abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71115232
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:19 schreef Dragorius het volgende:
Is dat dan ook waar we eventueel de huidige opbouw tot Islam-haat moeten zoeken?
Punt blijft wel dat de kerk alleen in bepaalde landen op dit moment nog "echte" invloed heeft.
Wat bedoel je daar precies mee?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:28:57 #52
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_71119976
Och, dit zijn enkel de laatste stuiptrekkingen van gerelicapten. Mensen die heilig overtuigd zijn van een monotheisme, oftewel een subreligie zullen altijd wanen creeeren waarin hun goddelijke ervaring in het centrum van alles wat gebeurd blijft staan, waarin hun goddelijke ervaring in gevaar blijft door 'duivelsaanbidders'
Natuurlijk zonder enige kennis van waar al die definities en benamingen in hun geloof vandaan komen, en wanneer je het ze uitlegd doen ze het van de hand als exoterisch want dat kan nooit zo zijn want wat zij geloven is echt waar, ze hebben immers ooit eens een ongeluk gehad waarvan ze 'gered' werden door de here jezus.
Meer bewijs is er niet nodig in hun dienen van het monotheistische geloof.

Dus haal alles er maar weer bij, vrijmetselaars, illuminati van mijn part scientology en gooi het maar weer op één hoop, al die boze enge mannen die het christendom willen vernietigen, maar weest niet bevreesd! je zal wachten op de here jezus die ze allemaal zal verslaan! Met vele regenbogen en nieuwjaarssterretjes uit de kruidvat.
Ik ben ook best wel slim.
pi_71120187
edit
pi_71125443
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het zou denk ik niet zo erg zijn ware het niet dat het de elite is die het bijwoont. Elite die verantwoordelijk is voor oorlogen, kernwapens, internationaal beleid.
Dat maakt het zo creepy
Wereldleiders en andere belangrijke mensen die een uil aanbidden. Te bizar voor woorden.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 19 juli 2009 @ 20:20:59 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71129915
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het zou denk ik niet zo erg zijn ware het niet dat het de elite is die het bijwoont. Elite die verantwoordelijk is voor oorlogen, kernwapens, internationaal beleid.
O, die mensen mogen dus nergens meer naar toe?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71133684
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

O, die mensen mogen dus nergens meer naar toe?
Dat hangt ervan af wat het is waar ze heen gaan en wat ze doen. Als zij wettelijk gebonden zijn aan bepaalde contracten/wetten/overeenkomsten, en hier worden zaken besproken/gedaan die dat overtreden, is dat een probleem. Zo is het feit dat er helemaal geen pers die verslag doet aanwezig is een probleem, een president van de VS mag zoiets niet bijwonen en politiek bedrijven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-07-2009 22:41:50 ]
  maandag 20 juli 2009 @ 15:07:05 #57
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71150576
Ik begrijp nog altijd niet waarom hedendaagse conflicten op andere wijze verklaard dienen te worden dan conflicten uit de oudheid. Wat mij betreft is die vrees voor de ''NWO'' dan ook volledig onzinnig.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_71150627
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:07 schreef TitusPullo het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet waarom hedendaagse conflicten op andere wijze verklaard dienen te worden dan conflicten uit de oudheid. Wat mij betreft is die vrees voor de ''NWO'' dan ook volledig onzinnig.
Heb je een poging gedaan om het wel te begrijpen?
  maandag 20 juli 2009 @ 15:27:02 #59
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71151256
Nee, natuurlijk niet, ik kom hier alleen om een vreedzaam debat te verbeesten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:55:30 #60
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_71245140
tvp!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 27 juli 2009 @ 00:15:29 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71354248
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 03:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat de waarheid ook mag zijn, het is gewoon duidelijk dat het volstrekt onwenselijk is dat de meest invloedrijke mensen van de wereld, waaronder gekozen volksvertegenwoordigers, op een dergelijke geheime wijze samenkomen, waarbij geen openbare/journalistieke toegang mogelijk is.

dat is inderdaad zo. qft.
als zij de wereldbevolking wensen te besturen moeten zij meer openheid van zaken geven. wij betalen immers hun vliegtuig-tickets, borrelhapjes, en oorlogen (met bloed zweet tranen via de belasting en levens)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')