Oeps, en hier ga je de fout mee in, maar dat begrijp je wel he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef Duvel het volgende:
Het is niet heel ruim, maar ze kunnen toch een flink eind rennen. Als ik zie hoe ze soms al met de bank omgaan als we er bij zijn, vrees ik voor de meubels als we ze er een dag alleen laten. In de vakantie mogen ze trouwens wel in de slaapkamer, die we dan catproof maken.
Dat gaat niet. Er zit geen deur meer tussen de kamerdeur en de slaapkamerdeur. De trap is open, dus we kunnen niet realiseren dat ze niet meer de trap op kunnen. Wil ik eigenlijk ook niet, want dan wordt de leefruimte wel erg klein.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Ok, dus hij MOET dichtblijven die deur.
Dan wordt het echt lastig.... slaap je boven? Is snachts de kamerdeur beneden dicht doen met eten en kattenbak een optie? Zodat ze niet eens de trap opkomen?
Het gekke is dat Lola na haar sterilisatie (met wat complicaties) zowat een week op de slaapkamer heeft gezeten omdat ze niet bij haar broer mocht. Nu glipt ze wel eens naar binnen als ik de deur open doe, maar ze staat nooit voor de deur te piepen of te krabben. Krijg van haar niet de indruk dat ze met alle geweld naar die kamer toe wil.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, en hier ga je de fout mee in, maar dat begrijp je wel he?
Weten die katten veel wanneer het proof is of vakantie
Ik snap het, maar ik vind het ook zo zielig om die beesten die paar vierkante meter te ontzeggen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, en hier ga je de fout mee in, maar dat begrijp je wel he?
Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef Duvel het volgende:
Ik snap het, maar ik vind het ook zo zielig om die beesten die paar vierkante meter te ontzeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |