http://www.telegraaf.nl/b(...)eks_is_ziekte__.htmlquote:
NEW DELHI - Swami Baba Ramdev, een invloedrijke yoga-expert uit India die daar ook een bekend tv-figuur is, beweert dat homoseksualiteit een 'ziekte' is, die kan worden genezen met behulp van yoga.
De goeroe zei dat als reactie op het vonnis van de rechtbank dat het oude verbod op homoseks, uit de koloniale periode, moest worden herroepen, meldt The Indian Express.
Ramdev noemt die beslissing een gerechtelijke dwaling en vecht het vonnis aan. In een interview met de Times of India beweert Ramdev dat homoseksualiteit 'tegen God en de schepping' ingaat. Miljoenen landgenoten volgen hem in die gedachten.
'Aangeboren afwijking'
Volgens de goeroe is homoseksualiteit een ziekte. "Het kan behandeld worden zoals elke andere aangeboren afwijking. Zulke neigingen kunnen behandeld worden met yoga, ademhalingsoefeningen en andere medische technieken", aldus Ramdev in zijn petitie tegen het vonnis.
In India kan iedereen een vonnis aanvechten bij het hoger gerechtshof. Niet alleen de populaire goeroe doet dat nu, ook de astroloog Suresh Kumar Haushai heeft een bezwaarschrift ingediend. "Als homoseks gelegaliseerd wordt, zullen er morgen mensen toestemming vragen voor seks met dieren", zegt hij
Takes one to know one.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef PietjeDuck het volgende:
Als ik hem op straat zou tegenkomen dan zou ik denken dat ie zelf een homo is
Maar gelukkig vrij goed te behandelen met schaar, scheermesje of scheerapparaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
Dat gore okselhaar is eerder een aangeboren ziekte...
Net als Ted Haggard. Met veel bombarie jarenlang roepen dat homos kapot moeten en vervolgens zelf wat sterren stuktrekken op de achterbank van zijn autoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef PietjeDuck het volgende:
Als ik hem op straat zou tegenkomen dan zou ik denken dat ie zelf een homo is
Net als homoseksualiteit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar gelukkig vrij goed te behandelen met schaar, scheermesje of scheerapparaat.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef SCH het volgende:
Ik vind het bericht van vandaag over homohealings in het Nederlandse leger trouwens een stuk verontrustender
En die opmerking is níet kortzichtig?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een man in een jurk die zegt dat homo's ziek zijn
Nog zo'n jurkmans, maar dan nog een kwakzalver ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef SCH het volgende:
Ik vind het bericht van vandaag over homohealings in het Nederlandse leger trouwens een stuk verontrustender
Amenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Steven.seagal het volgende:
Homoseksualiteit is ook een ziekte: het is tegen de wil van god en dus met andere woorden een plaag. Gelukkig heeft onze heer genade en kan ook dit genezen worden. Praise the almight Lord
Welke medische technieken had hij dan al genoemd?quote:"Het kan behandeld worden zoals elke andere aangeboren afwijking. Zulke neigingen kunnen behandeld worden met yoga, ademhalingsoefeningen en andere medische technieken"
Nee, alleen heel grappig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die opmerking is níet kortzichtig?
Apart topic waardquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef SCH het volgende:
In DEF!quote:
Volgens mij zit ik echt 3mm tegen een ban aan daar.quote:
Niet mijn topic verzieken hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik echt 3mm tegen een ban aan daar.. Ik wacht nog ff!
.
Wie, ik?quote:
Met wat? Een homo-healing?quote:
Tja, maar wat hebben die nou weer te maken met het bericht uit de OP?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:55 schreef Keltie het volgende:
Agh, ze zeggen dat pedofielen ook ziek zijn...
En wat is het verband met homoseksualiteit???????quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:55 schreef Keltie het volgende:
Het is beide een seksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
En wat is het verband met homoseksualiteit???????
Niks mis met pedofielen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:55 schreef Keltie het volgende:
Dus volgens die logica is iedereen met een seksuele voorkeur ziek?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is beide een seksuele voorkeur.
EDIT:
Iemand kiest er niet voor om hetero te zijn.
Iemand kiest er niet voor om homo te zijn.
Iemand kiest er niet voor om pedo te zijn.
Oftewel; healings zijn onzin, maar het verbaasd mij niets dat ze er zouden zijn.
Gonorroe gok ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef Montov het volgende:
Het woord goeroe doet mij aan een ziekte denken, maar ik kan er even niet meer opkomen.
Nee, gezien de "quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus volgens die logica is iedereen met een seksuele voorkeur ziek?
Alle sexuelen gedwongen behandelen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus volgens die logica is iedereen met een seksuele voorkeur ziek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |