abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71016575
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Quainoo moet gewoon zijn geluk in de VS gaan beproeven. Met wat geluk haalt ie de MLS en daar verdient ie meer dan bij de amateurs
Geloof niet dat de MLS er in zit voor hem....
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:46:46 #27
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_71017426
moet El Moussaoui niet ook bij vertrokken spelers?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_71035430
Die is al vergeten denk ik. Clubloze speler nu, die Samir. Lijkt er voorlopig niet op dat Excelsior nog met hem in zee wil.

Angelo Martha op proef bij Den Bosch. Hoe deed ie het gisteren?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:15:00 #29
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_71039429
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:18 schreef methodmich het volgende:
Die is al vergeten denk ik. Clubloze speler nu, die Samir. Lijkt er voorlopig niet op dat Excelsior nog met hem in zee wil.

Angelo Martha op proef bij Den Bosch. Hoe deed ie het gisteren?
Hij speelde alleen de 2e helft. Was wat onzeker in z'n passing.
Neem aan dat ie nog een kans krijgt in de volgende oefenwedstrijd want we zitten wat krap in de centrale verdedigers.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:09:47 #30
79966 dekilo
Stam is ok
pi_71055450
Gisteren was de oefenpot MVV -Standaard luik.
De noord tribune was afgezet voor fans van Luik en Den bosch?
Vond ik nogal opmerkelijk?
Kan iemand me dat uitleggen?
Snap er namelijk geen hol van!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:40:54 #31
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_71057119
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef fanneke het volgende:

[..]

Hij speelde alleen de 2e helft. Was wat onzeker in z'n passing.
Neem aan dat ie nog een kans krijgt in de volgende oefenwedstrijd want we zitten wat krap in de centrale verdedigers.
Je moet wel heel desperate zijn om hem te tekenen...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_71058606
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:09 schreef dekilo het volgende:
Gisteren was de oefenpot MVV -Standaard luik.
De noord tribune was afgezet voor fans van Luik en Den bosch?
Vond ik nogal opmerkelijk?
Kan iemand me dat uitleggen?
Snap er namelijk geen hol van!
Luik en FCDB hebben al jaren een vriendschappelijke band.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_71062628
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Je moet wel heel desperate zijn om hem te tekenen...
Was bij MVV een goede verdediger. Moet in de top van de JL zijn mannetje kunnen staan. Spelers die in de Eredivisie zich in de basis kunnen spelen, komen toch niet. Dan moet je het met spelers doen die het net niet gemaakt hebben in de Eredivisie.
pi_71064019
Göbel .
pi_71064136
Gobel is zo´n typische Fred-aankoop waarvan je vantevoren al wist dat het niets zou worden. Nu is er vast ruimte om een extra speler vast te leggen.
pi_71066354
Toch goed voorspeld, maar ja blij dat hij weg is. Met Van Buuren en eventueel El Makrini en Wijlaars op de rechtsbackpositie hebben we genoeg alternatieven. Ik hoop dat we wel met een andere verdediger komen als Martha. Bij Willem II speelde hij vorig jaar soms echt dramatisch. Iemand op m-side.com meldde gisteren dat sponsors het contract van Lucius misschien wilde betalen, zou mooi zijn.
Met heel mijn hart.
pi_71066461
Stukje met Vorthoren in de Dordtenaar:
quote:
Niels Vorthoren voelt zich nu al thuis bij FC Den Bosch

Een kleine tien minuten na rust komt Niels Vorthoren, de nieuwe aanwinst van FC Den Bosch, tijdens de oefenwedstrijd tegen zaterdag-eersteklasser Nivo Sparta in het veld. Met rugnummer 10 en spelend centraal op het middenveld zet de 21-jarige Werkendammer en voormalig jeugdinternational een aantal keer een ploeggenoot vrij voor het doel. In de laatst minuut bepaalt hij zelf de eindstand op 6-0.

JAN VOLWERK

WERKENDAM

,,Ik ben niet tevreden,’’ reageert Vorthoren over zijn eigen optreden direct na afloop. ,,De passes waren oké, maar ik heb twee schietkansen op de rand van het strafschopgebied verprutst en een enorme kans voor open goal gemist. Ik moet voor het doel veel scherper worden. Ik wil belangrijk voor FC Den Bosch worden en dan ben ik dus niet tevreden met één doelpuntje en een paar goede steekballen.’’

Zelfkritiek heeft Vorthoren altijd gehad. Hij wil vooruit. ,,Ik heb voor FC Den Bosch gekozen omdat ik elke wedstrijd wil spelen, me verder wil ontwikkelen en daarna slagen in de eredivisie. Ik zie FC Den Bosch dan ook als springplank, of misschien haal ik met deze club wel de eredivisie. Die ambitie hebben ze hier. Daarom heb ik FC Den Bosch altijd al als een mooie club gezien. Ik ben er net, maar ik voel me al thuis. Of ik goed genoeg ben voor de eredivisie? Ik geloof daar nu heilig in, ik heb daar alles voor over, maar de tijd zal het wel leren.’’

Niels Vorthoren - begonnen bij Kozakken Boys, daarna al snel weggeplukt door Willem II, waar hij in september 2007 uit bij Feyenoord debuteerde in de eredivisie - hoefde niet weg uit Tilburg. ,,In februari kreeg ik te horen dat mijn optie voor nog twee jaar Willem II niet werd gelicht. Ik kreeg een nieuwe aanbieding voor één seizoen. Uit die aanbieding bleek niet dat de club vertrouwen in mij had en ik besloot direct om het elders te proberen. Fred van der Hoorn, manager voetbalzaken bij FC Den Bosch, hing al snel aan de lijn. Het klikte direct. Ik heb nog wel even getwijfeld, want bij Willem II kreeg ik van de nieuwe trainer Alfons Groenendijk, die in februari hoofdtrainer Andries Jonker verving, ineens speeltijd. Veel speeltijd zelfs. Groenendijk vroeg me ook bij Willem II te blijven en er kwam zelfs een nieuwe aanbieding voor twee jaar. Maar ik had mijn woord al aan Den Bosch gegeven en ik wilde niet nog een jaar dertiende of veertiende man zijn. Ik wil een betere voetballer worden en dan moet ik spelen.’’

Vorthoren, die nu sinds twee weken bij FC Den Bosch is, merkt wel dat hij een niveau lager acteert. ,,Maar dat is dan ook het enige verschil. In organisatorisch opzicht heeft FC Den Bosch z’n zaken prima voor elkaar. Alles is perfect geregeld, de trainingsaccommodatie is top en het trainingskamp in Zaltbommel, waar we sinds maandag vertoeven, bevalt me prima. Veel beter dan het trainingskamp met Willem II vorig jaar in Dresden, waar we alleen een voetbalveld en bomen hebben gezien. En ik vind onze groep van een zeer behoorlijk niveau. Het is met negen nieuwkomers en een aantal jeugdspelers wel wennen, maar zeker tijdens een trainingskamp zie je snel progressie. Ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen; wij gaan zeker om de prijzen meedoen.’’
De versie in de krant was overigens nog iets langer, daarin vertelde hij nog over zijn liefde voor voetvolley en beachsoccer, maar daar was hij door het schema van Den Bosch nog niet echt aan toe gekomen.
www.thuisuiteten.nl
pi_71066504
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef methodmich het volgende:
De versie in de krant was overigens nog iets langer, daarin vertelde hij nog over zijn liefde voor voetvolley en beachsoccer, maar daar was hij door het schema van Den Bosch nog niet echt aan toe gekomen.
Nee dat snap ik, veel loze uurtjes hebben ze niet meer
pi_71066698
Geloof dat ie dit weekend of daarna een toernooitje ging spelen.

Vorig jaar won hij nog hier: http://www.ad.nl/drechtst(...)beachvoetvolley.html
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:02:16 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_71073822
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef Yeahinho het volgende:
Göbel .
You are the weakest link, goodbye

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchGooner op 17-07-2009 18:31:50 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_71074441
Hopelijk binnenkort een nieuwe elftalfoto maken, zonder Gobel met Lucius.
pi_71097531
Gemert op 0-0 gehouden
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 juli 2009 @ 20:30:52 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_71101947
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Gemert op 0-0 gehouden
Klasse, moedig stand gehouden de tweede helft las ik in het BD.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 juli 2009 @ 01:34:19 #44
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_71108860
Ze waren niet vooruit te branden vanmiddag.
Dankzij Zaari houden we op het laatst nog de nul.

Martha speelde een degelijke 1e helft (werd toen gewisseld), maar ik weet niet of dat nou de centrale verdediger is die we zoeken.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_71134654
Nu weer Wilhelmina op de open dag, twijfel nog of ik ga. Geen zin in al die Radio Mexico-nichten.
Met heel mijn hart.
pi_71134757
quote:
Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef Brord_ het volgende:
Nu weer Wilhelmina op de open dag, twijfel nog of ik ga. Geen zin in al die Radio Mexico-nichten.
Is nog helemaal niet zeker.
pi_71137223
Jawel. Al is het na 5 keer veranderen natuurlijk nooit zeker .
pi_71137274
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Jawel. Al is het na 5 keer veranderen natuurlijk nooit zeker .
Cynisme jeweettoch
pi_71138291
Tom van Weert heeft vandaag een auto voor zijn verjaardag gekregen van FC den Bosch, zou dat bij iedereen zo gaan?
Met heel mijn hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')