abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70969963
Wereldelite bijeen op de Bohemian Grove

Sinds maandag is het tweeweekse zomerkamp de Bohemian Grove van start gegaan in Monte Rio in de Amerikaanse staat Californië. Hier komen medio juli elk jaar de machtigste mannen ter wereld bijeen om belangrijke dingen te bespreken en zaken te doen.

Wereldelite bijeen
De leden van de club, ongeveer 3.000 man, bestaan uit alle Amerikaanse Republikeinse presidenten vanaf 1923, een aantal Democratische presidenten, veel andere prominente leden van regeringen en veel CEO's uit het bedrijfsleven.

Grote bedrijven uit de olie- en defensie-industrie, de financiële wereld (inclusief de Amerikaanse centrale bank de Fed) en de media zijn lid of te gast van de Bohemian Grove.

Ondanks dat een groot deel van de wereldelite zich op dit moment verzameld heeft op de Bohemian Grove rept de reguliere media hier geen enkel woord over.

Enkele protesten
Voorafgaand aan de opening van de Bohemian Grove waren enkele protestanten aanwezig, gekleed in Guantánamo Bay-gevangeniskleding, die vooral kritiek uitten op het officiële verhaal van de aanslagen van 9/11.

Cremation of Care
Op de Bohemian Grove wordt onder andere de Cremation of Care gehouden, een ceremonie met priesters en een 14-meter groot standbeeld van een uil.

Ritueel vastgelegd
In 2000 wist de notoire complotdenker Alex Jones de extreem beveiligde Bohemian Grove binnen te dringen. Hij kon het bizarre ritueel, waar de wereldelite op het kamp samenkomt om naar te kijken, voor het eerst vastleggen op film.

Is dit geen goed bewijs dat de hele wereldelite één grote sekte is, - ons kent ons - ?
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:10:27 #2
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70970684
bizar ritueel of toneelstuk?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_70971499
tvp
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70972800
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:10 schreef DoctorB het volgende:
bizar ritueel of toneelstuk?
Bonte avond .
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:49:28 #5
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70974047
een foldertje voor bohemian grove bezoekers uit 2008:
http://www3.bigupload.com/d=WM6LR0095M

die uil staat ook op een 1 dollar biljet

"dat kan van alles zijn "
pi_70976195
Toch wel knap dat alle republikeinse presidenten vanaf 1923 er bij zijn, van de 8 zijn er nog maar 2 in leven, Bush en Bush.

(voor zover ik weet )
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_70976392
Och ja, deze frisse subgroep bestaat ook nog inderdaad.
pi_70976458
Overigens blijf ik het wel enorm vreemd vinden hoe makkelijk Alex Jones dit heeft kunnen filmen.
pi_70976792
Het ziet eruit als een musical.

Wie bewijst overigens dat Alex Jones dit niet gewoon op Broadway gefilmd heeft?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:37:46 #10
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70977600
Waar is de TS?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:05:31 #12
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70980760
Het ergste is dat er geen vrouwen bij mogen zijn, men only.
pi_70980881
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef THEFXR het volgende:
Het ergste is dat er geen vrouwen bij mogen zijn, men only.
Weenerfest!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:11:13 #14
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70980961
Alweer een elite bijeenkomst, is dit net zoiets als Bilderberg?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70984085
Is er ook een toename van missing children de laatste 6 welen ofzo voor deze grote bijeenkomst?

[ Bericht 16% gewijzigd door Kickstart op 14-07-2009 22:56:51 ]
pi_70985759
Volgens sommigen lopen de mannen daar naakt rond en vinden het erg leuk om tegen bomen aan te plassen en sadomasochistische spelletjes te doen, volgens mij was dat Alex Jones die dat zei.
Dit soort cults is al millennia oud, in de bijbel wordt naar verwezen als 'de perversen', mannen die steeds opnieuw probeerden de macht te grijpen maar door de werkelijke koningen verjaagd werden.

De uil is Molech, komt ook in de bijbel voor:

Leviticus 21 En van uw zaad zult gij niet geven, om voor den Molech door het vuur te doen gaan; en den Naam uws Gods zult gij niet ontheiligen; Ik ben de HEERE!

Dit betekent dus dat er mensen geofferd werden aan deze god.

2 Gij zult ook tot de kinderen Israëls zeggen: Een ieder uit de kinderen Israëls, of uit de vreemdelingen, die in Israël als vreemdelingen verkeren, die van zijn zaad den Molech gegeven zal hebben, zal zekerlijk gedood worden; het volk des lands zal hem met stenen stenigen.
3 En Ik zal Mijn aangezicht tegen dien man zetten, en zal hem uit het midden zijns volks uitroeien; want hij heeft van zijn zaad den Molech gegeven, opdat hij Mijn heiligdom ontreinigen, en Mijn heiligen Naam ontheiligen zou.
4 En indien het volk des lands hun ogen enigszins verbergen zal van dien man, als hij van zijn zaad den Molech zal gegeven hebben, dat het hem niet dode;
5 Zo zal Ik Mijn aangezicht tegen dien man en tegen zijn huisgezin zetten, en Ik zal hem, en al degenen, die hem nahoereren, om den Molech na te hoereren, uit het midden huns volks uitroeien.
quote:
The Cremation of Care ceremony was first conducted in the Bohemian Grove at the Midsummer encampment in 1881, devised by James F. Bowman with George T. Bromley playing the High Priest.[14] It was originally set up within the plot of the serious "High Jinks" dramatic performance on the first weekend of the summer encampment, after which the spirit of "Care", slain by the Jinks hero, was solemnly cremated. The ceremony served as a catharsis for pent-up high spirits, and "to present symbolically the salvation of the trees by the club...
Natuuraanbidding dus, iets in de trend van pantheisme, zuiver heidendom.

Dit is 1 van de clubs waar Luciferianisme bedreven wordt door degenen met ware macht in de wereld, zo zie ik het, hoe onschuldig het ook kan lijken op het eerste gezicht.
  woensdag 15 juli 2009 @ 03:28:48 #17
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70989888
Wat de waarheid ook mag zijn, het is gewoon duidelijk dat het volstrekt onwenselijk is dat de meest invloedrijke mensen van de wereld, waaronder gekozen volksvertegenwoordigers, op een dergelijke geheime wijze samenkomen, waarbij geen openbare/journalistieke toegang mogelijk is.

Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 15 juli 2009 @ 04:01:47 #18
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_70990022
Nee ali kanibali het heeft niks met lucifer te maken en al helemaal niks met 'natuur aanbidding'
Moloch is namelijk geen wezen maar staat letterlijk voor rijkdom oftewel 'bezit/property'
Overgesimplificeerd dus; geld.

Moloch staat voor de oneerlijke toeeigening en hebzucht van de mens. Dingen een materiële waarde geven in plaats van ze in oprechtheid laten. Overal prijskaartjes aan plakken, en zie waar onze economiën toe leiden, kun je de bossen terugkopen met geld? De doden weer tot leven wekken met geld? Maar mensen gaan maar door met die onzin en de hele nieuwe generatie kinderen is ook al onderhevig aan doctrine dat ze maar geld moeten verdienen als levensdoel. En in plaats van dat mensen bij zichzelf te raden gaan bedenken mensen excuses om hun onnatuurlijke manier van leven voort te zetten. Het is danwel dat er 'milieuvriendelijke' systemen moeten komen (en dan voornamelijk door overheden natuurlijk, zoals een goed voorbeeld deed dat mensen geen rugzak of tas meenemen naar de markt en wanneer ze aangesproken worden op waarom ze zich dan met plastic tasjes laten thuiskomen was het 'ja de fabrikant moet die tasjes niet meer maken'
De omgekeerde wereld dus.) dan wel dat de mens wacht op een of andere verlichte redder die met veel tromgeroffel op een harley davidson de wolken uit komt scheuren terwijl hij regenbogen en kransen naar zijn fans smijt, waarop er een grote explosie volgt en opeens alles wat 'fout' is verdwenen is bij gratie 'gods'.

Het is door de gehele geschiedenis zovaak gezegd door denkers en wijzen; geld zit in onze kop en maakt corrupt.

Die figuren in de feestjes op bohemian grove vieren niet een of andere pact met een duistere demigod maar hun macht in de economie. Weet je waar de uil werkelijk voor staat? 'de oplichter' oftewel bedrieger, misleider en niemand kan de oplichter oplichten. Dat is wat ze bejubelen, hun nachtelijk succes, hun kennis van zaken in een donkere wereld.
Ik ben ook best wel slim.
  woensdag 15 juli 2009 @ 06:18:18 #19
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_70990317
Weer een onzin verhaal.maar goed het is BNW.

Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_70992224
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 04:01 schreef gesprekje het volgende:
Nee ali kanibali het heeft niks met lucifer te maken en al helemaal niks met 'natuur aanbidding'
Moloch is namelijk geen wezen maar staat letterlijk voor rijkdom oftewel 'bezit/property'
Overgesimplificeerd dus; geld.

Moloch staat voor de oneerlijke toeeigening en hebzucht van de mens. Dingen een materiële waarde geven in plaats van ze in oprechtheid laten. Overal prijskaartjes aan plakken, en zie waar onze economiën toe leiden, kun je de bossen terugkopen met geld? De doden weer tot leven wekken met geld? Maar mensen gaan maar door met die onzin en de hele nieuwe generatie kinderen is ook al onderhevig aan doctrine dat ze maar geld moeten verdienen als levensdoel. En in plaats van dat mensen bij zichzelf te raden gaan bedenken mensen excuses om hun onnatuurlijke manier van leven voort te zetten. Het is danwel dat er 'milieuvriendelijke' systemen moeten komen (en dan voornamelijk door overheden natuurlijk, zoals een goed voorbeeld deed dat mensen geen rugzak of tas meenemen naar de markt en wanneer ze aangesproken worden op waarom ze zich dan met plastic tasjes laten thuiskomen was het 'ja de fabrikant moet die tasjes niet meer maken'
De omgekeerde wereld dus.) dan wel dat de mens wacht op een of andere verlichte redder die met veel tromgeroffel op een harley davidson de wolken uit komt scheuren terwijl hij regenbogen en kransen naar zijn fans smijt, waarop er een grote explosie volgt en opeens alles wat 'fout' is verdwenen is bij gratie 'gods'.

Het is door de gehele geschiedenis zovaak gezegd door denkers en wijzen; geld zit in onze kop en maakt corrupt.

Die figuren in de feestjes op bohemian grove vieren niet een of andere pact met een duistere demigod maar hun macht in de economie. Weet je waar de uil werkelijk voor staat? 'de oplichter' oftewel bedrieger, misleider en niemand kan de oplichter oplichten. Dat is wat ze bejubelen, hun nachtelijk succes, hun kennis van zaken in een donkere wereld.
Heb je hier een bron voor?
pi_71002159
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 06:18 schreef The.Apple het volgende:
Weer een onzin verhaal.maar goed het is BNW.

[ afbeelding ]
Die ken ik wel.
quote:
The US National Reconnaissance Office, which operates spy satellites, was conducting a simulation of a plane crash into their headquarters (near Dulles Airport in Virginia) on September 11!
http://www.oilempire.us/nro.html
US Govt:
quote:
a bizarre coincidence
Indeed.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:00:09 #22
64743 huupia
debunk the debunkers !
  donderdag 16 juli 2009 @ 01:50:27 #23
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71022425
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Die ken ik wel.
[..]

US Govt:
[..]

Indeed.
Precies die ja,

HQ Chantily Virginia, links van de snelweg.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:15:04 #24
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_71033271
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heb je hier een bron voor?
kennis van zaken.
Ik ben ook best wel slim.
pi_71033331
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef gesprekje het volgende:

[..]

kennis van zaken.
En hoe kom je aan die kennis?

Je verhaal is logisch maar 'gaat niet ver genoeg'. Zo weet ik dat er wel degelijk sprake is van spiritualiteit bij dit soort clubs en de mensen die er lid van zijn, al zullen ze daar niet of alleen erg cryptisch publiekelijk voor uit komen. Ik vraag me dus af waar je je kennis vandaan haalt aangezien het in mijn ogen niet per se niet waar hoeft te zijn, maar wel een aanvulling op wat ik zelf geplaatst heb (in ieder geval gedeeltelijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')