Geeft niet hoor Soempie. Ik hoop alleen niet dat de recherche aan de deur komt.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief klinken. Ipv: omdat ik lui ben.
Die kickboks je gewoon de deur uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Soempie. Ik hoop alleen niet dat de recherche aan de deur komt.....
Lieve dochter heeft je moeder.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb lief gedaan en de afwas voor m'n moeder gedaan, kon zij mooi de tour zien
Welnee, hersenschudding, amnesia, hoort ie nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Dan heeft hij waarschijnlijk grotere problemen
Nee, bij ADD is er met name een tekort aan aandacht (attention deficit), terwijl er bij ADHD ook hyperactiviteit in het spel is (attention deficit + hyperactivity).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
ADD, is dat niet het tegenovergestelde van ADHD?
quote:
Dus zo pak je dat aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welnee, hersenschudding, amnesia, hoort ie nooit meer wat van.
Waar de AD(H)D-er te kort aandacht kan hebben voor iets en niet dat hij/zij te weinig aandacht krijgtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, bij ADD is er met name een tekort aan aandacht (attention deficit), terwijl er bij ADHD ook hyperactiviteit in het spel is (attention deficit + hyperactivity).
quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, bij ADD is er met name een tekort aan aandacht (attention deficit), terwijl er bij ADHD ook hyperactiviteit in het spel is (attention deficit + hyperactivity).
quote:Today, I realized my new kitten is the spawn of the devil. It decided to go get itself stuck in a tree. I tried to climb up to rescue it. But it kept climbing higher. I was about to grab the cat when I fell. The cat then jumped down and started purring. FML
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De kroeg is overrated.
Tegenwoordig scoor je scharrels in de trein of in het kiosk.
Volgens de DSM-IV wel: http://www.behavenet.com/(...)Rclassification.htm. Ze beschouwen het als het volgende:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Maar het zijn wel twee verschillende aandoeningen geloof ik. Het is toch niet zo dat ADD een van de vier typen van ADHD is.
Dat was ik vergeten te vermelden, in de volgende DSM willen ze het geloof ik aanpassen. Uit onderzoek bleek geloof ik dat het onoplettende type, dat dat toch nog anders is dan ADD.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:02 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens de DSM-IV wel: http://www.behavenet.com/(...)Rclassification.htm. Ze beschouwen het als het volgende:
Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder, Predominantly Inattentive Type
Jawel hoor, valt onder ADHDquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Maar het zijn wel twee verschillende aandoeningen geloof ik. Het is toch niet zo dat ADD een van de vier typen van ADHD is.
Lijkt me ook beter om het te splittenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ik vergeten te vermelden, in de volgende DSM willen ze het geloof ik aanpassen. Uit onderzoek bleek geloof ik dat het onoplettende type, dat dat toch nog anders is dan ADD.
Maar weet dus niet meer waar ik dat gelezen heb en wat het verschil nu precies is.Kan het zo snel ook niet vinden.
Het belangrijkste verschil is gewoon de H: Attention Deficit (Hyperactivity) Disorderquote:
Met hyperactiviteit bedoelen ze ook niet alleen wat je aan de buitenkant ziet, maar ook de chaos die je in je hoofd kunt hebben, volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter om het te splittenalleen de verschillende typen hebben ook weer overlappingen. Iemand met puur ADD is juist meer in zichzelf gekeerd terwijl ik het type heb dat juist aanwezig is. Maar wel weer zonder hyperactiviteit. Maar misschien ben ik gewoon een apart geval
Als je 15 uur kan pitten ben je volgens mij niet hyperactief....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het belangrijkste verschil is gewoon de H: Attention Deficit (Hyperactivity) Disorder
Als iedereen het zelfde zou zijn is er ook geen hol meer aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Maar misschien ben ik gewoon een apart geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |