doet. Maar het betekent toch niet dat je niet meer kan beseffen dat een man het ook niet makkelijk heeft met zo'n vriendin
Dat besef ik me ook echt wel hoor. Ik heb best medelijden met jullie want er is geen peil op te trekken, maar zoals ik van het weekend in tranen tegen mijn man zei: ik ben er ook echt niet trots op of blij mee hoor. Het is er vaak alleen al uit voordat ik het door heb zeg maar.

Disclaimer voor de meelezers... dit zijn af en toe eens buien he! Niet dat jullie denken dat ik de hele dag door F. hier af loop te snauwen enzo.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:01:35 #203
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70992961
Bluh, de wet van Fok, werkt die ook op PM?
Ik had het gisteravond met Linda over pijn in de heup. Ik was heel trots aan het verkondigen dat ik dat niet meer had sinds ik een kussentje onder mijn knie leg 's nachts. Had ik natuurlijk noooooit moeten zeggen.

Nu de dakkoepel in de keuken klaar is (jeuj! ) gaan we door met de volgende klus, het voegen van de voorgevel bij ons en de buren. De mannen zijn nu de steigers aan het opbouwen en komen vrijdag en zaterdag om 8 uur om te kappen. Slik. Manlief natuurlijk net vrijdag een vrije dag... dat wordt dus niet uitslapen voor hem. Maar goed, dan zijn wel lekker alle grote klussen aan het huis klaar voordat de baby komt. Dat is ook een fijn idee!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70993020
Mwah je hebt hormonaal gedrag en hormonaal gedrag vind ik...
je kunt best last hebben van je hormonen en emotioneler en/of sneller geirriteerd zijn dan anders, maar uitvallen omdat de kleur van je thee je niet aanstaat is wel een beetje onredelijk vind ik persoonlijk.
Maar das mijn mening.

Chan ooooh krampjes?! does nie! ik moet me nog achter jouw brede rug verschuilen joh!
ik doe alles wat k voel nog steeds af met bandenpijn enzo works like a charm, ik slaap er prima op haha. Maar ondanks dat mja, ik heb nooit echt last van menstruatiepijn gehad ofzo dus ik weet niet hoe dat voelt maar ik denk wel dat ik het weet nu. Beetje zeurderig licht kramperig gevoel onderin mn baarmoeder daar? Maar kramp klinkt gelijk zo sterk want dan lijkt het alsof ik dubbelgeklapt op de bank hang van de pijn en dat is helemaal niet zo het is meer een soort trekkerig zeurderig gevoel wat dan langzaam weer weg ebt.
Ik wacht wel met posten over krampjes tot ik wel dubbelgeklapt op de bank hang
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:05:59 #205
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70993080
Huup, jij struisvogel
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:09:39 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70993159
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
Mwah je hebt hormonaal gedrag en hormonaal gedrag vind ik...
je kunt best last hebben van je hormonen en emotioneler en/of sneller geirriteerd zijn dan anders, maar uitvallen omdat de kleur van je thee je niet aanstaat is wel een beetje onredelijk vind ik persoonlijk.
Maar das mijn mening.
Het is wellicht wel overdreven, maar het kan maar zo zijn dat je hormonen dus wel dusdanig opspelen dat het je irriteert...
Ik had bij mijn vorige zwangerschap echt totaal geen (hand across my heart) last van hormonale buien. F. geeft dat zelf ook echt toe, het is niet ingebeeld van mezelf, terwijl ik er deze keer dus wel degelijk wel last van heb. Zij het, vind ik zelf nog redelijk mild, maar er hebben hier bijvoorbeeld ook wel verhalen gestaan over gaten die in deuren waren geslagen enzo.

Dit is in mijn ogen net zoiets als met de moeheid, de misselijkheid, de rugpijn, de buikpijn etc. etc. Er is geen simpele maatstaf van 'zo erg is het' en alles wat erger is is overdreven etc.

Wel zou het netjes zijn als de vriendin van cohen wel zo af en toe haar verontschuldigingen aan zou bieden voor zulk gedrag.
Dat doe ik zelf nl. wel altijd, zoals gezegd, ik ben er ook niet altijd trots op zeg maar.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:09:52 #207
69066 cohen
immer 2.
pi_70993165
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet dat je liever hebt dat zij het doet, maar echt... Slikken, slikken en nog eens slikken.
Ik snap van mezelf ook af en toe niet waarom ik zomaar ineens zo zanik over pietluttige dingetjes, maar het is op dat moment wel van het grootste belang dat het even gemeld wordt.
[..]
ja dat is het! zaniken over pietluttige dingetjes! dan denk ik: denk het gewoon ipv hardop zeggen!
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:12:26 #208
69066 cohen
immer 2.
pi_70993212
laat wel voorop staan dat ik veel respect heb voor zwangere vrouwen! je snapt je eigen lichaam niet eens meer en daar moet je het maar mee doen.
pi_70993225
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:05 schreef Kersjes het volgende:
Huup, jij struisvogel

ik doe mn best

nah serieus, als ik bij ieder steekje ga denken van oooooh en t analyseren enzo dan maak k mezelf gek, ik ken mezelf dus die kop trek ik wel weer uit t zand als het echt onmiskenbare weeen zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:13:15 #210
100412 mefke79
komt goed!
pi_70993232
Urla, die always envive is incontinentiemateriaal en er dus voor gemaakt, niks mis mee dus. Maar er zijn genoeg mensen die aanklooien met gewoon maandverband of inlegkruisjes en daar doelde ik op. En oja, jij betaald het nu gewoon zelf want je koopt het neem ik aan in de winkel, terwijl dat meestal niet hoeft omdat je het vergoed krijgt van de verzekering...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70993260
Ik herken die hormonale buien eigenlijk niet.
Van mijn vorige twee zwangerschappen niet en tot nu toe heb ik er ook geen last van (mijn echtgenoot en collega's beamen dit trouwens )

De lichamelijke ongemakken in de zwangerschap natuurlijk wel, en daar wordt je niet altijd vrolijk van natuurlijk. Ook de verlammende moeheid heb ik, op de raarste tijden maar zeker 's avonds. De zin in sex is in principe niet veranderd maar mijn energielevel wel.

Ik kan me niet voorstellen dat je boos wordt omdat de thee te licht is of weet ik veel wat maar goed; hormonen zijn rare dingen en dat het met mij niet veel doet wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt.
pi_70993283
KLinkt wel als menstruatiepijn ja Huup

Chan Spannend! Wat heb je voor krampjes? (hele pijnlijke om de 5 minuten? )
pi_70993312
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is wellicht wel overdreven, maar het kan maar zo zijn dat je hormonen dus wel dusdanig opspelen dat het je irriteert...
Ik had bij mijn vorige zwangerschap echt totaal geen (hand across my heart) last van hormonale buien. F. geeft dat zelf ook echt toe, het is niet ingebeeld van mezelf, terwijl ik er deze keer dus wel degelijk wel last van heb. Zij het, vind ik zelf nog redelijk mild, maar er hebben hier bijvoorbeeld ook wel verhalen gestaan over gaten die in deuren waren geslagen enzo.

Dit is in mijn ogen net zoiets als met de moeheid, de misselijkheid, de rugpijn, de buikpijn etc. etc. Er is geen simpele maatstaf van 'zo erg is het' en alles wat erger is is overdreven etc.

Wel zou het netjes zijn als de vriendin van cohen wel zo af en toe haar verontschuldigingen aan zou bieden voor zulk gedrag.
Dat doe ik zelf nl. wel altijd, zoals gezegd, ik ben er ook niet altijd trots op zeg maar.
nja maar dat bedoel ik dus ook, zolang je zelf maar achteraf wel beseft dat het niet echt netjes is en je excuus aanbiedt is het niet zo'n punt. Ik weet wel dat er geen maatstaf is en dat je echt wel last kunt hebben van hormonen verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70993378
Gooooooooooooooooood morning bolletjes!

Wat een karwei om weer helemaal bij te lezen. Het lijkt wel of het iedere dag sneller gaat hier!

MeNicole, gefeliciteerd met de geboorte van Leander. Mocht je de aandrang voelen nog een foto te plaatsen... please do, want ik heb hem gemist en ik ben zo nieuwsgierig!!

Xenia, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Wat een opluchting!

Octopussy, gefeliciteerd en welkom!

Aoraki, wat leuk dat je een zoon krijgt. Gefeliciteerd!!

Miss Sly, wat lief dat je moeder op 'jou' heeft laten passen. Ik smolt helemaal toen ik het las

Icantrix, succe smet je echo. Ik ben benieuwd of je inderdaad een meisje krijgt (dat denk ik namelijk)

Bar, ik schrok wel even! Grappenmaakster!!

Duchess, hopelijk voel je je al wat beter. Kan me voorstellen dat je de verhouding tussen jou en je moeder eens omgekeerd zou willen zien. Juist nu!!

Huup, VERLOF, wauw...da's best een grote mijlpaal!

En tot slot Martine, ik kreeg gisteren ook de uitnodiging voor mijn pufclub. Eerste bijeenkomst pas op 11 augustus en de laatste ook ergens eind september. Ik ben 9 oktober uitgerekend en vond het ook allemaal wat krapjes.. Ben wel benieuwd naar de groep overigens.

Zelf heb ik voor de derde nacht op rij wakker gelegen. Eerst gisteravond uitgebreid het hormonster uitgehangen tegen mijn man, de stakker. Vervolgens niet kunnen slapen omdat je je er lullig over voelt, maar ook geen excuses willen aanbieden omdat je vindt dat hij het allemaal maar moet begrijpen. Herkenbaar anyone?

Gelukkig vanochtend uitgebreid geknuffeld om het goed te maken. Lief wil dan altijd dat ik met mijn buik lekker tegen hem aankruip zodat hij ons meisje ook kan voelen. Dan vind ik hem zo lief dat mijn hormonen het dan even niet winnen

Vanavond in de herkansing voor een goed nachtje slapen. Lijkt me wel wat!

Oh en Cohen... tip om je vrouw en d'r hormonen enigszins hanteerbaar te houden: masseren tot je een ons weegt!
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:21:33 #215
69066 cohen
immer 2.
pi_70993445
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:

Oh en Cohen... tip om je vrouw en d'r hormonen enigszins hanteerbaar te houden: masseren tot je een ons weegt!
ja daar trap ik dus niet meer in! lief glimlachend voor me komen staan met een flesje massage-olie. Op de een of andere manier ben ik dan altijd de aller-aller leukste vriend met heeeerlijke handen....ja dan opeens wel..
pi_70993490
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:

Zelf heb ik voor de derde nacht op rij wakker gelegen. Eerst gisteravond uitgebreid het hormonster uitgehangen tegen mijn man, de stakker. Vervolgens niet kunnen slapen omdat je je er lullig over voelt, maar ook geen excuses willen aanbieden omdat je vindt dat hij het allemaal maar moet begrijpen. Herkenbaar anyone?

Gelukkig vanochtend uitgebreid geknuffeld om het goed te maken. Lief wil dan altijd dat ik met mijn buik lekker tegen hem aankruip zodat hij ons meisje ook kan voelen. Dan vind ik hem zo lief dat mijn hormonen het dan even niet winnen
Ach schat
Ik herken het wel! Probeer inmiddels zelf om er dan toch overheen te stappen en sorry te zeggen, dan is het veel sneller weer goed
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:23:33 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70993497
Ik heb zoiezo de laatste 2 weken een erg kort lontje, kan maar heel weinig hebben en dan barst de bom.
en ik probeer wel om rustig te blijven en tot 100 te tellen, maar vaak komt het er dan nog geïriteerd m'n mond uit.

Ben aan de andere kant ook erg aan het coconnen, in mezelf terug gekeerd dingen doen,kneutelen in het kamertje, of mezelf terug trekken in een dik boek.

Voor m'n vriend is het wel eens lastig, omdat hij wilt helpen en me probeerd te begrijpen, maar doordat ik hem niet altijd toelaat in mijn gedachten en opvattingen, maakt het dat niet altijd even makkelijk.
Al heeft hij gisteren wel een gesprek aangegaan met brother, en hem echt voor de keus gezet.
En nu is het aan hem en er is plaats meer voor sympathie.

@Huup ik heb dat in preciepe ook wel hoor, dat ik niet bij ieder pijntje ga denken ow jee het kan wel eens zover zijn
Alleen gisteren overviel het me best wel, en had echt geen flauw idee, hoe of wat.
Dat was ook een moment trouwens dat er angst bij mij kwam
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70993506
DuchessX wat lijkt me dat frustrerend van je moeder. Ja zelfs als volwassen vrouw wil je soms nog wel eens even het kind zijn in de relatie moeder dochter. Hopelijk kan je wel je ei kwijt bij anderen zoals je partner.

Xenia je klinkt als of je op een mega roze wolk verblijft momenteel. En wat fijn om te lezen dat je ex inmiddels niet zo heel erg ex meer is. Hopelijk is voor de kleine meid geboren wordt weer echt officieel sprake van een relatie.

Lekker hoor al die dames met verlof en bijna verlof. Gelukkig heb ik bijna vakantie. Ben ik wel aan toe.
pi_70993513
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef cohen het volgende:

[..]

ja daar trap ik dus niet meer in! lief glimlachend voor me komen staan met een flesje massage-olie. Op de een of andere manier ben ik dan altijd de aller-aller leukste vriend met heeeerlijke handen....ja dan opeens wel..
Als je daar 'niet meer intrapt' dan scoor je niet heel hoog bij je vriendin inderdaad...
pi_70993539
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef cohen het volgende:

[..]

Tssk, met zo'n instelling vraag je er ook om!
pi_70993549

ik word agressief van massage hahaha ik kan daar slecht tegen heel stom is dat maar ik vind het echt helemaal niks.
Misschien ook daarom dat ik nog steeds niet naar dat voetzool gebeuren ben geweest
De buuf hier kwam ook heel lief die tip geven aan mn lief dat als ik weeen had dat hij me dan maar goed moest masseren enzo, waarop mn lief heel droog zei dat ie het vermoeden had dat dat em twee blauwe ogen ging kosten tegendruk uitoefenen is weer wat anders maar masseren is niet aan mij besteed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:29:36 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70993632
ik zal wel de enige zijn die vind dat een vrouw ondanks al haar hormonen daar niet alles op af hoeft te schuiven en ook best wel rekening met haar partner kan houden.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70993687
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Ach schat
Ik herken het wel! Probeer inmiddels zelf om er dan toch overheen te stappen en sorry te zeggen, dan is het veel sneller weer goed
Had ik zelf ook gewoon moeten doen, maar ik kon me er niet toe zetten.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:33:19 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70993724
Normaal gesproken vind ik massages heerlijk, maar tijdens de bevalling moest ik daar niks van hebben hoor
Flinke tegendruk moest ik hebben juist, hoe harder hoe beter. Had dan ook flink wat blauwe plekken op mijn (onder)rug gekregen
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:34:14 #225
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70993750
ik heb nu ook mijn onderrug blauw door de bekkenbehandeling gisteren.
Went vanzelf!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')