Ja! Zo maar weer eens gaan......quote:
Tegenwoordig kun je zelfs daten in de file. Ik weet niet of je dat gaat doen mocht je met Sven breken...quote:
Ja allen iedere keer als ik denk ik ga nu naar de sportschool gaat het gieten.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen zweet ik me kapot...
Met jou ook alles goed?
regent het?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja allen iedere keer als ik denk ik ga nu naar de sportschool gaat het gieten.....
Ik heb geen rijbewijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je zelfs daten in de file. Ik weet niet of je dat gaat doen mocht je met Sven breken...
Daarin ben je niet de enige hoorquote:
Laat ik het maar veranderen in niks bijzondersquote:Wat gaat er niet goed met de liefde?
Af en toe ineens een buitje bij mij.....quote:
Hier lijkt het wel de saharaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Af en toe ineens een buitje bij mij.....
Ik wou graag sporten maar misschien eigenlijk ook wel niet......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hier lijkt het wel de sahara
Heel overdreven omdat ik zo veel gefietst heb vandaag..![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou graag sporten maar misschien eigenlijk ook wel niet......
Omdat jij online bent.quote:
In een luie bui vandaag.... wel vaker de laatste tijd...quote:
[ego modus]quote:
Ik heb altijd wel zin in het sportenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In een luie bui vandaag.... wel vaker de laatste tijd...
Zou dat het zijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Een man weet niet wat hij mist
Weet niet wat hij mist
Weet niet wat hij mist
Een man weet niet wat hij mist
Maar als ze er niet is
Als ze er niet is
Ik ga vanavond misschien wel even met mijn maat maar met hem ben ik altijd 3 uur weg.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel zin in het sporten![]()
stiekem alleen in de sauna dan.. 30 minuten sporten en dan de sauna in![]()
Wor je groot en sterk vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga vanavond misschien wel even met mijn maat maar met hem ben ik altijd 3 uur weg.....
Ja maar hij doet alles op zijn gemakkie..... als ik alleen ga ben ik binnen 1,5 uur wel klaar. Met hem dus 1,5 uur langer.quote:
Push hem dan om het wat sneller te doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar hij doet alles op zijn gemakkie..... als ik alleen ga ben ik binnen 1,5 uur wel klaar. Met hem dus 1,5 uur langer.
Ja dan wordt ie boos..... Ach ik heb ADD dus ik ben wat drukker misschien ligt het wel aan mij..... dat zeg ik wel vaak de laatste tijd.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Push hem dan om het wat sneller te doen
ADD, is dat niet het tegenovergestelde van ADHD?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dan wordt ie boos..... Ach ik heb ADD dus ik ben wat drukker misschien ligt het wel aan mij..... dat zeg ik wel vaak de laatste tijd.....
ADD is meer voorkomend dan ADHD. Ik kan hyperactief zijn maar ik kan ook dagen rustig zitten zonder iets te zeggen.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
ADD, is dat niet het tegenovergestelde van ADHD?
Wat probeer jij nou weer voor roddels te creeerenquote:
Ik vond het wel lief klinken. Ipv: omdat ik lui ben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat probeer jij nou weer voor roddels te creeeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |