Grey's anatomy?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
(ik zal niet zeggen welke
Oeh, heerlijk.. 1 serie in een weekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Ik heb net eindelijk alles gezien van een bepaalde serie (ik zal niet zeggen welke, want dan zal het topic daarover gaan in plaats van over de werkelijke klacht).
Ik heb hier best lang over gedaan, maar ik ken genoeg mensen die hetzelfde hadden kunnen doen in een week!
Ik heb daar niet eens tijd genoeg voor, laat staan zin in!
Hoe doen die mensen dat toch? En volgen ze de serie dan nog wel, of zetten ze het gewoon op en gaan dan lopen knutselen ofzo?
Desperate Houswifesquote:
Oja, natuurlijk, in jouw dagen zitten maar 18 uur.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb zo tering weinig tijd, dat ik heul niet eens series kan kijken
JA WANT HIHIHI DI DOKTER ZIET ER ZO LEUK UITquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
ik heb het eerste seizoen van GA in 1x afgekeken. Ook kwamen we 2 weken geleden pas achter burn notice, nou, die is ook af. Idem dito met leverage, the unit, army wives en private practice.
Ooh en criminal minds en shark.
Ik werk me hendig veel gek, en savonds ga ik liever iets leuks doen ipv de hele tijd op de bank liggend een serie te kijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, in jouw dagen zitten maar 18 uur.
Iedereen heeft exact even veel tijd vrind.
Animequote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef Acinonyx het volgende:
ik heb een serie van 103 afleveringen binnen een week afgekeken, zo goed als ie was
Ja klopt, maar ik kijk geen series omdat de personage zo geil isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA WANT HIHIHI DI DOKTER ZIET ER ZO LEUK UIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*op het lijstje bij prisonbreak zetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dan raad ik je Jericho, Battlestar Galactica en FireFly ook aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |