Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:19 schreef Dragorius het volgende:
Is dat dan ook waar we eventueel de huidige opbouw tot Islam-haat moeten zoeken?
Punt blijft wel dat de kerk alleen in bepaalde landen op dit moment nog "echte" invloed heeft.
Dat maakt het zo creepyquote:Op zondag 19 juli 2009 11:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het zou denk ik niet zo erg zijn ware het niet dat het de elite is die het bijwoont. Elite die verantwoordelijk is voor oorlogen, kernwapens, internationaal beleid.
O, die mensen mogen dus nergens meer naar toe?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het zou denk ik niet zo erg zijn ware het niet dat het de elite is die het bijwoont. Elite die verantwoordelijk is voor oorlogen, kernwapens, internationaal beleid.
Dat hangt ervan af wat het is waar ze heen gaan en wat ze doen. Als zij wettelijk gebonden zijn aan bepaalde contracten/wetten/overeenkomsten, en hier worden zaken besproken/gedaan die dat overtreden, is dat een probleem. Zo is het feit dat er helemaal geen pers die verslag doet aanwezig is een probleem, een president van de VS mag zoiets niet bijwonen en politiek bedrijven.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, die mensen mogen dus nergens meer naar toe?
Heb je een poging gedaan om het wel te begrijpen?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:07 schreef TitusPullo het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet waarom hedendaagse conflicten op andere wijze verklaard dienen te worden dan conflicten uit de oudheid. Wat mij betreft is die vrees voor de ''NWO'' dan ook volledig onzinnig.
dat is inderdaad zo. qft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat de waarheid ook mag zijn, het is gewoon duidelijk dat het volstrekt onwenselijk is dat de meest invloedrijke mensen van de wereld, waaronder gekozen volksvertegenwoordigers, op een dergelijke geheime wijze samenkomen, waarbij geen openbare/journalistieke toegang mogelijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |