Nee ik begrijp haar ook wel, maar komop, dit doet de carriere van Jan geen goed!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:31 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben denk ik de enigste die haar begrijpt.....
ja die liet ze liggen, de stinkerd!En die kwamen niet uit de Hema heur!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef mootie het volgende:
Sow he! De prijsjes van de kerstballen! Gelukkig heeft Gerda ze bewaard.
Dat is toch te gênant voor woorden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
ze heeft de prijsjes van de kertballen nog
Ja, maar ik weet niet meer hoe dat heet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunnen moeders ook een Oedipuscomplex hebben?
En vroeger veel last had van luieruitslag en als het erg warm en vochtig weer is nóg wel eens!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Na de reclame gaat ze zeker ook nog zeggen dat Jan een heel klein piemeltje heeft.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Aan de ene kant vind ik het heel erg sneu, maar het is ook ontzéttend genant dit.
Ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte!
Dat dus, ze hadden dit nooit zover moeten laten komen, deze vrouw hadden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:35 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk stiekum vind ik het best wel zielig, Evert Santegoeds maakt gewoon gebruik van een niet al te intelligente vrouw om te scoren.
OMG, wat is er geworden van de mediaschuwe moeder van een tienjarig jochie dat bij hoge uitzondering een interview gaf aan de Margriet?quote:
Ja maar meis, dit gaat toch nergens over? Jan en Gerda staan zo voor lul. Prijsjes van kerstballen bewaren....come on.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:31 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben denk ik de enigste die haar begrijpt.....
Gelukkig is er ook niets gestolen. Verduistering is dan misschien meer van toepassing. Oja, kutkloon.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:35 schreef evenietsbietssen het volgende:
we weten allemaal dat yo behoorlijk vermogend is sinds de dood van haar vader.
een paar honderd miljoen delen door 13 is nog een steeds facking veel geld.
ze heeft diefstal dus niet nodig.
Hoe is het met moeder kasbergen zij woont toch in volendam en is daar stadsgids?
Heel Nederland ligt dubbel om die vrouw, en zij denkt dat ze haar zoon aan het beschermen is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, ze hadden dit nooit zover moeten laten komen, deze vrouw hadden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Ja die vieze smerige dievegge dit gaat ze laters bij Wes doen wat ik je brom ..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:37 schreef babette21 het volgende:
wat is dit voor ongein joh?!![]()
Die Jan hoeft maar 1x in z'n onderbroek door 'n C&A-spot te huppelen en hij heeft alweer 'n heel kerstpakket bij elkaar. Misschien moet mama Smit even 'n andere hobby zoeken?!
Ik zie trouwens helemaal voor me hoe Yolanthe nu met 'n hele verzameling vrienden om zich heen op de bank hangt, en met popcorn, wijn en de hele shit naar dit program zit te kijken en zich 'n breuk lacht... wat moet díe opgelucht zijn dat ze van dit inteeltachtige clubje af is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |