quote:
Ik moest lachen.quote:Zegt ie dat ik de mexicaanse griep heb opgelopenik zeg ga je moeder fokken
![]()
En toen zei die dat het geen grapje was
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:49 schreef Bafnek het volgende:
BOEIT MICH NEET!!!
echte Anti-klacht:: dat kan altijd nogquote:
Wtf waarom kom je haten in dit topic. Ga lekker naar SEX ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ga je eindelijk eens een keer dood, kutuser.
Tenminste ik hoop dat die dingen niet aanslaan.
de mods maken vast wel een uitzondering voor jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:03 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Wtf waarom kom je haten in dit topic. Ga lekker naar SEX ofzo
En doodverwensingen mogen niet
Neuh gewoon niet erkennen zeiden zequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:17 schreef rubenm89 het volgende:
[..]
de mods maken vast wel een uitzondering voor je
, heeft je vriendin van 14 al een miskraam gehad? of heb je haar toch maar niet in haar buik gestoken
loser
![]()
die conclusie hadden meerdere mensen hier @ fok al getrokkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Dit is echt zo'n user die ALLES wat je maar kan verzinnen mee maakt in zijn leven
Conclusie: faaaake
Je bent wel grappig dat moet ik je nagevenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef rubenm89 het volgende:![]()
[..]
die conclusie hadden meerdere mensen hier @ fok al getrokken
beetje een verknipt ventje, trekt zich vast ook af op gedragen slipjes van zn moeder
Misschien zit ie wel in een inrichtingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef rubenm89 het volgende:![]()
[..]
die conclusie hadden meerdere mensen hier @ fok al getrokken
beetje een verknipt ventje, trekt zich vast ook af op gedragen slipjes van zn moeder
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:03 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Wtf waarom kom je haten in dit topic. Ga lekker naar SEX ofzo
En doodverwensingen mogen niet
heb nog geen bericht gelezen vandaag op teletekst "opnieuw tbs-er ontsnapt"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien zit ie wel in een inrichting
Doet het altijd goed bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef NatteBever het volgende:
Lijkt me stiekem best tof om het nu te hebben, dan ben je nog een beetje uniek en heb je wat te vertellen in de kroeg
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:05 schreef Jimbo het volgende:
dat had ik nou met aids toen het nog 'in' was
heuj meisjeAids krijgen ?
dan delen we alles samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |