quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het zo'n viese titel, sterretje gezocht![]()
Kinders zijn aan het kamperen in de voortuin, vannacht er geslapen en dat ging keigoed![]()
Hopelijk voor hun blijft het droog, er ligt namelijk geen grondzeil
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef Gert het volgende:
Die titel is ook op zéker met een hoop gegniffel ontstaan, al helemáál bij de koters van BNN.
Kamperen in de tuin, oe ja. Ze hebben zeker echt een beetje vakantiegevoel!
Ik vond dat vroeger ook zo leuk!.En best een beetje spannend ook, maar ja wat wil je met een jaar of 17.
Wel hendig, die beveiliging kun je nu afbellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het over de 10-jaarsmeet ging met dat kamperen
Dat had ik ook niet anders verwacht hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel hendig, die beveiliging kun je nu afbellen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:26 schreef remlof het volgende:
Have fun on the beach Lies, ik ga donderdag als het weer meewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Ik schrik me dus helemaal rot van Josine van Dalsum.
nu.nlwaskebeurd dan? is ze ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.![]()
hmmm edit; Ja dus..
yep er staat al een edit... ik moest het bericht nog lezen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Ja, sinds 2003 al. Lees even het artikel.
Yep, ik zag je edit te laat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef FANN het volgende:
yep er staat al een edit... ik moest het bericht nog lezen...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Ik schrik me dus helemaal rot van Josine van Dalsum.
nu.nlIk was vanmorgen bij de kapper en las daar een Weekend, daar stond ze ook in met een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.![]()
![]()
Ik schrok er ook van, bijna onherkenbaar![]()
Wat een levensstrijd levert die vrouw.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Hello!!!!!!!!
I saw your structure on site of acquaintances *****.nl
I'm very interesting to find out you. It would be very pleasant for me to keep in touch with you!
My name is Anna and I'm 29 years old. I search man for serious relations! I send you my photo and I hope to receive more photos from you.
My e-mail is Simakinaannanice@yahoo.com
If I have interested you I would be glad to receive the letter from you.
Wait for your answer,
Anna...
Uit welke voormalige sovjetrepubliek komt die nou weer?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er nog iemand interesse heeft in een mokkel, ik kreeg dit in m'n mailbox, succes d'r mee![]()
't Zal vast een paar centen kosten (na een paar dagen chatten), maar dan heb je ook wat![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik ut, maar ik krijg ze wekelijks binnen tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit welke voormalige sovjetrepubliek komt die nou weer?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Verder geen aanvaringen gehad met welk gevleugelde dier dan ook.
Er pakte gewoon een mijn stroopwafel uit mijn hand toen ik mijn telefoon in mijn tas stopte. Schrok me wezenloosquote:
quote:
DIe vuige lamzakkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ziet er nog wel vriendelijk uit, die van mij was zo'n vieze bruine met 1 oog en een halve poot ofzoEn Daarna gingen ze allemaal om mij heen staan en voelde ik me niet meer op mijn gemak
Ze moeten dood, allemaal!
Damn wat een eindquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, vrij tot 1 september![]()
![]()
![]()
![]()
Interpreteer ik het nu goed, en ga je voor de verandering eens een keer niét je hele vakantie 18 uur per dag op FOK! rondhangen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, vrij tot 1 september![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Tsjechië wordt 't. L&B moet bij iedere benzinepomp plassen en tussen hier en Roemenië liggen er teveel van die dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maarre... Spanje? Daar hebben ze ook internet. Waarom geen klein Karpaten-gehuchtje in jouw geliefde Roemenië?
Wat leuk,,lekker naar Parijs met dochter, hebben wij ook een paar keer gedaan..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
We komen wel een glaasje drinken in Spanje![]()
Ik heb net een weekendje Parijs geboekt![]()
Over 2 weken met mijn dochter met de Thalys
Wat een nep vandaag. Om 4 uur ben ik maar weggegaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Verder geen aanvaringen gehad met welk gevleugelde dier dan ook.
En ze wil om de drie pompen gezellig koffie zetten op een stuk grasland met zo'n mini campingbrander, picknicken, dat vindt ze tofquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Tsjechië wordt 't. L&B moet bij iedere benzinepomp plassen en tussen hier en Roemenië liggen er teveel van die dingen
Wist niet dat jij zo'n onderdanig meegaand type was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ze wil om de drie pompen gezellig koffie zetten op een stuk grasland met zo'n mini campingbrander, picknicken, dat vindt ze tof![]()
Die reis gaat dus dagen duren en we komen vermoedelijk niet verder dan Munchen
Dat halen jullie niet eens tot Munchen, na 10 km hebben jullie al slaande ruziequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ze wil om de drie pompen gezellig koffie zetten op een stuk grasland met zo'n mini campingbrander, picknicken, dat vindt ze tof![]()
Die reis gaat dus dagen duren en we komen vermoedelijk niet verder dan Munchen
Van de paar weken oude paling zeker, wat een zuur wijfquote:
Jezus, 't is wel ergquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat halen jullie niet eens tot Munchen, na 10 km hebben jullie al slaande ruzie![]()
Wedde?![]()
![]()
flikker gewoon een paar pammetjes door haar eten voordat jullie weg gaan, heb je nergens meer last van...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, 't is wel erg![]()
Met oud en nieuw moesten we richting Noord Duitsland (tegen de Deense grens aan). Ik ben van opschieten, blazen met die diesel als het kan, in één ruk doorkachelen. Maar ook dat reisje, waar je normaal zes uurtjes of minder over doet, nam een hele dag in beslag.![]()
Ze is verder wel lief hoor(op nog een stuk of tien dinge na
)
ja en dat ga ik ook doen.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap zacht lief Talithaatjuh
Reactie onder dat bericht: "Het hele rijswijkseplein is op een indianenkerkhof gebouwd."quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Coos het volgende:
Moord in Het Strijkijzer
http://www.ad.nl/denhaag/3365753/Moord_in_Het_Strijkijzer.html
dat bekt wel lekkâh Gert.
Gaat dat ding niet harder dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Gert het volgende:
Ik ben dol op Raststättes! Lekker na een paar uur flink doorgassen de auto aan de kant, even stilstaan in het niemandsland dat tegelijkertijd van iedereen is. Lekker andere passanten bekijken, bak koffie erbij, of, als ik de twee uur daarna niet hoef te rijden een bier und ein Bratwurst.at tukt zo lekker, zodra we weer 2 kilometer per minuut gaan.
Ik kan niet slapen in de auto, dus ik rij het liefst alles zelf. Verder veel drinken en lekkere dingetjes om je heen, je favo verzamel cd in de speler en minimaal stoppen. Hooguit een paar keer om die thermoskan weer te vullen met koffie, toiletbezoek en tanken. Maar goed, met L&B mag ik niet hard rijden, dus hoef ik helemaal niet te tanken. Ik rij bijna 1000 kilometer ver op één tank en met haar favo snelheid.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Gert het volgende:
Ik ben dol op Raststättes! Lekker na een paar uur flink doorgassen de auto aan de kant, even stilstaan in het niemandsland dat tegelijkertijd van iedereen is. Lekker andere passanten bekijken, bak koffie erbij, of, als ik de twee uur daarna niet hoef te rijden een bier und ein Bratwurst. Dat tukt zo lekker, zodra we weer 2 kilometer per minuut gaan.
OK, de contouren van jullie "breuk" beginnen vorm te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen in de auto, dus ik rij het liefst alles zelf. Verder veel drinken en lekkere dingetjes om je heen, je favo verzamel cd in de speler en minimaal stoppen. Hooguit een paar keer om die thermoskan weer te vullen met koffie, toiletbezoek en tanken. Maar goed, met L&B mag ik niet hard rijden, dus hoef ik helemaal niet te tanken. Ik rij bijna 1000 kilometer ver op één tank en met haar favo snelheid.
Goedmaaksex op iedere parkeerplaatsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, de contouren van jullie "breuk" beginnen vorm te krijgen.
En dan duurt een enkeltje Bremen maar een dág, inclusief o de haverklap picknicken? Best efficiënt nog, allemaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedmaaksex op iedere parkeerplaats![]()
Toch niet op de picknicktafel waar ik dan een broodje aan zit te eten?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedmaaksex op iedere parkeerplaats![]()
L&B een afkorting van ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, met L&B mag ik niet hard rijden, dus hoef ik helemaal niet te tanken.
Ok, ok, geen goedmaaksexquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toch niet op de picknicktafel waar ik dan een broodje aan zit te eten?
Nog niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet jij nu al waar je heen gaat Fluitertje?
Tja, als je gegarandeerd mooi weer wil, dan moet je Coos achterna, over de bergen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog niet.
Boek meestal kort van te voren, had best interesse in een stedenreis naar Praag,
maar het weer was eerder niet zo goed , elke dag regen, maar nu wel 29 graden.
http://www.zoover.nl/tsjechie/praag-en-omgeving/praag/weer
Doordat het in Nederland al weken warm was had ik iets minder behoefte om naar Spanje te gaan,quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, als je gegarandeerd mooi weer wil, dan moet je Coos achterna, over de bergen.
Maar Fluitert, naar Spanje ga je niet voor de warmte. Naar Spanje ga je voor het totaalpakket! Eten, drinken, de zon en viver.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Doordat het in Nederland al weken warm was had ik iets minder behoefte om naar Spanje te gaan,
maar zodra het hier minder zonnig of warm is krijg ik meestal de vakantiekriebels.
of een weekje in oktober, kan ook heel lekker zijn.
Heb al drie avonden een fruitvlieg om me heen, krijg um maar niet te pakken.
Ja is ook zo, daarom is het altijd zo wennen na een vakantie terug in Nederland,quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
Maar Fluitert, naar Spanje ga je niet voor de warmte. Naar Spanje ga je voor het totaalpakket! Eten, drinken, de zon en viver.
Vooral dat laatste!! Ga op flaneeruur op een willekeurig druk terras zitten en ervaar hoe de mensen daar nog communiceren.![]()
Ze hebben er ook een mooi woord voor: allegria
Wat dat betreft wonen wij hier in een land van zombies.
Ha die Ha!quote:
Hela Hola. Is het nu weer aan?quote:
Maar ik voelde wel iets iets in mijn onderbuik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
haaaaaai!![]()
Noek! niets is meer hetzelfde.doe vlug uw sigaar terug...
![]()
Hmmmz dat klinkt vuig ende ranzig zo![]()
En ik heb dan weer net dát moment gemist hč?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Ik zag m zo weer anfloepen!zónder F5 nog wel.
Het was of een nieuw bed kopen of een weekendje weg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Naar de eeuwige sneeuw!
Gaan jij en Juud nog weg?
Oh, dan was ik op vakantie gegaan en het vakantiebed jatten. Zou dan wel een beetje hotel moeten zijn natuurlijk. Liesje zou dat ook zo gedaan hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was of een nieuw bed kopen of een weekendje weg.
We kunnen nog wel weg gaan maar dan ga ik liever in het najaar tenzij ze heeel erg graag wil.
Ja fijn he, ik hou hier vakantie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:47 schreef Noek het volgende:
En ik heb zojuist besloten dat ik mijn koffiemachine meeneem op vakantie. Dat scheelt me een week zeiken en gekloot voordat het drinkbaar is. Wat een geweldig idee!En ivm met zware sneeuw en regenval die ons ongetwijfeld ten deel gaan vallen, neem ik de wii ook mee. Ik wil écht áltijd in een huis. Ik kan zo alles meeslepen!
Dan is het net of ik thuis ben.
Vandaag eerst maar eens mijn diploma in ontvangst nemen (dan geloof ik het pas echt).quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dan was ik op vakantie gegaan en het vakantiebed jatten. Zou dan wel een beetje hotel moeten zijn natuurlijk. Liesje zou dat ook zo gedaan hebben.
Maar goed, jullie kunnen gaan wanneer jullie willen toch? Of ga je straks weer verder leren?
Je hebt ze net ingelopen hoor! Ga je doen met het haar want ik vond het blauwe echt leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mogge, ik ga zo naar de kappert.
En werkschoenen zoeken, ik loop op mn sokken zo ongeveer![]()
Oh en en en nou ja ff de stad in
Vandaag?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vandaag eerst maar eens mijn diploma in ontvangst nemen (dan geloof ik het pas echt).
Judie is straks drie weken vrij dus dan gaan we vast leuke dingen doen.
Die vind ik te truttigquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt ze net ingelopen hoor! Ga je doen met het haar want ik vond het blauwe echt leuk.
Het is sale en ik heb allemaal nieuwe herfstdingen gekocht.![]()
![]()
Veel plezier!
Ook met een stoere jeans ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die vind ik te truttig![]()
Ja blauwe blijft wel, alleen stukje eraf.
Haha ja dat is heel herkenbaar. Nou ja, dat mag je ook wel doen, met je wintersport volgende week![]()
Ik wil ff wat tofs voor den dames scoren, ik heb toch alleen maar t zelfde aan
Hi lieverdquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha die Ha!![]()
Ik ga zo naar Eindhoven!
Dit keer bet'a'ald.
Oeh, goed ideequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mogge, ik ga zo naar de kappert.
Nee dan niet maar wel zoals van de week. En ik ben zo stoerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook met een stoere jeans ofzo?
Geeft niks, koop maar nieuwe!Mag je niet op leuke sneakertjes werken? Vast niet hč?
![]()
J. moet wel nieuwe winterschoenen hebben want ik denk dat die zo de berg afglijdt dus wij gaan zo ook nog even op pad. Bergpad. haha.
Daar waar vrouwen om de hoek komen kijken zijn vraagstukken meer dan eens complex, meer complex dan strikt noodzakelijk. Ik kan het ook niet duidelijker maken, zelfs niet met tien pictogrammen, althans, niet hier!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Hela Hola. Is het nu weer aan?
Het is hier voor een autist wel een beproeving zeg. Dit valt met geen pictogram op te lossen.
Kunnen dingen gewoon niet zo blijven? Of doe gewoon net of het niet uit was of is.
Sjong jongs toch.
Zeg je nou dat wij traag van begrip zijn?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar waar vrouwen om de hoek komen kijken zijn vraagstukken meer dan eens complex, meer complex dan strikt noodzakelijk. Ik kan het ook niet duidelijker maken, zelfs niet met tien pictogrammen, althans, niet hier!
Jullie zijn liefquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg je nou dat wij traag van begrip zijn?!![]()
Ik vond het ook best snel doorzienquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie zijn lief(omdat ieder ander antwoord geheid gezeik geeft
![]()
)
mietjequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie zijn lief(omdat ieder ander antwoord geheid gezeik geeft
![]()
)
Dementor denk ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie heeft de deur van de bunker open laten staan?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Was vergadering van m'n werk. Maar wel een toffe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hi lieverd![]()
Tof, wat ga je doen?
Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, die plank hoort in dat gat!quote:
Omdat je vloekt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe kom ik aan een ikzoekgod banner?!![]()
Jamaar.... Nooit online toch?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef CarOnline het volgende:
Zo, geslaagd in de stad, dat was lekker![]()
Ik zie er weer helemaal flitsend uit met nieuwe haren en nieuwe schoenen en nieuwe kinderen![]()
Nu lekker werken
Jewoon teguj pgoppequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, die plank hoort in dat gat!![]()
Maar geeft niet hoor, er zijn er niet al te veel ontsnapt geloof ik.
Noe, das taj fijn ha!quote:
Misschien als ik ooit dronken ben ofzo. Maar zo nuchter bij mijn kopje thee word ik er niet warm van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
Kreunende lesbo's op een zomerhit in wording.
Feed the horse, mjam mjam![]()
A joh, geeft niets hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit dronken ben ofzo. Maar zo nuchter bij mijn kopje thee word ik er niet warm van.Sorry
Hoi Cc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
Die waren laatst bij DZDD. Dat alle kinderen in dat Scandinavische land waar ze vandaan komen heel blij meezingen met dit nummer dat handelt over de beste manier om een vrouw manueel te bevredigen. Net zoals je een paard een suikerklontje voert.
Hap. Slik. Weg.
Oh.quote:
Volgens mij is een paard een suikerklontje voeren toch een wat passievere bezigheid dan een vrouw manueel bevredigenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
Die waren laatst bij DZDD. Dat alle kinderen in dat Scandinavische land waar ze vandaan komen heel blij meezingen met dit nummer dat handelt over de beste manier om een vrouw manueel te bevredigen. Net zoals je een paard een suikerklontje voert.
Hap. Slik. Weg.
Volgens de faggot fairys moet je dan aan je techniek werken Remmie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is een paard een suikerklontje voeren toch een wat passievere bezigheid dan een vrouw manueel bevredigen
Die Scandinavische lesbo's waren er anders maar wat happig op!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is een paard een suikerklontje voeren toch een wat passievere bezigheid dan een vrouw manueel bevredigen
Fascinerend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
Kreunende lesbo's op een zomerhit in wording.
Feed the horse, jam jam![]()
Heb jij wel eens een paard een suikerklontje gevoerd? Dáár hoef je je hand niet bij te bewegen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens de faggot fairys moet je dan aan je techniek werken Remmie.
Ik ros zo'n suikerklontje er bij zo'n knol altijd met een honkbalknuppel in. "Alsjeblieft, PAARD! En wat zeggen we dan?"quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een paard een suikerklontje gevoerd? Dáár hoef je je hand niet bij te bewegen hoor
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ros zo'n suikerklontje er bij zo'n knol altijd met een honkbalknuppel in. "Alsjeblieft, PAARD! En wat zeggen we dan?"![]()
Eerst dankjewel zeggen.quote:
Ik wil niet weten wat je daarna met die knuppel doetquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ros zo'n suikerklontje er bij zo'n knol altijd met een honkbalknuppel in. "Alsjeblieft, PAARD! En wat zeggen we dan?"![]()
Als jij bij zo'n hengst staat is er maar eentje met een knuppel en dat ben jij alvast nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, heer B, dat kwam zomaar ineens vanzelf hč.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij bij zo'n hengst staat is er maar eentje met een knuppel en dat ben jij alvast niet![]()
aldus heer B te A
Nee hoor, dat is een kwestie van suikerklontjes voerenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, heer B, dat kwam zomaar ineens vanzelf hč.
Gewoon effe googelen......quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe kom ik aan een ikzoekgod banner?!![]()
Ja en zonder blikken of blozen he? Gewoon hup, dat bed onder mijn jas en doorlopen alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dan was ik op vakantie gegaan en het vakantiebed jatten. Zou dan wel een beetje hotel moeten zijn natuurlijk. Liesje zou dat ook zo gedaan hebben.
Maar goed, jullie kunnen gaan wanneer jullie willen toch? Of ga je straks weer verder leren?
Ja!quote:
ow,,,,, nee ik bedoel dit..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
hoor effe,,,![]()
![]()
![]()
Amsterdam een grote stad noemen
Ja hoor!!! Z'n medicijnen zijn weer op.quote:
Ik heb geen rechten op die link te bekijkenquote:
Die met die spiegel enzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Is al weer opgeruimd
Eh nee ik denk dat Neo denkt dat ze de persoon op die beruchte foto is
Tief ze strakkies gwoon voor 5 weken de bunkert in...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk joh, kinderennet de auto maar weer naar de garage, omdat ze elkaar treiterend het raampje van de lift hebben getieft.
Raam zit in de deur en gaat niet meer omhoog of omlaag als je aan de zwengel zwengelt.
Het Schervengerechtquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Cc!
Ik vroeg me laatst af hoe dat boek heette, iets met scherven ofzo?
Klonk boeiend toen jullie het er over hadden.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.hetschervengericht.nl/finish.html
Om het raampje omhoog en omlaag te tillen. Hándmatig.quote:
En dan komt dat raam in de deur terecht ofzo? Mijn technische voorstellingsvermogen laat me even in de steekquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om het raampje omhoog en omlaag te tillen. Hándmatig.En als je dan het raam heeeeeeeeeeeeeeelemaal open doet en je gooit dan de deur heeeeeeeeel hard dicht, bijvoorbeeld omdat je boos bent op je broer, dan flikkert het raam van die lift af.
Ik snap 'm. Weer wat bijgeleerd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Om het raampje omhoog en omlaag te tillen. Hándmatig.En als je dan het raam heeeeeeeeeeeeeeelemaal open doet en je gooit dan de deur heeeeeeeeel hard dicht, bijvoorbeeld omdat je boos bent op je broer, dan flikkert het raam van die lift af.
Ja, vertel dat aan Volkswagen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:43 schreef Gert het volgende:
Maar dat richeltje waar het raam op rust, is dus eigenlijk iets te smal, als het raam er zo vanaf kan zwiepen en in de deur glijden. Wel schattig trouwens, een handmatige raamlift.
Op benzine?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, vertel dat aan Volkswagen.Ja, skarrig hč?
Wij zijn gewoon zielige kneuzen. Maar hey hij rijdt 1 op 20 en kom daar maar eens om.
Nee joh, Diesel. En daar passen we toch nooit in met 5, in een Lupooooo. Zeker niet met mijn curves. En den auto is 15 jaar oud.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Op benzine?![]()
Zeker een Lupo dan? Lupo's zijn leuk, vooral als Caro het uitspreekt.
Best leuk, antieke autootjens. Mijn eerste was een eendje, als student in Zwolle. Een "entie" dus. Gewoon een cabriolet onder je reet als 20 jarige!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh, Diesel. En daar passen we toch nooit in met 5, in een Lupooooo. Zeker niet met mijn curves. En den auto is 15 jaar oud.
En als je in de olie wilde roeren zat je zo heul in het dashboard te pokenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Best leuk, antieke autootjens. Mijn eerste was een eendje, als student in Zwolle. Een "entie" dus. Gewoon een cabriolet onder je reet als 20 jarige!![]()
Maar ja, toen kwam de keuring.
O... nou dat zullen bepaalde mensen best wel kunnen ja. Wij kwamen tot een gemankeerde "Charlton" (de spatborden zwart verven).quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En als je in de olie wilde roeren zat je zo heul in het dashboard te poken[/jeugdsentiment] Kan je hele spiffy racewagens van bouwen, van een 2cv.
![]()
Ik heb weleens na een concert van Mahavisnu Orchestra knetterstoned in een eend van 020 hierheen gezeten. Ik was doodsbang!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O... nou dat zullen bepaalde mensen best wel kunnen ja. Wij kwamen tot een gemankeerde "Charlton" (de spatborden zwart verven).
Maar wél lekker dat je weer uit die 020-poeha weg was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb weleens na een concert van Mahavisnu Orchestra knetterstoned in een eend van 020 hierheen gezeten. Ik was doodsbang!!
In 1972 viel die poeha nog wel mee. Het palingoproer was net achter de rug en die provicialen woonden nog in de provincie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél lekker dat je weer uit die 020-poeha weg was.
Boven windkracht 3 en met regen moet je eigenlijk niet in een deu sjevoo gaan rijden. Dat is gevaarlijk.
Nog een week en een dag Coos!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een week en een dag Coos!
Ik geloof dat Hein d'r koffer al gepakt heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof dat Hein d'r koffer al gepakt heeft.
Toch zijn ze wel gastvrij daar. Luister maar naar Deelder: "Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hadde!"quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
In 1972 viel die poeha nog wel mee. Het palingoproer was net achter de rug en die provicialen woonden nog in de provincie.
meestal wel. Dan vergeet je ook niks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij doet alles op het laatste moment zeker? Koffer pakken, worst kopen.........
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
meestal wel. Dan vergeet je ook niks.![]()
en wat ik vergeet koop ik daar wel.
belangrijkste blijft toch de vleeswaren.
*mediaplayer aanslingert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
Nieuwe schema: over drie kwartier ontplof eh... is de lancerring van de Endeavour.
Ohw shit, en ik wilde al slapen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
Nieuwe schema: over drie kwartier ontplof eh... is de lancerring van de Endeavour.
Waarom ga je er niet gewoon wonen Coos? Of mag dat niet van het UWVquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
en ik zit hier even weg te dromen![]()
http://www.sevende.es/lis(...)s_pagina_50_0_f.html
Ik klik lukraak effe wat aan: een spuuglelijke trailer voor 37.000 euro.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
en ik zit hier even weg te dromen![]()
http://www.sevende.es/lis(...)s_pagina_50_0_f.html
Ging het nog een beetje trouwens? Hoeveel uur slaap heb je nog gepakt vannacht?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw shit, en ik wilde al slapen!
Dan had ik dit niet gelezen
Linkje?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ging het nog een beetje trouwens? Hoeveel uur slaap heb je nog gepakt vannacht?
quote:
Heb ook naar caravans zo rondom Tarragona gegeken. Je weet maar nooit!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik lukraak effe wat aan: een spuuglelijke trailer voor 37.000 euro.![]()
Een stukkie grond ergens naast een industrieterrein voor 64.000 euro.![]()
Ja maar het is wél Spanje!![]()
Dat zou wél gááf zijn want daar zit jij dan ook op.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien blijft dat ding wel staan en schiet ie de aarde weg
Dat is een ha....... o nee, laat maar.quote:
Wil je een vaste standplaats dan? En de caravan verhuren als je er zelf niet bent?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb ook naar caravans zo rondom Tarragona gegeken. Je weet maar nooit!!
Vorig jaar ook met een half uurtje lullen een paar honderd in de pocket.
Doe me die ha maar.quote:
Nee, er zijn altijd mensen die een caravan zoeken. En als ik er dan met mijn spaans en handelsinzicht effe tussen ga zitten rookt de schoorsteen net wat harder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je een vaste standplaats dan? En de caravan verhuren als je er zelf niet bent?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wél gááf zijn want daar zit jij dan ook op.![]()
![]()
![]()
O wacht..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat deed jij toen de wereld verging?
Fokken!
Ah, tussenhandel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, er zijn altijd mensen die een caravan zoeken. En als ik er dan met mijn spaans en handelsinzicht effe tussen ga zitten rookt de schoorsteen net wat harder.
Kan jij m'n karretje niet effe omrijden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Stoor ik?
Hoi!quote:
Op de een of andere manier vragen mensen altijd aan mij naar de meest uiteenlopende producten daar in Spanje.quote:
Ik heb Mart Smeets opquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
doen jullie even verslag? want ik heb geen t.v. aanstaan...
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
doen jullie even verslag? want ik heb geen t.v. aanstaan...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb Mart Smeets op![]()
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Maar hier kan je kijken.
Chocolate? Hasj?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vragen mensen altijd aan mij naar de meest uiteenlopende producten daar in Spanje.Veel chocolate.
Ik snap er niks van
En ik neem een lekker dik wijf mee voor op de dissel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
CaravankoppelCoos
Ja. Iedereen wil hasj. Maar daar bemoei ik me niet mee. Ik verwijs slechts door.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Chocolate? Hasj?
Da's daar toch zo te krijgen? Of bedoelen ze Hollandse Droste flikken?![]()
Oh bah, dat durf ik niet te kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Nee!
We gaan zo vuurwerk kijken.
Over een kwartier gaat-ie de lucht in / ontploffen / affakkelen
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:53 schreef CarOnline het volgende:
Zal ik jullie eens wat leuks vertellen?
Ik wilde de fotos van Jude Law naar mn werk sturen, want ja, DVD, film, acteur, jeweets.
En ook wat van de muur van HMV, de plaatselijke platenzaak die vól geplakt was met MJ dingen.
Dus ik stuur dat op maar wat er ook kwam, geen fotos van Caro. En nog een keer en nog een keer.
Tot ik dacht: Hee, dat kan misschien niet, is de mail te groot en zo.
Dus ik stuur het in 2x. Eén met de fotos van Jude en de ander met de fotos van de HMV.
Hebben ze op mn werk wél die van Michael Jackson gehad. Maar niet die van Jude.
En toen ging ineens de lamp aan:
Ik had als onderwerp 'Jude' staan![]()
![]()
En dat mag dus schijnbaar niet![]()
Bizar!
Lies als dit een sukkie stramverslag is, zeg er dan even bij van wat!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankte hij nou iedereen die erop gewacht heeft? Ik voel mij aangesproken.
écht waar??? of maak je een grapje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:53 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Bizar!
Haha nee dat is echt waar.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies als dit een sukkie stramverslag is, zeg er dan even bij van wat!
ik durf wel, maar daar heb ik helemaal geen zin in....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh bah, dat durf ik niet te kijken
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:53 schreef CarOnline het volgende:
Ik wilde de fotos van Jude Law naar mn werk sturen, want ja, DVD, film, acteur, jeweets.
En ook wat van de muur van HMV, de plaatselijke platenzaak die vól geplakt was met MJ dingen.
Dus ik stuur dat op maar wat er ook kwam, geen fotos van Caro. En nog een keer en nog een keer.
Tot ik dacht: Hee, dat kan misschien niet, is de mail te groot en zo.
Dus ik stuur het in 2x. Eén met de fotos van Jude en de ander met de fotos van de HMV.
Hebben ze op mn werk wél die van Michael Jackson gehad. Maar niet die van Jude.
En toen ging ineens de lamp aan:
![]()
Bizar!
Nou, dat denk ik wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Maar daar geloof ik echt helemaal niéts van hoor, dat je geen mail zou mogen versturen waar het woord Jude in voorkomt.![]()
sjezus, moet je ook maar net weten dat soort dingen.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha nee dat is echt waar.
Straks heb ik de polizei aan de deur ofzo
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:58 schreef Coos het volgende:
Opletten mensen want nu gaat het echt door!!
Tof! Laat je het dan hier weten ik ben ook wel benieuwd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel.
Serieus.
Ik ga het testen, hoor je morgen.
Heb er net eentje gestuurd met 'Meneer Law'quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Laat je het dan hier weten ik ben ook wel benieuwd!
Niet teveel testen trouwens straks sta je opeens te boek als één of ander leider van een fasistisch bolwerk
en als dat niet mag, waarom dan niet ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb er net eentje gestuurd met 'Meneer Law'
Het is gewoon een ras! Dus dan zou je ook niet over "de geschiedenis van de joden" of "de joodse culinaire gewoontes" mogen posten, dat wordt dan ook geblokkeerd? Lijkt me echt stug hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel.
Serieus.
Ik ga het testen, hoor je morgen.
wat raaaaaaaaaar, ben benieuwd wat er dan mee gebeurd...quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:02 schreef CarOnline het volgende:
Oh en het rare is, ik krijg het ook niet terug, dat het gebounced is ofzo.
Of dat er íets is dat het niet verstuurd kan worden.
Er zijn 4 mails weggegaan met Jude als onderwerp en eentje met MJ.
En die is wel aangekomen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
Dat beeld wat je nu ziet vanaf de shuttle. Je zal daar toch ineens mr. Bean zien.
Ik vond het een beetje tegenvallen.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef CarOnline het volgende:
Gert, je hebt 2 mails van me als het goed is!
Een vliegtuig heeft lucht nodig,. de vorm van de vleugels zorgt voor de lift. Da's vrij ingewikkeld, maar het komt er op neer dat zonder lucht een vliegtuig neerstort. Die shuttle gaat veel hoger, daar is geen lucht meer. Bovendien moet ie met een fikse snelheid in een baan rond de aarde gebracht worden. Zo snel dat hij bijna uit de baan schiet zeg maar. Alsof hij bijna ontsnapt maar nog net niet helemaal. Zo bedwing je de zwaartekracht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, maar waarom moet dat ding door die raketten omhoog getrokken worden? Kan zon vliegtuig niet opstijgen?
Ja dat zal best een domme vraag zijn.![]()
Ohw en ik vond het wel cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |