Of je leest de OP even goed. Dat is dus geen optie. Weggeven ook niet trouwensquote:
Is wel een optie, je had het beestje eerder al moeten leren dat op bed of aan de deur en of/klamboe rommelen verboden is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je leest de OP even goed. Dat is dus geen optie. Weggeven ook niet trouwens.
Wij willen de katten niet op de slaapkamer hebben. Punt uit. Ik houd van m'n nachtrust en ik vind het niet prettig als die boefjes 's nachts over ons heen gaan lopen en bij ons op bed liggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Is wel een optie, je had het beestje eerder al moeten leren dat op bed of aan de deur en of/klamboe rommelen verboden is.
Je kan beter een middagje de boel volgen en alsnog alles afleren, ipv hier om raad gaan zitten vragen.
Hup ga eens wat moeite doen voor dat beessielief!
Kijk. Daar heb ik wat aan! Dat is nog eens het proberen waard!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Ferry_76 het volgende:
Stofzuiger voor de deur zetten als je naar bed gaat in de 'aan' stand met de stekker naast het bed. Als je de kat hoort even de stekker in het stopcontact steken.
Ik heb zelf twee enorme lieve poezels, heeft ook genoeg moeite gekost. Alles is ze af en aan te leren. dus ik oordeel over iets waar ik zelf al blijkbaar verder in ben dan jij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij willen de katten niet op de slaapkamer hebben. Punt uit. Ik houd van m'n nachtrust en ik vind het niet prettig als die boefjes 's nachts over ons heen gaan lopen en bij ons op bed liggen.
Daarbij zijn we heel intensief bezig om ze goed op te voeden. We corrigeren meteen als ze iets doen wat ze niet mogen en vooral zus Lola pikt dat goed op. Bo is wat hardleers en springt graag overal op waar hij dat niet mag.
We doen dus genoeg moeite voor onze beessies. Dit is echter gewoon een heel irritant probleem en we zijn zelf door de opties heen. Dus daarom vraag ik advies.
Oordeel niet over situaties waar je geen weet van hebt.
Je wilt niet weten wat al tegen die deur aan hebben gegooidquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
Tennisballen meenemen, en als je hem bij de deur hoort, keihard tennisballen tegen die deur aanpleuren?
De ene kat is de andere niet. Bo wil gewoon niet luisteren maar is clever genoeg om te weten dat ie straf krijgt als ie het doet. Dat weerhoudt hem echter niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb zelf twee enorme lieve poezels, heeft ook genoeg moeite gekost. Alles is ze af en aan te leren. dus ik oordeel over iets waar ik zelf al blijkbaar verder in ben dan jij.
OT: stofzuigertip is ideaal.
my gawdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat al tegen die deur aan hebben gegooid. Schoenen, boeken, whatever voorhanden was
. Meneer is not impressed.
Thnx!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Poes die mij 's nachts wakker houdt - wat te doen?
Mijn poes had dezelfde gewoonte, maar ze heeft nu haar plekje in de badkamer gevonden (op een handdoek in de kast)Sinds we de badkamerdeur dus openlaten is er niets aan de hand
En brokjes heeft ze altijd voldoende omdat ze geen schrokop is. Dus bij ons was het echt enkel en alleen aandacht. Mocht jouw kat ook niet alles in 1 keer op eten, dan kun je overwegen wat droogvoer te laten staan voor 's nachts. En heeft ie een plekje waar ie lekker kan liggen slapen? Anders zou je daar ook nog even naar kunnen kijken (katten zijn dol op hoge plekjes)
In dat topic staan ook nog wel wat andere tips, misschien heb je daar nog wat aan.
Succes in elk geval, ik weet hoe vervelend het is!
Oeh, GMTAquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Probeer anders eens om aluminuimfolie op de slaapkamerdeur vast te maken met plakband! En dan vooral op de plekken waar TerrorKat krabt! Krabt vast he-le-maal niet lekker. En het is haske diervriendelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |