quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het zo'n viese titel, sterretje gezocht![]()
Kinders zijn aan het kamperen in de voortuin, vannacht er geslapen en dat ging keigoed![]()
Hopelijk voor hun blijft het droog, er ligt namelijk geen grondzeil
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef Gert het volgende:
Die titel is ook op zéker met een hoop gegniffel ontstaan, al helemáál bij de koters van BNN.
Kamperen in de tuin, oe ja. Ze hebben zeker echt een beetje vakantiegevoel!
Ik vond dat vroeger ook zo leuk!.En best een beetje spannend ook, maar ja wat wil je met een jaar of 17.
Wel hendig, die beveiliging kun je nu afbellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het over de 10-jaarsmeet ging met dat kamperen
Dat had ik ook niet anders verwacht hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel hendig, die beveiliging kun je nu afbellen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:26 schreef remlof het volgende:
Have fun on the beach Lies, ik ga donderdag als het weer meewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Ik schrik me dus helemaal rot van Josine van Dalsum.
nu.nlwaskebeurd dan? is ze ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.![]()
hmmm edit; Ja dus..
yep er staat al een edit... ik moest het bericht nog lezen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Ja, sinds 2003 al. Lees even het artikel.
Yep, ik zag je edit te laat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef FANN het volgende:
yep er staat al een edit... ik moest het bericht nog lezen...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Ik schrik me dus helemaal rot van Josine van Dalsum.
nu.nlIk was vanmorgen bij de kapper en las daar een Weekend, daar stond ze ook in met een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.![]()
![]()
Ik schrok er ook van, bijna onherkenbaar![]()
Wat een levensstrijd levert die vrouw.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Hello!!!!!!!!
I saw your structure on site of acquaintances *****.nl
I'm very interesting to find out you. It would be very pleasant for me to keep in touch with you!
My name is Anna and I'm 29 years old. I search man for serious relations! I send you my photo and I hope to receive more photos from you.
My e-mail is Simakinaannanice@yahoo.com
If I have interested you I would be glad to receive the letter from you.
Wait for your answer,
Anna...
Uit welke voormalige sovjetrepubliek komt die nou weer?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er nog iemand interesse heeft in een mokkel, ik kreeg dit in m'n mailbox, succes d'r mee![]()
't Zal vast een paar centen kosten (na een paar dagen chatten), maar dan heb je ook wat![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik ut, maar ik krijg ze wekelijks binnen tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit welke voormalige sovjetrepubliek komt die nou weer?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Verder geen aanvaringen gehad met welk gevleugelde dier dan ook.
Er pakte gewoon een mijn stroopwafel uit mijn hand toen ik mijn telefoon in mijn tas stopte. Schrok me wezenloosquote:
quote:
DIe vuige lamzakkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ziet er nog wel vriendelijk uit, die van mij was zo'n vieze bruine met 1 oog en een halve poot ofzoEn Daarna gingen ze allemaal om mij heen staan en voelde ik me niet meer op mijn gemak
Ze moeten dood, allemaal!
Damn wat een eindquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, vrij tot 1 september![]()
![]()
![]()
![]()
Interpreteer ik het nu goed, en ga je voor de verandering eens een keer niét je hele vakantie 18 uur per dag op FOK! rondhangen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, vrij tot 1 september![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Tsjechië wordt 't. L&B moet bij iedere benzinepomp plassen en tussen hier en Roemenië liggen er teveel van die dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maarre... Spanje? Daar hebben ze ook internet. Waarom geen klein Karpaten-gehuchtje in jouw geliefde Roemenië?
Wat leuk,,lekker naar Parijs met dochter, hebben wij ook een paar keer gedaan..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
We komen wel een glaasje drinken in Spanje![]()
Ik heb net een weekendje Parijs geboekt![]()
Over 2 weken met mijn dochter met de Thalys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |