ditoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef qonmann het volgende:
moeten we nu alle vakantie-plaatsen af ?
(wacht wel op de volgende vraag)
Chersonisos idd. Zag gister iets van op TMF. Ik hoop niet dat mijn neef en zijn vrouw het ook gezien hebben.quote:
Caligulaanse oorden vallen toch ook onder algemene kennis?quote:
Maar 'vakantiebestemmingen van het nichtje van mr_anonimous' volgens mij nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Caligulaanse oorden vallen toch ook onder algemene kennis?
Als jij de vraag op de juiste manier stelt wel ja...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Caligulaanse oorden vallen toch ook onder algemene kennis?
Ik noemde duidelijk zo'n Sodom & Gomorra bestemming dus dan moet toch wel duidelijk zijn in welke hoek gezocht moet worden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar 'vakantiebestemmingen van het nichtje van mr_anonimous' volgens mij niet
One flew over the cucoos nestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:03 schreef Siniti het volgende:is een boek van Ken Kesey (1962), een film naar het boek, geregisseerd door Milos Forman in 1975 en een Nederlandse toneelbewerking.
Wat jij wil. Ik vind dat het dan meer een gokvraag is, maar soit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik noemde duidelijk zo'n Sodom & Gomorra bestemming dus dan moet toch wel duidelijk zijn in welke hoek gezocht moet worden?
Goed dan..... excuses..... zal voortaan geen ludieke vragen meer stellen.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik vind dat het dan meer een gokvraag is, maar soit.
Alles voor de snelheidquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
Ik maak rare typo's. maar ik ben niet de enige
quote:
Nee, geen spektakel film...quote:
Geen Horror/Thriller/Suspense....quote:
Geen actie/scifiquote:
Geen homevideo van Tong80.....quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |